AZRIL (Suami)
Nama ku Azril (bukan nama sebenar) berumur dalam 30an dan bekerja dalam bidang badan beruniform. Aku mengambil masa yang cukup lama untuk bercerita dan menulis kisah hidupku kerana agak segan mendedahkannya kepada umum. Aku mempunyai seorang isteri bernama Zurin (bukan nama sebenar) yang lebih muda 10 tahun dariku. Aku dan Zurin telahpun mendirikan rumah tangga selama 5 tahun dan dikurniakan dengan seorang cahaya mata berumur 3 tahun iaitu seorang anak perempuan. Zurin seorang yang berperwatakan lemah lembut, bertudung litup. Dia agak pemalu orang nya, berkulit cerah, bermata sepet sedikit kerana sebelah datuknya berketurunan cina. Dia tidaklah tinggi tetapi aset terbesarnya adalah pada bahagian punggung yang tonggek dan payudara yang besar dan pejal. Pada masa yang sama jika Zurin mengenakan seluar, akan nampak betapa sigi tiga nya berisi dan timbul di sebalik seluar. Zurin jenis yang sangat menjaga penampilan dan mengamalkan jamu untuk kesihatan dalaman. Disebabkan itulah tiada siapa yang menyangka Zurin merupakan seorang isteri dan ibu.
Dari luarannya Zurin sangat lemah lembut, tetapi kehidupan di atas katil, isteri ku sangat ganas dan menyukai perhubungan seks. Kadang-kadang aku sampai tak terlayan dengan kehendaknya yang sentiasa mahukan hubungan seks. Untuk menaikkan nafsu syahwat ku, aku sering membayangkan Zurin berlaku curang dan melakukkan hubungan seks dengan lelaki lain. Aku pernah mengajak Zurin untuk sama berfantasi dan apa yang sangat mengejutkan, Zurin melayan fantasi seks nakal ku.
Kisah kecurangan isteri ku bermula apabila aku dipindahkan untuk bertugas di Kuala Lumpur kerana naik pangkat. Apabila tinggal di bandar besar, kos sara hidup yang tinggi memberi kesan terhadap perbelanjaan kami sekeluarga. Aku sudah tidak boleh memewahkan Zurin seperti sebelum ini. Pada suatu hari, Zurin telah menyuarakan keinginan untuk berkerja bagi meringankan beban aku. Pada mula nya aku agak berat hati kerana tiada yang akan menjaga anak ku dan isteri ku bercadang untuk menghantar anak ku balik ke kampung untuk dijaga oleh ibu mertua ku. Tetapi setelah puas dipujuk oleh Zurin, akhirnya aku akur jua.
Tidak menunggu lama, isteri ku telah diterima bekerja di salah sebuah syarikat swasta untuk menjadi pembantu peribadi dan gajinya agak lumayan. Bos kepada Zurin merupakan seorang Dato berketurunan India yang masih lagi nampak muda biarpun berumur dalam lingkungan 40an. Setelah seminggu bekerja, aku perasan yang Zurin agak kurang meminta melakukan hubungan intim dengan ku, telahan ku mungkin dia penat kerana terpaksa bekerja.
Pada suatu hari, Zurin mengatakan pada ku bahawa dia terpaksa pergi berkurus selama 3 hari di Port Dickson. Aku tanpa banyak soal, percaya akan kata-kata isteriku dan mengizinkan nya untuk pergi.
YOU ARE READING
Isteri ku Zurin
RomanceAku seorang suami yang mempunyai sebuah fantasi luar biasa dan isteriku Zurin menjadikan fantasi ku sebagai realiti tanpa diminta. Menyesal? Puas? Geram?