Selamlar ben beyza öncelikler ben bir yazar değilim ama yinede kitap yazmakta üstünümdür keyifli okumalar..🥰
günlerden bir gün bir kız vardı bu kız çok gizemliydi peki bu kızın gizemi nedir? şimdi birlikte öğreneceğiz.
Sivas ilinde Elif adında bir kız yaşıyordu bu kız çok içine kapanık ve sessiz aslında dışı çok sessiz olsa da içi olsada sinsi bir kızdı.
kimseye hiçbir şeyini anlatmaz kimse de onunla asla konuşmazdı hiç arkadaşı yoktu çünkü kimseyle hiçbir şeyi paylaşmaz ve kimse de onunla hiçbir şeyi paylaşmazdı içine kapanık olduğu için tabii ki içine kapanık insanların arkadaşları hiç olmaz derler değil mi işte bu kızın da hiç arkadaşı yoktu.Elif de zamanını okula giderken derslerini evde ise de sadece televizyona bakmakla geçirirdi yani çok tembel di okulda da çok başarılı olduğu söylenemezdi orta derecedeydi teşekkür belgesinin zar zor getiriyordu ama annesiyle babasını çok severdi kardeşi yoktu ama kardeş olmasını çok istiyordu annesi babası kardeş yapmak istemiyoruz sen zaten bize yetiyorsun Elif diye geçiriyorlardı fakat Elif çok yalnızdı iyice yalnız olmaya başlamıştı hiç bir arkadaşı olmadığı için kuzeni vardı ama kuzeniyle de çok samimi değillerdi çok nadir konuşurlardı çünkü kuzeni erkekti kız kuzeni yoktu kuzeni de ondan 5 yaş büyük olduğu için çok fazla aralarında bir ilişki olmazdı.Elif aslında iyi bir kızdı ama sadece sinsiydi ama kimse sinsi olduğunu aklından bile geçirmezdi.
Onun en büyük sırrı tüm erkeklere aşık olmasıydı tüm erkeklere aşık oluyordu çok saçma bir şeydi ama onu yapacak hiçbir şey yoktu annesine babasına asla bu konudan bahsetmedi çünkü çok utanırdı arkadaşlarına da arkadaşı da olmadığı için asla ona da bahsetmezdi bu yüzden iyice kafası delirmişti annesi onu pisikolağa götürmek istiyordu çünkü kimseyle artık konuşmaya başlamıştı psikoloğa gittiklerinde ise hiçbir şey olmadı hiçbir şey anlatmamıştı annesi yanında duraktan zar zor anlatiyordu sonra annesi sen çık dedi psikolog ,peki deyip annesi odadan ayrılmıştı bir sürü sorular sormuştu ama onun hiç doğru düzgün cevaplamamişti çünkü sırrı ortaya çıkacak diye çok korkuyordu bu sırrı sadece Allah bir de kendisi biliyordu başka kimsecikler bilmezdi. Ta ki o kız okul gelene kadar sınıfa bir tane kız gelmişti kızın adı Zeynep di Zeynep de aynı Elif gibi kimseyle konuşmaz kimseyle arkadaş olmaz tıpkı Elif gibi zaten o gibi içine kapanık bir çocuktu sonra Elif merhaba diyerekten konuşmak istedi sonra da kimseyle samimiyeti olmamıştı Elif bir tek onunla konuşmuştu sınıftakiler de, oha sen konuşuyor muydun ya diyerekten onla dalga geçmeye başlamışlardı hiçbir dalgayı önemsemeyen Elif kendi kendine peki siz öyle demeye devam edin acaba sizle neden konuşmuyorum onu biliyor musunuz diyerekten laf söyleyenlere ağzının payını verdi sonra Zeynep'in yanına gidip merhaba tanışalım istersen dedi Zeynep de onu da içe kapanık olduğunu görünce peki tanışalım kişilik özellikleriniz çok benziyor farkında mısın dedi, evet farkındayım ben de içine kapandığım sen de öylesin ben de kimseyle konuşmam zaten kimseyle konuşmuyorsun tam arkadaş olmak için iyi bir şeydi diye söylendi ,aynen diye gülümsediler birbirlerine Elif'in o günden sonra tek arkadaşı Zeynep olmuştu zeynep'le iyi arkadaşlıkları vardı sonra 6. sınıfa gidiyorlardı. söylemeyi unutmuştum:). 8 sınıfa geçtiklerinde Zeynep, ben seninle arkadaş olmak istemiyorum kusura bakma diye onla arkadaşlarla kesmiştir . 2 yıldır arkadaşız ne oldu da bu kadar hemen ayrılmak istedin dedi Elif bi nedeni yok artık seninle arkadaş olmak istemiyorum çok sıkıcı geliyorsun ben biraz daha eğlenceli olduğumu düşünüyorum kendimce o yüzden senin arkadaşlığım burada sona erdi özür dilerim kusura bakma deyip başkasıyla arkadaş oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gizemli kız
Teen Fictionbir kız herşeyi herkesden saklıyordu peki ya bu sırrı saklı kalabilecek mi?