well, well

1.5K 162 275
                                    

Bu hikayenin en başında,

Zayn isimli melek, Cennet'ten kovuldu ve sonsuza dek Cehennem'e hükmetmeye mahkum edildi.

...Ta ki tatile çıkmaya karar verip yeryüzüne inene kadar.

Benim özenerek süslediğim ama Lena'nın şu anda iğrenerek ve her an kusacakmış gibi baktığı yılbaşı ağacını gururla süzdüm. Benden daha uzun olan yemyeşil ağacın üzerine ilk eklediklerim bir disko topu gibi parlayan sarı toplar olmuştu. Hemen ardından simli mavi - mor yıldızlar ve onların da üzerine ağacı tamamen pastel pembe ışık veren led lambalarla sarıp sarmalamıştım.

En üste koyduğum büyük sarı yıldıza bir Noel şapkası geçirdikten sonra işim bitmişti. Lena hala oturduğu yerden bana delirmişim gibi bakıyordu.

"Neden öyle bakıyorsun? Son güne bıraktığım için mi?"

"Hayır, şu aptal çocuk bayramı için bu kadar hazırlandığına inanamıyorum. Bu sene de ailenle kutlayacağını düşünmeye başladım."

Şirin bir şekilde gülümseyip gözlerimi kaçırdım. Kuzenim ve babamı davet etmiştim. Delirmişim gibi bakmasını sağlayacak ne vardı ki bunda? Yeni yıla onlarla girmeyi seviyordum. Zaten daha önce hiç dışarıda kutlamamıştım. Ailemle olmak iyi hissettiriyordu.

"Lütfen babanı ve Jess'i çağırdığını söyleme."

"Lena-"

Bakışlarım beni ele vermişti bile.

"Çağırdın mı?! Arayıp iptal et. Bu sefer dışarı çıkıyoruz. Küçük aile toplantılarınız sıktı. Açılman gerek biraz."

"Nereye gideceğiz ki?"

"Sen arayıp iptal et ve gerisini bana bırak. Seninle kutlamak istiyorum."

Tekrar karşı çıkmak üzereyken çalmaya başlayan telefonumun ekranında babamın ismini gördüm. Lena tam sırası olduğu hakkında bakış atarken ona biraz da olsa hak vermiştim. Sanırım atlattığım berbat ayrılık sonrası depresif havamdan kurtulmak için gerçekten biraz eğlenmeye ve değişikliğe ihtiyacım vardı.

Telefonu açıp kulağıma götürdüm. "Baba?"

"Faith, Jessica'nın annesi beni arayıp gelemeyeceğini söyledi. İstersen Lena'yı çağırabiliriz."

Lena iptal etmem için öldürücü bakışlar atıp kolumu cimciklediğinde kaşlarımı çatıp ondan uzaklaştım.

"Şey, aslında... Baba, Lena beni dışarı çıkarmak istiyor. Yani ben de çıkmak istiyorum. Bu sene dışarıda kutlayacağım. Ama üzülürsen kalabilirim."

Üzüleceğini sanarken gülüyor gibi bir nefes verdi. "Sonunda biraz kafa dağıtmaya karar verdiğin için mutluyum."

"Gerçekten mi?"

"Evet. Git ve eğlen. Hak ettin. Zor bir yıldı."

Öyleydi. Psikolojinin son yılını atlatabilmiştim. Çalışmaya başlamak için kendini hala hazır hissetmeyen yepyeni bir psikologdum.

"Seni seviyorum baba. Mutlu yıllar."

"Ben de seni meleğim... Çok fazla alkol yok, tamam mı?"

"Baba, yirmi iki yaşındayım."

hey angel 👐 malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin