لی ته یونگ
• اون یه پرستار متعهد به کارشه.
• شیفت های سنگینی رو برمیداره اون دوست داره به همکاراش کمک کنه.
• بیمارا اونو '' ناجی '' صدا میکنن چون این تیونگه که همیشه اونارو از دست پرستار های از خود راضی و البته عصبی نجات میده.
• بخاطر دغدغه های ذهنیش معمولا خیلی چیزارو فراموش میکنه.
• تیونگ هرکاری برای فرار از دست جهیون ( پسر دوست خانوادگیشون ) انجام میده چون عقیده داره
" اون خودخواه و رو مخه."جونگ جه هیون
• با موهای سیاه، کت چرمش که یه سیگار همیشه توی دست راستش برای دود کردن داره.
• اون وارث خانواده جونگه . یه مولتی میلیونر که روی صندلی چرخ دار پشت میزش نشسته.
• سه شنبه ها رو صرف وقت گذروندن با روبی ( سگ عزیزش) میکنه.
• از دویونگ ( شریک پدرش ) متنفره اما بخاطر پدرش نمیتونه چیزی بگه.
• تو نگاه اول ممکنه ازش بترسی؛ همیشه در حال غرزدنه چون روی کارش حساسه.
کیم جونگوو
• اون یه هکره حرفه ایه.
• دوست صمیمی تیونگ.
• توی انتقام گرفتن حریصه.
• بخاطر حِرفش مجبور میشه به آمریکا مهاجرت کنه و اونجا با مارک آشنا میشه.
• فوبیای مارکو همیشه بهش یاداوری میکنه.
• به ظاهرش خیلی اهمیت میده؛ اون 4 ساعت قبل از قرار شروع میکنه به حاضرشدن.لی دونگهیوک ملقب به : هه چان
• روانی بازی های کامپیوتری.
• وقتی 18 سالش بود از خونه فرار کرد اما به لطف مون ته ایل ( دایی عزیزش) خیلی سریع به خونه برگردونده شد.
• اون یه دختر باز حرفه ایه و درآمدشو از اغفال کردن دخترای محله به دست میاره.
• بیشتر وقتشو توی کلاب ها میگذرونه.
• مدتیه که به درخواست جهیون، تیونگ رو زیرنظر گرفته.
مارک لی
• یه جون 20 ساله که فقط 2ماهه به کره اومده.
• اون مدرک مترجمی داره و به انگلیسی مسلطه و همین کافی بود تا به عنوان معلم خصوصی جهیون شروع به کارکنه، دونسنگ بودنش باعث شده که جه ازش پیروی نکنه.
• اون از روبی (سگ دانش آموزش) متنفره چون همیشه بهش میچسبه.
• مارک فوبیا ارتفاع داره برای همین ترجیح میده کلاسای خصوصی رو توی اتاق جهیون به جای دفتر کارش ادامه بده.
• خلاف سنگینش سیگار کشیدن در سن 16 سالگی به اصرار دوستش بود و همون لحظه هم از شدت سرفه بالا اورد.کیم دویونگ
• شریک جونگ بزرگ.
• جذابیت های ظاهریش باعث غرور کاذبش شده.
• اون خیلی خسیسه.
• پولش از جونش مهمتره.
• به هیچ عنوان اجازه مشارکت جهیون توی برنامه هارو نمیده چون باور داره اون یه خوش گذرون و
کودن به تمام معناست.
• اون یه هوس بازه و رابطه های شبانه رو به ازدواج دائمی ترجیح میده.
YOU ARE READING
✨𝐀 𝐁𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐢𝐧𝐞'𝐬 𝐃𝐚𝐲✨ [ 𝐍𝐂𝐓 - 𝐉𝐚𝐞𝐘𝐨𝐧𝐠 ]
Fanfiction🥂𝑂𝑛𝑒𝑆ℎ𝑜𝑡🥂 ( 𝘊𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘵𝘦𝘥 ) 💖 𝑪𝒐𝒖𝒑 : 𝐽𝑎𝑒𝑦𝑜𝑛𝑔 💖 𝑮𝒆𝒏𝒓𝒆 : 𝐶𝑜𝑚𝑒𝑑𝑦, 𝑅𝑜𝑚𝑎𝑛𝑐𝑒 (𝑆𝑚𝑢𝑡🔞) جهیون، وارث خانواده جونگ یه مولتی میلیونره که برخلاف میل باطنیش باید تظاهر کنه که عاشق اون پرستار کوچولو شده.