Aku xnk buang masa so aku just cite kat korg pengalaman pertama aku k..
Masa tu aku baru 14 taun, masih remaja tapi mmg blom terpikir lagi soal seks ke ape kan.. aku sampai rumah nak dekat kol 9 gitu kot, aku pun x igt aku baru balik dari mana masa tu.. baru jejak kan kaki dlm rumah, aku dgr bunyi org mengerang dari dlm bilik.. x lain tu confirm la bpk aku ngan mak tiri aku kan.. aku pun boh layan la, dah biasa sgt dgr bunyi mak tiri aku mengerang dari bilik sebelah.. tapi mlm tu ntah macam mane la, tergerak hati nak ngintai tgk ape dorg bikin..
Aku pelan2 bukak pintu, aku ngintai dari celah2.. tu la pertama kali aku tgk aksi ranjang bpk aku tibai mak tiri aku dlm posisi doggy.. mmg terkejut pun ade, jijik pun ade.. bedek a kalo aku x rasa ghairah kan i mean.. doggy siol..? makin dihayun, makin ngerang kesedapan mak tiri aku ni.. kote aku pun dah tegang, so tangan aku pun auto gosok2 la kote...
Side track sikit, bpk aku ni mmg kaki betina, so kalo mak tiri aku xde kat rumah, bpk aku cari can bawak betina lain masuk rumah... tapi aku mmg x suka sgt mak tiri aku, so nak report kat mak tiri aku mmg mustahil a kan...
jadi hujung minggu, mak tiri aku xde kat umah gi muar.. bpk aku ngan muka slumber kodok bwk balik betina mana ntah... aku cam biasa, buat hal sendiri, tapi sejak kejadian berapa mlm kemaren, aku rasa nak tgk lagi... bpk aku pun dah tau aku rasa, tu psl dia tanye "abang nk tgk...?" aku cam terkejut jap... tapi entah kenape aku angguk je kepala tanda setuju... siol sape nk tgk kan... live lagi..
aku diri tercegat kat tepi pintu... aku tgk dari awal dorg bukak baju depan mata aku... yg aku tak tahan ghairah bila pompuan tu isap konek bpk aku pehhh...... darah remaja aku berderau tgk dia isap sambil bpk aku gosok pepek dia.... aku tgk pun sedap.. dari situ la aku mengenal seks... aku belajar dari bpk aku... sodok belakang, henjut depan, jilat puki, mcm2 posisi aku belajar...
dari situ la aku start active tgk porn... dlm sehari aku boleh goncang 2 - 3 kali kot, all that came naturally... next time aku akan cerita mulanya activity seks aku...
ciaaooo