Part 1

1K 57 7
                                    

Zawgyi code

Ting.."
"ႀကိဳဆိုပါတယ္.."
Counter မွဝန္ထမ္းကႏႈတ္ဆက္လိုက္သျဖင့္ကြၽန္မလည္းေခါင္းၿငိမ့္ျပလိုက္​၏.. ထို႔ေနာက္ထိုင္ေနက်ေနရာမွာဝင္ထိုင္လိုက္သည္.. ထိုခုံ​၏မ်က္ေစာင္းထိုးတြင္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္.. ဖုန္းသုံးကာမွာထားေသာအေအးအားျဖည္းျဖည္းခ်င္းေသာက္ေနေသာသူ႔အားစိုက္ၾကည့္မိ​၏..မ်က္ႏွာကအျပစ္ဆိုခ်င္စရာကိုမရွိေအာင္ေခ်ာေမာလွ​သည္.. မွာထားေသာCoffee ေရာက္လာေသာအခါ Laptopဖြင့္၍ အလုပ္စလုပ္ရန္ျပင္လိုက္​၏.. သူ႔အားလဲေငးၾကည့္ရင္းနဲ႔ေပါ့..ခဏၾကာေတာ့သူအေအးေသာက္ၿပီး၍ထင္သည္ထသြားကာ ကားထဲဝင္သြား​၏.. Nae..သူဆိုသည္မွာအျခားသူမဟုတ္ BTS member JeonJungkook ပင္ ..
"အာ ေခ်ာလိုက္တာ"
သိပ္မၾကာေသးသူဒီCafeဆိုင္မွာထိုင္ေလ့ရွိတယ္ဆိုတာသိသြားတာ..ကြၽန္မအိမ္ေျပာင္းေတာ့နီးနီးနားနားCafeရွာရင္းဒီCafeေရာက္တာပဲ..စစထိုင္တုန္းကJungkook ဒီမွာေသာက္ေနၾကဆိုတာမသိလိုက္.. လူရွင္းၿပီးဆိုင္အျပင္အဆင္လွတာနဲ႔ဝင္ၾကည့္႐ုံတင္.. ေနာက္မွသူဒီမွာေသာက္ေနၾကဆိုတာသိသြား​၏..ထိုခ်ိန္မွစ၍ဒီCafeမွCafe ျဖစ္ကာဒီေနရာမွလြဲက်န္တဲ့ေနရာမေသာက္ေတာ့.. သြားေသာက္တိုင္းေတြ႕တာလားဆ္ိုေတာ့လဲမဟုတ္.. ကံေကာင္းမွေတြ႕ရျခင္းပင္..တစ္လတစ္လ Coffeeဖိုးနဲ႔တင္မြဲေတာ့မယ္..ကြၽန္မသက္ျပင္းခ်ကာအလုပ္ဆက္လုပ္ေနမိ​၏.. ညေနေလာက္ေရာက္ေတာ့အလုပ္ၿပီး၍ Laptopပိတ္ကာသိမ္းလိုက္​သည္.. မျပန္ခင္ေလးJungkook ထိုင္ခဲ့ေသာေနရာအားတစ္ခ်က္ၾကည့္မိ​၏.. "ဟင္"
ဖုန္းက်န္ခဲ့သည္ကိုေတြ႕လိုက္ရ၍ကြၽန္မေၾကာင္သြား​၏..သူပဲဖုန္းသုံးရင္အေအးေသာက္ေနတာမလားဘယ္လိုေတာင္က်န္ခဲ့တာလဲ..ကြၽန္မေတြးမိရင္းရယ္မိသည္..
"ေဂ်ာ္ဂီေရာ္"
ဝန္ထမ္းေကာင္မေလးအားလွမ္းေခၚလိုက္​၏.. ေနာက္မွေတြးမိသည္Idolတစ္ေယာက္ရဲ႕ဖုန္းကိုသူ႔ဆီအပ္၍အဆင္ေျပရဲ႕လားဟူ၍..
"အာညီဘာမွမဟုတ္ေတာ့ဘူး"
ကိုယ္ပဲထိုင္ေစာင့္သင့္လားေတြးမိ​၏..ထို႔ေနာက္ဖုန္းအားတစ္ခ်က္ၾကည့္ရာ ေနာက္ဆုံးထြက္Samsungဖုန္း သူေဌးဆ္ိုေတာ့လဲက်န္ခဲ့တာေတာင္သတိထားမိမယ့္ပုံမေပၚ.. ထိုင္ေစာင့္ရင္မိုးခ်ဳပ္သြားႏိုင္မလားJungkook ႏွင့္ရင္းႏွီးမည့္ကိစၥဆိုေတာ့လဲဒီကိစၥအားလက္လႊတ္၍မျဖစ္.. waiterအားတစ္ခ်က္ျပန္ၾကည့္လိုက္​၏ယုံၾကည္ရရဲ႕လား ေနာက္ဆုံးတြင္ကြၽန္မဆုံးျဖတ္ ခ်က္ခ်လိုက္ကာwaiterအားဖုန္းအပ္လိုက္​၏..
"ဟို ဖုန္းတစ္လုံးေကာက္ရလို႔"
ဖုန္းေပးေနစဥ္မွာပဲ ringtoneျမည္လာေသာေၾကာင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ "Hoseok hyung"
ကြၽန္မလဲေတြေဝမေနပဲဖုန္းေကာက္ကိုင္လိုက္​၏..
"အာ.. အာေညာ္ဟဆယ္႐ို ဖုန္းပိုင္ရွင္ပါ ဟို.. ဘယ္သူလဲမသိဘူး"
Jungkook အသံေၾကာင့္ကြၽန္မၿပဳံးလိုက္မိ​၏..
"nae..ဖုန္းတစ္လုံးေတြ႕လ္ို႔ခုပဲwaiterကိုအပ္မလို႔ရွင့္"
ကြၽန္မစကားေၾကာင့္Jungkookမွာေပ်ာ္သြားတဲ့အသံျဖင့္
" ခဏေလးပဲေစာင့္ေနာ္ကြၽန္ေတာ္အခုလာယူမယ္"
ဖုန္းခ်လိုက္ကာ Jungkookအားထိုင္ေစာင့္ေနလိုက္​သည္.. ၁၅မိနစ္ေလာက္ေနေတာ့ ေျပးလႊားသံၾကားရတာနဲ႔ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကြၽန္မသေဘာက်ေသာေကာင္ေလး make upမပါတာေတာင္ လူၾကားထဲထင္ရွားေနကာ ေကာင္းကင္မွနတ္သားတစ္ပါးဆင္းသက္လာသေယာင္.. ဘယ္ေလာက္ေတာင္ေငးၾကည့္မိခဲ့သည္မသိသူေဘးနားေရာက္လာတဲ့အထိအၾကည့္မခြာမိ..Jungkookမွာကြၽန္မစိုက္ၾကည့္ေနသည္ကိုသတိထားမိကာရွက္ၿပဳံးေလးၿပဳံးလ္ိုက္သည္.. "..နတ္သား"
႐ုတ္တရက္ပါးစပ္ကထြက္သြားၿပီးမွသတိဝင္သြား​၏..
"အာ..  ဖုန္း ဒီမွာ"
ကြၽန္မရွက္၍ဖုန္းလွမ္းေပးကာထြက္သြားရန္ျပင္လိုက္​၏..
"ARMY?"
Jungkookလွမ္းေျပာလိုက္ေသာေၾကာင့္ကြၽန္မျပန္လွည့္ၾကည့္မိသည္..
"nae?"
"ဟိုတစ္ေခါက္fansign လာဖူးတယ္မလား"
Jungkookေျပာလိုက္ေသာေၾကာင့္ကြၽန္မအံ့ဩသြား​၏မွတ္မိမယ္မထင္ထား
"အဲ့တုန္းကေတာင္ကြၽန္ေတာ့ပုံတူဆြဲထားတာေလးလက္ေဆာင္ေပးသြားေသးတယ္ေလ"
"Oppaမွတ္မိမယ္မထင္ထားဘူး"
ကြၽန္မအားJungkookမွတ္မိသည္ဆိုတာမယုံႏိုင္ေသး
"လက္ေဆာင္ကထူးျခားလို႔ပါ.. ပုံတူဆြဲေပးတဲ့သူရွားတယ္ေလ"
Jungkookၿပဳံးၿပီးေျပာလိုက္​၏..
"အဲ့တာဆိုကြၽန္မအဲ့လက္ေဆာင္ေပးတာမွန္သြားတာေပါ့"
ထိုပုံတူအားလက္ေဆာင္ေပးရန္ေတြးမိေသာကိုယ့္ကိုကိုယ္ေက်းဇူးတင္မိသည္..
"Nae.. ကြၽန္ေတာ္အဲ့ပုံကိုသေဘာက်လို႔ doomထဲကကြၽန္ေတာ့အခန္းထဲမွာထားထားတယ္"
ထိုစကားေၾကာင့္ကြၽန္မအေပ်ာ္လြန္၍ေလေပၚေျမာက္မတက္... ေပ်ာ္၍မ်က္ရည္မ်ားဝဲလာေသာကြၽန္မေၾကာင့္Jungkookလန႔္သြား​၏..
"ဘာလို႔လဲ? မႀကိဳက္ဘူးလား?မငိုပါနဲ႔"
ပ်ာသလဲလဲႏွင့္ေျပာေနေသာJungkookေၾကာင့္ရယ္မိကာမ်က္ရည္မ်ားသုတ္လိုက္​သည္.. မ်က္ရည္သုတ္ရင္းေဘးနားရွိျပတင္းေပါက္မွန္အားၾကည့္မိေတာ့သစ္ပင္ေအာက္တြင္ ပါပါရာဇီတစ္ေယာက္အားေတြ႕လိုက္​၏.. flashပါထည့္ၿပီး႐ိုက္ေနေသာေၾကာင့္အံ့ပါဩ​မိသည္.. ဝါႏုပါပါရာဇီပဲေနမည္
"အာ..Oppa ကြၽန္မေနာက္က်ေနလို႔သြားရေတာ့မယ္ ၿပီးေတာ့ ဟိုမွဓာတ္ပုံ႐ိုက္ဖို႔လုပ္ေနတယ္ သတိထားဦးေနာ္"
ပစၥည္းမ်ားေကာက္သိမ္းကာJungkookအားသတိေပးစကားေျပာၿပီးေနာက္ကြၽန္မလဲCafeမွဆင္းလာ​၏.. အျပင္ေရာက္ေတာ့ပါပါရာဇီအားထပ္ေတြ႕ရျပန္သည္.. (နင့္ေၾကာင့္Jungkook oppaဒီcafeထပ္မလာေတာ့ရင္ နင့္အိမ္ထိငါလိုက္သတ္မယ္) မ်က္ေစာင္းထိုးကာစိတ္ထဲတြင္ထိုသို႔ေျပာၿပီး Taxiငွားေနလိုက္​၏.. ေနာက္မွတစ္ေယာက္ ေယာက္ ၾကည့္ေနဟန္ခံစားရသျဖင့္ေနာက္လွည့္ၾကည့္လိုက္ရာထိုပါပါရာဇီကကြၽန္မကိုပါဓာတ္ပုံ႐ိုက္ေနသည္အားေတြ႕လိုက္ရ​သည္.. ထိုအခါကြၽန္မလဲသူ႔ဆီေလွ်ာက္သြားကာCameraအားဆြဲလုလိုက္​​၏...
"ဟ..ဒါဘာလုပ္တာလဲ"
ပါပါရာဇီမွာ႐ုတ္တရက္ဆြဲလုခံရေသာေၾကာင့္ေၾကာင္သြား​၏
"ဘာလို႔ကြၽန္မပုံကိုဓာတ္ပုံ႐ိုက္တာလဲျပန္ဖ်က္"
"မဖ်က္ႏိုင္ပါဘူး ဒါကြၽန္ေတာ့္အလုပ္ပဲေလ"
ထိုသို႔ေျပာရင္းသူ​၏cameraအားျပန္ဆြဲလု​၏..
"အာညီး.. ကြၽန္မကidolမွမဟုတ္တာ ပုံမဖ်က္ေပးရင္ရဲေခၚမွာေနာ္"
(Koreaမွာကဓာတ္ပုံခိုး႐ိုက္ရင္ျပစ္မႉေျမာက္ပါတယ္ေနာ္)
ရဲေခၚမယ္လဲၾကားေတာ့ သူကြၽန္မဆီမွcameraအားအတင္းဆြဲလုကာေျပးရန္ျပင္​၏.. ကြၽန္မလဲျပန္ဆြဲကာ ပါပါရာဇီအားပိုက္ဆံအိတ္ျဖင့္ေကာက္ထုလိုက္သည္..
"အား သူမ်ားကို႐ိုက္တာလဲဒါျပစ္မႈပဲေနာ္"
"ရဲလာမွဒီကိစၥရွင္းၾကတာေပါ့" ပါပါရာဇီအားခ်ဳပ္ထားရင္းရဲအားေခၚလိုက္​၏..
                   x        x         x        x
ရဲစခန္းတစ္ေနရာ
"ကြၽန္ေတာ့ကိုသူအရင္လာခ်တာ" "ဘယ္လို ရွင္အရင္ကြၽန္မဓာတ္ပုံကိုခိုး႐ိုက္တာေလ"
ကြၽန္မႏွင့္ပါပါရာဇီရန္ျဖစ္ေနသည္ကိုနားညီးလာဟန္ျဖင့္ ရဲမွတားလိုက္​၏..
"ဒီမွာ..ခင္ဗ်ားတို႔ႏွစ္ေယာက္လုံးအျပစ္ရွိတယ္ ဒီတစ္ေယာက္ကဓာတ္ပုံခိုး႐ိုက္မိတဲ့အျပစ္ ဒီတစ္ေယာက္ကထိခိုက္ဒဏ္ရာရေစတဲ့အျပစ္ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ေၾကေအးလိုက္ၾကပါလား"
ရဲမႉးစကားေၾကာင့္ကြၽန္မလဲမဆုံးမတြပင္
"သူ ကြၽန္မကိုဓာတ္ပုံေပးဖ်က္ရင္ကြၽန္မေၾကေအးေပးန္ိုင္မယ္.. သူ႔ကို႐ိုက္မိတဲ့အတြက္လဲေလ်ာ္ေၾကးေပးမယ္"
ထိုစကားေၾကာင့္ပါပါရာဇီကျငင္းကာ
"ေလွ်ာ္ေၾကးမယူဘူး ဒီအတိုင္းျပန္ခြင့္ေပးရင္ရၿပီ"
ထသြားေသာေၾကာင့္ကြၽန္မျပန္ေဆာင့္ဆြဲကာထိုင္ေစ​၏..
"Yah ပုံေပးဖ်က္"
"ဖ်က္ေပးလို႔မရပါဘူးဆို"
"ေတာ္ပါေတာ့!" ရဲမႉးစိတ္တိုလာကာထေအာ္လိုက္​သည္..
"မင္းသူ႔ကိုပုံေပးဖ်က္လိုက္.. မင္းလဲသူ႔ကိုေလွ်ာ္ေၾကးေပးလိုက္ ဒီထက္စကားမ်ားရင္ႏွစ္ေယာက္လုံးအခ်ဳပ္ထဲပို႔မယ္"
ထိုစကားေၾကာင့္ကြၽန္မေက်နပ္သြားကာ Camera အားယူ၍ကြၽန္မပုံေကာJungkookပုံကိုဖ်က္ရန္ျပင္လိုက္သည္..
"အကုန္မဖ်က္ပါနဲ႔.. ဘာပုံမွမရင္ ဒီလအတြက္လခရမွာမဟုတ္ေတာ့ဘူးကြၽန္ေတာ့ကိုအလုပ္ထုတ္ပစ္ေတာ့မွာ"
ပါပါရာဇီမွထိုသို႔ေျပာေသာေၾကာင့္ကြၽန္မေတြသြား​၏.. သူမ်ားေတြအေပၚသနားတတ္သည္မွာလဲတစ္ခါတစ္ခါမေကာင္းပါလား.. Jungkook ပုံတစ္ပုံပဲခ်န္လိုက္ကာက်န္တဲ့ပုံအကုန္ဖ်က္ၿပီးေပးလိုက္​၏..
"အျခားအလုပ္ရွာစမ္းပါ.. ဓာတ္ပုံ႐ိုက္ေတာ္ရဲ႕သားနဲ႔ ပါပါရာဇီမလုပ္ပဲ Photographer လုပ္ေပါ့" Cameraထိုးေပးကာ ေလွ်ာ္ေၾကးပါေပးၿပီး ကြၽန္မရဲစခန္းမွထြက္သြားလိုက္​၏.. အာ ဒီေန႔ေတာ္ေတာ္ျဖစ္ပ်က္သြားတာပဲ Taxiငွားၿပီးအိမ္ျပန္လိုက္ကာတန္းအိပ္လိုက္သည္.. ညစာပင္မစားျဖစ္ေတာ့..
                  x       x       x       x
မနက္က်ႏိုးလာေတာ့ ဗိုက္ကေတာ္ေတာ္ဆာေနတာနဲ႔ကြၽန္မ မီးဖိုေခ်ာင္သို႔အရင္ေလွ်ာက္သြား​၏.. အဆာေျပႏြားႏို႔အရင္ေဖာက္ေသာက္လိုက္ၿပီးမွ သြားတိုက္ေရမိုးခ်ိဳးကာ မနက္စာျပင္လိုက္သည္.. ၾကက္ဥ half boiled ႏွင့္ coffee... Coffeeဆိုမွမေန႔ကကိစၥအားသတိရမိ​၏.. Jungkookႏွင့္ fanmeetingမွာမဟုတ္ပဲႏွစ္ေယာက္တည္းစကားေျပာခဲ့တာေလး.. ထို႔ေနာက္ပါပါရာဇီအေၾကာင္းျပန္ေတြးမိကာစိတ္တိုသြားျပန္သည္.. "eii ဒီျမ္ို႔မွာေတာင္ သူနဲ႔ေတြ႕ဖို႔ဆိုတာ တစ္ရာပုံမွာတစ္ပုံေတာင္မရွိတာကို..  ထပ္ေတာင္ေတြ႕ရပါ့မလား" တစ္ကိုယ္တည္းေရ႐ြတ္ကာ သက္ျပင္းခ်မိ​၏.. ဒီေန႔ကေသာၾကာေန႔ဆိုေတာ့အလုပ္သြားရဦးမည္.. မနက္စာျမန္ျမန္စားၿပီးေနာက္အက်ႌလဲကာကားေမာင္း၍႐ုံးတန္းသြားလိုက္​၏.. ႐ုံးသို႔ေရာက္ေသာအခါmarketingဌာနသို႔တန္းသြားလိုက္သည္..
"အာ..manager nim ေရာက္ၿပီလား ဒီေန႔ေစာတယ္ေနာ္"
ကြၽန္မလဲျပန္ၿပဳံးျပလိုက္ကာအခန္းထဲဝင္လိုက္​၏.. Marketing ဌာနရဲ႕Managerဆိုေတာ့လဲေနာက္က်ျပလို႔မေကာင္း ေတာ္ၾကာကိုယ္ေနာက္က်လို႔သူမ်ားေတြပါေနာက္က်လို႔မျဖစ္..
"အာ..manager nim" ေျပာရမွာတြန႔္ေနဟန္ျဖင့္ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္အခန္းထဲဝင္လာသည္..
"ဘာျဖစ္လို႔တုန္း"
"General manager ကmanager nimကို ဒီေၾကာ္ညာကိစၥအပ္ခိုင္းလိုက္တယ္"
ထိုစကားေၾကာင့္ကြၽန္မအနည္းငယ္စိတ္အလိုမက်ျဖစ္သြား​၏.. အဓိကအားျဖင့္ေၾကာ္ညာကိစၥက ကြၽန္မလုပ္ရမွာမဟုတ္ လက္ေအာက္ကဝန္ထမ္းေတြလုပ္ရမွာ ဘာလို႔General manager ကကြၽန္မကိုခိုင္းတာမသိ.. သူနဲ႔လဲခင္ပါတယ္အျမင္ကတ္ပုဒ္မမရွိပါဘူး...
"ေပးေပး ဒါဆိုလဲကြၽန္မပဲလုပ္လိုက္ မယ္"
file လွမ္းယူကာစစ္လိုက္ရာ ထပင္ခုန္မတတ္ျဖစ္သြား​၏.. ထို႔ေနာက္ General Managerရွိရာသို႔ကြၽန္မေျပးသြားမိ​၏..
"Unnie!" General managerမွာကြၽန္မလာမည္ဆိုတာသိသည့္ပုံႏွင့္
"Birthday Presentႀကိဳေပးထားတာေလ"
ကြၽန္မမွာေျပးဖက္ခ်င္စိတ္ပင္ေပါက္သြား​၏.. fileထဲမွာBTSအား Brand ambassadorအျဖစ္ကမ္းလွမ္းရန္ေရးထားျခင္းပင္.. အဲ့လိုဆိုေၾကာ္ညာ႐ိုက္တိုင္းကြၽန္မသူတို႔အားေတြ႕ႏိုင္ေခ်ရွိသည္..
"Wahhh Unnie လက္ေဆာင္ကတကယ့္အမိုက္စားပဲ Unnieကလြဲရင္ဘယ္သူ႔မွဒီလက္ေဆာင္မေပးႏိုင္ဘူး"
သူမအားကြၽန္မဖက္ရင္းေျပာလိုက္​၏..ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းထပ္တလဲလဲေျပာကာကိုယ့္အခန္းကိုယ္ျပန္သြားသည္..
"hum..Manager nimဘာျဖစ္လို႔လဲဟင္"
ခုဏကFileလာပို႔ေသာMelliaမွာကြၽန္မအရိပ္အကဲၾကည့္ေနဟန္ျဖင့္ လာေမး​၏..
"ဘာမွမျဖစ္ဘူး..လာသြားစရာရွိတယ္ ျပင္ထားလိုက္" ထိုသို႔ေျပာၿပီးေနာက္အခန္းထဲဝင္ကာပိုက္ဆံအိတ္ဆြဲယူၿပီးကားေသာ့ႏွင့္အတူျပန္ထြက္လာ​သည္..  MelliaအားေခၚကာBighit entertainment ထံသို႔တန္းေမာင္းသြား​၏.. 
                      x      x       x       x
လာရာလမ္းတြင္Melliaအားရွင္းျပလာေသာေၾကာင့္
"ဒါဆိုခုကြၽန္မတို႔BTS ဆီသြားေတြ႕ေနတာေပါ့"
ထိုစကားေၾကာင့္ကြၽန္မၿပဳံးလိုက္ကာ
"အာညီး.. သူတို႔manager ဆီသြားမွာခုက အဲ့ကေနတစ္ဆင့္ သူတို႔အထက္ဆီသတင္းပို႔ရမယ္ ေနာက္မွ BTS scheduleၾကည့္ၿပီးဆုံးျဖတ္မွာ"
"အာ.. ဒါဆိုသူတို႔ လက္ခံမခံကမေသခ်ာဘူးေပါ့"
"အင္းေပါ့.. ဒါေပမယ့္လက္မေလွ်ာ့ပါနဲ႔ entertainmentမွာကံေကာင္းရင္ေတြ႕မွာေပါ့"
ကြၽန္မသူ႔အားအားေပးစကားေျပာလိုက္​၏..
"အင္းေပါ့ Fighting"
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အားေပးစကားေျပာေနေသာMelliaအားၾကည့္မိကာၿပဳံးလိုက္​၏.. Mellia ကလဲARMYျဖစ္ကာ Jhope Bias ခဏကာေတာ့entertainment သို႔ေရာက္သြား​၏..  အလုပ္ကိစၥေဆြးေႏြးၿပီးေနာက္ျပန္ခါနီးအထိBTSအရိပ္အေရာင္မေပၚ.. ဒီေန႔ေတာ့ကံမပါဘူးထင္တယ္ ကြၽန္မလဲလက္ေလွ်ာ့လိုက္ကာ Melliaအားေခၚ၍ျပန္ရန္ျပင္လိုက္​၏..
"အာManager nim ခဏေလးပဲေစာင့္" 
အိမ္သာသြားမယ့္ပုံႏွင့္ BTS ရွာပုံေတာ္ထြက္သြားတဲ့Melliaအားၾကည့္ကာရယ္မိသည္..
"Eii.. "
ကြၽန္မလဲငယ္ငယ္တုန္းကဒီလိုပဲလုပ္ဖူးတဲ့အတြက္သူ႔စိတ္ကိုနားလည္​၏.. သူကံေကာင္းရင္ေတာ့ေတြ႕မွာပါကြၽန္မလွည့္တုန္းကေတာ့မေတြ႕ခဲ့.. Melliaျပန္အလာအားေစာင့္ေနရင္း နီးစပ္ရာထိုင္ခုံတစ္ခုသို႔ဝင္ထိုင္လိုက္​၏.. ဖုန္းတစ္ခ်က္သုံးကာMellia ျပန္အလာကိုေစာင့္ေနမိသည္.. ထိုစဥ္လူတစ္ေယာက္ကေဘးနားရွိခုံအားဝင္ထိုင္ကာေရေသာက္ေန​၏.. ကိုယ္လဲကိုယ့္အာ႐ုံနဲ႔ကိုယ္မို႔လို႔ သူ႔အားသတိမထားမိ..
"အဟမ္း..မေန႔ကအတြက္ေက်းဇူးပဲေနာ္"
အသံေၾကာင့္ကြၽန္မအံ့ဩသြားေကာလွည့္ၾကည့္မိ​၏.. ထိုသူမွာJungkook အာ Jungkookေဘးမွာလာထိုင္တာေတာင္သတိမထားမိေသာကြၽန္မကိုယ္ကြၽန္မ နဖူးသာလက္ဝါးျဖင့္႐ိုက္လိုက္ခ်င္မိသည္..
"အာ ပိုင္ရွင္ဆီကိုဖုန္းျပန္ေပးတာပဲမလိုပါဘူး"
"အင္း..ဒါနဲ႔ပိုက္ဆံအိတ္.. ဘာမွမျဖစ္ဘူးလား?"
Jungkookစကားေၾကာင့္ကြၽန္မေၾကာင္သြား​၏..
"Nae?"
"မေန႔ကပါပါရာဇီကိုပိုက္ဆံအိတ္နဲ႔ေကာက္႐ိုက္ေနတာေတြ႕လိုက္လို႔"
ကြၽန္မအဲ့စကားေၾကာင့္ ဒီေနရာကေနေပ်ာက္ကြယ္သြားခ်င္စိတ္ပင္ေပါက္သြား​၏.. ေတြ႕သြားတာလား အကုန္လုံး ရွက္လိုက္တာ
"အၾကမ္းခံတဲ့အိတ္ကိုေ႐ြးဝယ္ထားတာ"
ထိုသို႔ေျပာရင္းမ်က္ႏွာအားတစ္ဖက္သို႔လႊဲလိုက္​၏...
"ေအာ္ဟုတ္လား" ရယ္သံႏွင့္အတူJungkookေျပာလိုက္ေသာစကားေၾကာင့္ျပန္လွည့္ၾကည့္မိ​၏.. ၿပဳံးေနတာေလးကိုကခ်စ္စရာေလး
"ဒီမွာအလုပ္လုပ္တာလား.. မေတြ႕မိသလိုပဲေနာ္"
"nae ကြၽန္မက Samsung ကပါ ေၾကာ္ညာကိစၥေၾကာင့္ဒီလာတာ" ကြၽန္မျပန္ေျဖလိုက္ေသာေၾကာင့္သူၿပဳံးကာေခါင္းၿငိမ့္လိုက္​၏..
"ဒါဆိုမၾကာမၾကာေတြ႕ရမွာပဲေနာ္" Jungkookအားကြၽန္မျပန္ၿပဳံးျပလိုက္သည္..
"Unnie!"
လွည့္ၾကည့္လ္ိုက္ေတာ့Mellia.. အသည္းအသန္ေျပးလာပုံအရ Jungkookဒီမွာရွိေနမွန္းသိသြားတာေနမည္..
"အာ.. ကြၽန္ေတာ္သြားေတာ့မယ္ေနာ္ "
ထိုအခါJungkookလဲကြၽန္မအားႏႈတ္ဆက္ကာထြက္သြားရာကြၽန္မလဲတာ့တာျပလိုက္သည္..
"Unnie ကလဲJungkookဒီေရာက္ေနတာ ကြၽန္မကိုမေျပာဘူး"
"သူခုမွေရာက္တာပါ" ေခါင္းအားတစ္ခ်က္ပုတ္ကာ စိတ္ဆိုးေနေသာMelliaအားေခ်ာ့လ္ိုက္​၏..
"ဒါနဲ႔ သူနဲ႔Unnie နဲ႔ကသိေနတာလား?"
"Fansign တစ္ခါသြားဖူးတယ္ေလ အဲ့တုန္းကသူ Unnieကိုမွတ္မိသြားတာ"
ကြၽန္မဂုဏ္ယူတဲ့ေလသံႏွင့္ေျပာလိုက္ေတာ့Melliaမွာအားက်ေနဟန္..
"ခုကစၿပီးညီမလဲAlbumထိုင္ဝယ္ၿပီး Fansign မရရေအာင္သြားေတာ့မယ္"
အရမ္းတက္ႂကြေနေသာMelliaအားၾကည့္ၿပီးကြၽန္မၿပဳံးလိုက္​၏..
"ေအးပါေအးပါ"
                    x       x       x       x
ေၾကာ္ညာ႐ိုက္မည့္ေန႔သို႔ေရာက္ေသာအခါ ထိုေနရာအားေဘးနားမွႀကီးၾကပ္သူအျဖစ္ကြၽန္မအလုပ္လုပ္ရ​၏.. BTS membersမ်ားလာမည္ဆို၍႐ိုက္ကြင္းသို႔လာရေသာသူမ်ားမွာအကုန္လွလွပပေလးေတြျပင္ထားၾကရာကြၽန္မပင္ၿပဳံးမိ​၏.. ထို႔ေနာက္ညကစိတ္လႈပ္ရွားၿပီးအိပ္ေရးပ်က္၍ အိပ္ရာထေနာက္က်ကာ သိပ္မျပင္လာမိေသာကိုယ့္အျဖစ္ကိုေတြးမိကာဝမ္းနည္းမိသည္.. ခဏေနေသာMembersမ်ားေရာက္လာရာ ႐ိုက္ကြင္းေနရာမွာခ်က္ခ်င္းပင္လင္းထိန္သြားသလို.. သူတို႔ကိုMakeup နည္းနည္းလိမ္းအက်ႌလဲေပးၿပီးရင္႐ိုက္ကြင္းစေတာ့မည္ျဖစ္ရာ Cameraman ဆီကြၽန္မေလွ်ာက္သြားလိုက္​၏..
"Director nim နည္းနည္းSexyဆန္ဆန္ ေလးလုပ္ေပးေနာ္"
လက္မေထာင္ကာေျပာလိုက္ေသာကြၽန္မစကားေၾကာင့္သူရယ္လိုက္သည္..
"Directorႀကီးကို ကြၽန္မယုံတယ္႐ိုက္သာ႐ိုက္"
ခဏေနေသာ္ Shootingစေတာ့သည္.. အျခားmemberမ်ားSolo႐ိုက္ေနခ်ိန္တြင္Jungkookကြၽန္မနားေလွ်ာက္လာသည္..
"Manager nimကရာထူးႀကီးေတာ့ Shootingမလာဘူးထင္ေနတာ"
ကြၽန္မလက္ထဲကCoffeeကမ္းေပးလိုက္ရင္း
"World Wide Artist ရဲ႕Shootingပဲ တစ္႐ုံးလုံးလာခ်င္ၾကလို႔မနည္းေျပာထားရတာ..ကြၽန္မကထိပ္ဆုံးကေပါ့"
boxy smileပုံစံမ်ိဳးေလးရယ္လိုက္ကာျပန္ေျဖလိုက္​၏..
Jungkookၿပဳံးလိုက္ကာ ေကာ္ဖီတစ္ခ်က္ေသာက္လိုက္ရင္း
"*** Cafeက Coffeeလဲနာမည္ႀကီးပဲေနာ္ Manager nimအဲ့သြားေလ့ရွိလား"
ကြၽန္မျပန္မေျဖခင္မွာပဲ Jimin မွ Jungkookအားလွမ္းေခၚ၍ထြက္သြား​၏.. ထိုဆိုင္ကနာမည္ႀကီးပဲကြၽန္မသိတာေပါ့ Idolေတြပဲအမ်ားစုလာေသာက္ၾကတာ ကိုယ္တိုင္Private roomပုံေလးေတြလဲရွိေတာ့ ဓာတ္ပုံခိုး႐ိုက္လို႔မရဘူးေပါ့ Jungkookကကြၽန္မကိုအဲ့ေနရာသြားလားဘာလို႔ေမးတာလဲမသိ..  ကြၽန္မမွIdolမဟုတ္တာ.. (အား.. ငါ့ကိုအဲ့ကိုလာခိုင္းတာလား?) ထိုအေတြးနဲ႔အတူကြၽန္မေလေပၚပ်ံသြားသလိုပင္.. ဒါေပမယ့္ ဘယ္ေန႔လဲဘယ္အခ်ိန္လဲမသိ.. ေန႔တိုင္းသြားေစာင့္ရမယ့္ပုံပင္ေပါက္ေန​၏.. ထိုအေတြးအားJungkook ရိပ္မိဟန္ျဖင့္ ဓာတ္ပုံ႐ိုက္ေနရာမွ Poseတစ္ခုေပးလိုက္သည္..
"အာ Jungkook shiျပန္႐ိုက္မယ္ေနာ္ ခုဏကဖုန္းေၾကာ္ညာနဲ႔မတူပဲ နာရီေၾကာ္ညာနဲ႔တူသြားလို႔"
ထိုစကားေၾကာင့္Jungkook ရယ္လိုက္ကာ ျပန္poseျပင္လိုက္​၏.. ကြၽန္မလဲHint ေပးမွန္းသိ၍ ႐ိုက္ထားေသာပုံမ်ားအား ေနာက္မွComputer ကေနတစ္ဆင့္ၾကည့္လိုက္ရာ နာရီက5:30ကိုျပထားၿပီး လက္က2ေခ်ာင္းေထာင္ထား​၏.. 2ရယ္5:30ရယ္ ကြၽန္မဖုန္းနာရီအားေကာက္ဖြင့္လိုက္​သည္.. ခုက 4နာရီထိုးေတာ့မည္.. Shootingက ေနာက္နာရီဝက္ေနရင္ၿပီးမွာ.. ဒါေပမယ့္ၾကားရသည္မွာသူတို႔ဒါၿပီးရင္Scheduleရွိေသးတယ္ဆိုလား.. ဒီေန႔ေတာ့မျဖစ္ႏိုင္.. ဒါဆိုေနာက္ႏွစ္ရက္ေနရင္လား? မေရမရာအေတြးႏွင့္Jungkookအားလွမ္းႀကိဳက္လာရာ Jungkookကျပန္ၿပဳံးျပ​၏.. အာ ေနာက္ႏွစ္ရက္ဟုတ္ဟုတ္မဟုတ္ဟုတ္ ေန႔တိုင္းသြားေစာင့္ေတာ့မယ္...
                 x        x       x        x
၂ရက္အၾကာ တနဂၤေႏြေန႔
Jungkook signအရဆိုဒီေန႔ေတြ႕ရန္ခ်ိန္းထားသည္.. ကြၽန္မ မနက္ထဲကအေစာႀကီးႏိုးေနၿပီး ေရတစ္နာရီၾကာေအာင္ခ်ိဳးကာ ေခါင္းေတြပါေကာက္ေလွ်ာ္မိ​၏..ထို႔ေနာက္ဆံပင္အားေျပေျပေလး ေကာက္စက္ျဖင့္ထိုင္ေကာက္ေနလိုက္သည္.. ဆံပင္လဲျပင္ၿပီးေကာၾကည့္လိုက္ေတာ့ ထမင္းစားခ်ိန္ပင္ေရာက္ေနၿပီ.. "ဟတ္ခ်ီး" ေရခ်ိဳးတာၾကာသြား၍နည္းနည္းပင္အေအးပတ္ခ်င္သလိုျဖစ္သြား​၏.. ဖ်ားလို႔ေတာ့မျဖစ္ ခ်က္ခ်င္းေဆးထေသာက္ကာတစ္ကိုယ္လုံးေစာင္ပတ္ၿခဳံ၍ေခါက္ဆြဲျပဳတ္ေသာက္ရင္းအနားယူလိုက္သည္.. ဒီေန႔က်မွနာရီကေႏွးေနသလို.. ေက်ာင္းတက္တုန္းကေတာင္ဒီေလာက္နာရီခဏခဏမၾကည့္ဖူးသလိုပဲ..  ဒီေန႔အတြက္Make upျပင္ဖို႔လဲ tutorialဘယ္ႏွခုေတာင္ၾကည့္မိလဲမသိ..  ခဏနားၿပီးေနာက္ အက်ႌထိုင္ေ႐ြးေနသည္မွာလဲေတာ္ေတာ္ၾကာသြားသည္.. အားလုံးျပင္ဆင္ၿပီးနာရီၾကည့္လိုက္ေတာ့ေလးခြဲ.. ထိုအခါမွmake upလိမ္းၿပီးအျပင္သို႔ထြက္လိုက္​၏.. ေနာက္က်မွာစိုး၍နည္းနည္းေစာထြက္ျခင္းပင္.. ထိုCafeဆိုင္အားေတာ္ေတာ္ရွာယူရသည္.. လမ္းမသိသျဖင့္လဲပါမည္..ဆိုင္ေရွ႕ေရာက္ေတာ့၅ခြဲေတာ့မည္ Cafeထဲဝင္လ္ိုက္ေတာ့ အျပင္ကvibeနဲ႔တစ္ျခားစီ.. လုံးဝကိုအျခားကမာၻထဲေရာက္သြားသလိုပင္.. Idolအခ်ိဳ႕ကိုလဲ cafeတြင္ေတြ႕ရ​၏.. ဘယ္သူမွန္းေတာ့ေသခ်ာမသိ.. maskမ်ားေၾကာင့္ အေပၚထပ္တက္သြားရာ.. အခန္းမ်ားအားေတြ႕ရ​၏.. နံပါတ္စဥ္အလိုက္.. 1ကေန10အထိ.. Pick up serviceဆိုေတာ့ အေပၚထပ္မွာဘာwaiterမွမရွိ.. ဆိုင္အျပင္အဆင္ေၾကာင့္ခ်ီးက်ဴးလိုက္မိသည္..
"Wow ဒါေၾကာင့္လဲIdolေတြၾကားနာမည္ႀကီးတာကိုး privacy အရမ္းရွိလို႔"
အခန္းထဲဝင္မည္ဆုံးျဖတ္ၿပီးမွအနည္းငယ္တြန႔္သြား​၏.. ဘယ္အခန္းလဲ Jungkookေရာက္ေနၿပီလားလဲမသိ.. မေရာက္ေသးဘူးလားလဲမသိ.. ေတြ႕ရာလြတ္တဲ့အခန္းလဲဝင္လို႔မရ အျပင္မွာ၅နာရီခြဲတဲ့အထိေစာင့္မိသည္.. Jungkookႏွင့္တူတဲ့သူဘယ္သူ႔မွမေတြ႕.. ဒီထက္လဲၾကာၾကာပိုေစာင့္လို႔မရေတာ့.. သူမ်ားေတြကကိုယ့္အား Saeseang ဟုထင္ၾကေတာ့မည္.. အခန္းတစ္ခုထဲဝင္မွရေတာ့မယ္.. Jungkook signမွာ2ပါေတာ့ ကြၽန္မအခန္း2ထဲခန႔္မွန္းဝင္လိုက္​၏..
"ေတာင္းပန္ပါတယ္.. "
အခန္းထဲကလူအားအရင္ေတာင္းပန္ကာဖြင့္ၿပီးဝင္လိုက္သည္..
"ဟင္?ဘာလ္ို႔ေတာင္းပန္တာလဲ ေနာက္မက်ပါဘူး"
Jungkookအသံေၾကာင့္ကြၽန္မအံ့လဲဩေပ်ာ္လဲေပ်ာ္သြားကာေမာ့ၾကည့္လိုက္​၏..
"အာ.. ကြၽန္မဘယ္ထဲဝင္ရမလဲမသိတာနဲ႔ ေလွ်ာက္ဝင္လိုက္လို႔ Oppaမဟုတ္ပဲအျခားသူမ်ားျဖစ္​ေနမလားဆိုၿပီးႀကိဳေတာင္းပန္လိုက္တာ"
ကြၽန္မရွင္းျပလိုက္ေသာေၾကာင့္ Jungkook ထရယ္လိုက္သည္..
"မီရာနဲ ေတြ႕မယ့္ေနရာကိုေသခ်ာမေျပာမိလို႔.. "
Jungkookၿပဳံးကာေျပာလိုက္ရာ
"Oppa ကေတြ႕မယ္ေျပာတာေတာင္ေတာ္ေတာ္ေက်းဇူးတင္ေနၿပီက္ို"
လက္ခါျပကာေဘးနားကခုံသို႔ဝင္ထိုင္လိုက္ရင္းေျပာလိုက္​၏..
"သြားစရာရွိလို႔လား? လွလွပပေလးျပင္ထားလို႔"
ေမးေမာ့ကာေျပာေသာJungkook စကားေၾကာင့္ ကြၽန္မေျဖရမွာနည္းနည္းတြန႔္သြား​၏..
"humm.. Nae Oppaနဲ႔ေတြ႕ၿပီးရင္သူငယ္ခ်င္းနဲ႔Everlandသြားမလ္ို႔"
ပါးစပ္ထဲရွိတာေလွ်ာက္ေျဖလိုက္​၏..
"အာ.. ဒါဆိုကြၽန္ေတာ္နဲ႔ၾကာၾကာေနလို႔မရဘူးေပါ့"
အေအးတစ္လုတ္ေသာက္၍Jungkook ေျပာလိုက္​၏..
"အာညီး အဲ့သူငယ္ခ်င္းကဗိုက္ေအာင့္လ္ို႔တဲ့ ခုေလးတင္ cancelလိုက္တာ" ကြၽန္မအတင္းေခါင္းခါကာျငင္းလိုက္​၏.. 
"ေအာ္.. "
Jungkookၿပဳံးလိုက္ရင္း
"ဒါဆိုကြၽန္ေတာ္နဲ႔တူတူသြားမလား" 
Jungkookစကားေၾကာင့္ကြၽန္မအေအးသီးသြား​၏..
"အဟြတ္အဟြတ္"
စိုးရိမ္သြားေသာJungkookအားလက္ကာျပရင္း
"Nae အဆင္ေျပပါတယ္ Oppaသာscheduleမရွိရင္ေပါ့"
ကြၽန္မစကားေၾကာင့္Jungkookၿပဳံးျပလိုက္သည္..
"ဒီေန႔အတြက္scheduleကၿပီးသြားၿပီ ဒါဆိုအေအးကုန္တာနဲ႔Everlandသြားၾကတာေပါ့ ကားပါလာလား ကြၽန္ေတာ္မသယ္လာမိလို႔?"
ကြၽန္မအေအးျမန္ျမန္ေသာက္ရင္းေတြးမိ​၏.. ဒါdateမ်ားလား
"Nae.. ကားပါကင္ထိုးထားတယ္"
              x         x         x         x
အေအးေသာက္ၿပီးေတာ့ Cafeအျပင္ထြက္လာကာ ကားထဲဝင္လိုက္​၏.. Jungkookကသူေမာင္းမည္ဆို၍ေဘးနားခုံသို႔ဝင္ထိုင္လိုက္သည္..
"ARMY ဘယ္ခ်ိန္ကစျဖစ္တာလဲ?" Jungkookကားေမာင္းေနရင္း ကြၽန္မဘက္လွည့္ကာေမးလိုက္​၏.. 
"20xx ထဲကပါ အဲ့တုန္းကသူငယ္ခ်င္းေတြနားေထာင္ေနတာၾကားတာနဲ႔ ကြၽန္မလဲစမ္းနားေထာင္ၾကည့္ရာကေနႀကိဳက္သြားတာပဲ"
ကြၽန္မJungkookအားရွင္းျပရင္းထိုတုန္းကအခ်ိန္ေတာင္သတိရသြား​၏..
"ဟီး... အဲ့တုန္းကေက်ာင္းသားဘဝပဲရွိေသးေတာ့ comebackထြက္တိုင္း အေမ့ပိုက္ဆံအိတ္ႏႈိက္ရေသး..."
ေျပာေနရင္းကိုယ့္ဘာသာကိုယ္သတိရၿပီးJungkookအားလွည့္ၾကည့္မိ​၏..Jungkookကလဲကိုယ့္ကိုျပန္ၾကည့္ေနသည္..
"ခုေကာ အဲ့လိုလုပ္ေသးလား"
"အာညီးအာညီး အခုဘတ္ခဲ့သမွ်အရင္းေကာအတိုးပါျပန္ဆပ္ေနတယ္"
အတင္းေခါင္းခါကာေျပာလိုက္ေသာစကားေၾကာင့္Jungkookရယ္လိုက္​၏..
"ေနာက္ခါLiveလုပ္ရင္ARMYေတြကိုပိုက္ဆံမဘတ္နဲ႔ေျပာရမယ္"
Jungkookေရ႐ြတ္လိုက္ကာေရွ႕ျပန္လွည့္၍ကားဆက္ေမာင္းေန​၏.. အျခားစကားေတြနားေထာင္ရင္ေထာင္မယ္ ဒီစကားေတာ့ARMYေတြနားေထာင္မယ္ေတာ့ကြၽန္မမထင္.. ၿပီးေတာ့သူ႔အရင္Liveေတာင္ေတာ္ေတာ္ၾကာေနၿပီ ေနာက္တစ္ခါLiveတဲ့ထိမွတ္မိပါ့မလား..
"Nae.. အဲ့လိုေျပာဖို႔ဆိုOppa Liveအရင္လုပ္မွရမယ္ေနာ္"
ကြၽန္မJungkook Oppaဘက္မၾကည့္ပဲေျပာလိုက္သည္.. 
"ဟုတ္တယ္ဟုတ္တယ္ Liveမလုပ္တာလဲၾကာၿပီ မၾကာခင္Liveရမယ္"
"ဒါနဲ႔Oppa.. ေနာက္Comebackကဘယ္လိုပုံလဲ" ကြၽန္မJungkookအားမသိမသာေလူေမးလိုက္​၏
"ေနာက္Comebackပုံစံက...ေျပာလို႔မရဘူးေလNamjoon hyungကိုပဲဒီလိုေျပာလို႔ရမယ္"
Jungkook စကားေၾကာင့္ရယ္လ္ိုက္​၏..
"Namjoon Oppaကေတာ့တကယ္ Spoiler kingပဲ" 
Jungkookလဲေထာက္ခံကာရယ္လိုက္​၏.. စကားေျပာေနရင္းခဏေနေတာ့Everlandသို႔ေရာက္ၿပီျဖစ္သည္..parkingထိုးလိုက္ၿပီးJungkook ဦးထုပ္ႏွင့္maskတပ္လိုက္​၏.. ထို႔ေနာက္ကားထဲမွထြက္ကာEverlandထဲသို႔ဝင္လိုက္သည္.. ညေနပင္ေစာင္းေနၿပီမီးမ်ားစထြန္းၾက​၏..
"Wow Everland ကိုညတစ္ခါမွမေရာက္ဖူးဘူး ေတာ္ေတာ္လွတာပဲ" ကြၽန္မထိုသို႔ေျပာရင္းJungkookဘက္လွည့္လိုက္​၏..
"Oppa ညဘက္ေရာက္ေနေတာ့ဦးထုပ္ဆက္ေဆာင္းေနရင္Idolဆိုတာပိုမသိသာဘူးလား"
ကြၽန္မေမးလိုက္ေတာ့Jungkookက
"မေဆာင္းရင္လဲသိသာသြားမယ္ေလ"
Jungkookစကားေၾကာင့္ကြၽန္မေဘးဘီၾကည့္မိ​၏.. ေနာက္အ႐ုပ္ဦးထုပ္ေလးအားဆိုင္တစ္ခုမွယူလိုက္ကာJungkook ရဲ႕ဦးထုပ္အစားေဆာင္းေပးလိုက္သည္..
"ခ္ခ္ ဒီဦးထုပ္နဲ႔ဆိုသိပ္မသိသာေတာ့ဘူးေပါ့ "
ကြၽန္မစကားေၾကာင့္Jungkookမွန္ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ယုန္ဦးထုပ္ေလး Jungkookရယ္သေဘာက်လို႔ရယ္လိုက္ကာ ေၾကာင္ပုံဦးထုပ္ေလးအားကြၽန္မကိုေဆာင္းေပးလိုက္သည္.. "ကြၽန္ေတာ္လဲေဆာင္းရမယ္ဆို Y/nလဲေဆာင္းရမွာေပါ့ ဒါမွမသိသာမွာေလ"
Jungkookအားရယ္ျပလိုက္ကာ
"Nae.. ခုဘာစစီးမလဲ" ကြၽန္မေမးလိုက္ရာ
"Y/n ဘာစီးခ်င္လဲ?" Jungkookျပန္ေမးလိုက္​​၏..
(A/n Oppaကို ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
" Rollarcoster "
ကြၽန္မလက္ညႇိဳးထိုးကာျပရင္းေျပာလိုက္သည္..
"ဒါဆိုလဲအဲ့တာအရင္စီးၾကတာေပါ့"
ဒါစီးမည္ေျပာၿပီးမွာေနာင္တရမိ​၏.. အျခားေကာင္မေလးေတြဆို Ferrywheelတို႔ဘာတို႔ေျပာမွာ ခုေတာ့ Rollarcoster တဲ့ အဲ့တုန္းကကြၽန္မနဲ႔အတူရွိေနတဲ့သူကJungkookဆိုတာေခတၱေမ့သြားသည္ထင္သည္.. Rollarcoaster အတြက္တန္းစီေနမွေအာ္သံေတြၾကား၍သတိရသြား​၏.. ျပန္ထြက္လာတဲ့သူမ်ားကလဲဆံပင္မ်ားပြကုန္လို႔ .. ႐ုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ျဖစ္ေတာ့မွာပဲ.. ကြၽန္မေတြးမိကာဖ်ားခ်င္စိတ္ပင္ေပါက္သြား​၏..
"Oppa OppaကJimin Oppaရယ္Jin Oppaနဲ႔အတူရွိေနၾကဆိုေတာ့ High pitchေတြခံႏိုင္မွာေပါ့ေနာ္.. ညီမလန႔္ၿပီးေအာ္မိရင္စိတ္မဆိုးဘူးမလား"
Jungkookအားအတတ္ႏိုင္ဆုံးၿဖဲၿပဳံးကာေျပာမိသည္.. ကြၽန္မစကားေၾကာင့္Jungkookရယ္လိုက္ကာ ေခါင္းအားပုတ္လိုက္​၏.. 
                  x        x        x         x  Rollarcoaster စီးၿပီးအေျခအေနကအဲ့ေလာက္ေတာ့မဆိုး႐ြား ဆံပင္ကလဲဦးထုပ္ေဆာင္းထား၍သိပ္ေတာ့ပြမသြား.. ဦးထုပ္ဖိေနရတာနဲ႔တင္ေၾကာက္ရမယ့္ခံစားခ်က္ပါေပ်ာက္သြား၍.. ေနာက္ကေကာင္မေလးမွာRollarcoaster ၿပီးတာနဲ႔ထိုးအန္၍Jungkookႏွင့္ကြၽန္မေျပးထြက္လာလိုက္​၏...
"ေဟာ..ဟဲ ေဟာ..ဟဲ ခုေကာဘာစီးခ်င္ေသးလဲ"
Jungkookကြၽန္မဘက္အားလွည့္၍ေမးလိုက္​၏..
" Viking"
ကြၽန္မလဲအေမာေျဖရင္းေျပာလိုက္​သည္..
"သြားၾကတာေပါ့ "
Jungkookရယ္ရင္းကြၽန္မအားဦးေဆာင္ေခၚသြား​၏.. ထိုအခ်ိန္အတြင္း Jungkook ကြၽန္မလက္ကိုကိုင္ထားသည္ကိုေသခ်ာသတိမထားမိလိုက္..Viking ကို Rollar coasterထက္ေတာ္ေသးသည္ဟုေတြးမိေသာအေတြးမ်ားကၾကက္ေပ်ာက္သွက္ေပ်ာက္.. Vikingမွာဟိုအျမင့္ႀကီးျမင့္တက္သြားကာ ကြၽန္မမွာ လက္ဖ်ားမ်ားပင္ေအးစက္လာ​၏.. Jungkook ရွိရာေဘးလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ရယ္ေနကာ ေတာ္ေတာ္ ေပ်ာ္ေနသည့္ပုံ.. Jungkookအားၾကည့္ရင္း ေၾကာက္စိတ္မ်ားပင္ေပ်ာက္ကာ ၾကည္ႏူးစိတ္မ်ားေပၚလာ​၏.. ကြၽန္မၾကည့္ေနသည္ကိုသတိထားမိ၍လားမသိJungkookကလဲကြၽန္မဘက္လွည့္ၾကည့္လာသည္.. mask တပ္ထားေသာ္လဲ သူ႔မ်က္လုံးကသူၿပဳံးေနသည္ကိုသက္ေသခံေနသေယာင္.. ႏွစ္ေယာက္တည္းတစ္ကမာၻတည္းမွာရွိေနသလိုပင္ ထိုအေတြးမ်ားမွာၾကာရွည္မခံ ေအာက္သို႔ထိုးက်သြားေသာအခါ အေတြးမ်ားေပ်ာက္သြားကာ ထေအာ္မိ​၏.. Jungkookကကြၽန္မအားၾကည့္ကာရယ္ေနသည္..
" အိုမား အိုပါး အာပူႀကီး..."
ေတြ႕ရာေကာက္ေအာ္ကာဘာေတြေျပာေနမိမွန္းမသိေတာ့.. ထိုခ်ိန္ညာဘက္လက္ကေႏြးေထြးသြားေသာေၾကာင့္ ၾကည့္လိုက္ေတာ့Jungkookကကြၽန္မလက္အားဆုပ္ကိုင္ထားျခင္းပင္.. ေၾကာက္စိတ္ေတြေပ်ာက္သြားကာ ပါးမ်ားပင္နီရဲလာ​၏.. Viking လဲစီးၿပီးျပန္ထြက္လာေတာ့ လမ္းေတာင္ေသခ်ာမေလွ်ာက္ႏိုင္.. 
"ေၾကာက္ရင္ Ferry wheel စီးလို႔ရတာပဲ ဘာလို႔Vikingစီးေသးလဲ"
Jungkookရယ္ရင္းေျပာလိုက္​၏..
"Ferry Wheelက်ေတာ့ပ်င္းစရာေကာင္းတယ္ေလ အဲ့မွာအမ်ားစုကအတြဲေတြပဲသြားၾကတာ..."
ကြၽန္မလမ္းေလွ်ာက္ရင္းဆက္ေျပာလိုက္သည္.. "ဒါေပမယ့္ အဲ့အေပၚကViewကေတာ့ေတာ္ေတာ္လွတယ္ေျပာတယ္ အတြဲမပါပဲတစ္ေယာက္တည္းေတာ့သြားမၾကည့္ခ်င္ဘူး"
"ခုကြၽန္ေတာ္ရွိၿပီေလ တူတူစီးလို႔ရတာပဲ"
Jungkookကြၽန္မေဘးမွတူတူေလွ်ာက္ရင္းေျပာလိုက္​၏..  ကြၽန္မFerry Wheelဘက္သို႔လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အတြဲမ်ားတန္းစီေနသည္မွာအမ်ားႀကီးပင္
"ရပါတယ္ မစီးေတာ့ပါဘူး အဲ့ေလာက္အရွည္ႀကီးေစာင့္မယ့္အစားအဲ့အခ်ိန္မွာအျခားဟာေဆာ့လဲရတာပဲကို" Jungkookအားဆြဲသြားကာေသနတ္ပစ္ေသာေနရာသို႔ေခၚသြား​၏..  ဒိန္း ..ဒိန္း.. အ႐ုပ္ႏွစ္႐ုပ္ျပဳတ္က်သြား​၏..
"Wow တကယ့္ Golden Mannaeပဲ Oppaမေတာ္တဲ့ေနရာမ်ားရွိရဲ႕လား"
ကြၽန္မခ်ီးက်ဴးလိုက္ေသာေၾကာင့္ Jungkookရွက္သြားဟန္ျဖင့္ဦးထုပ္စိုက္လိုက္​၏..
"Golden Mannae?"
"Jungkook?"
တီးတိုးေရ႐ြတ္သံမ်ားေၾကာင့္ ကြၽန္မတို႔လဲထိုေနရာမွေျပးထြက္လာလိုက္သည္.. "ေနာက္ဘယ္ေနရာသြားမလဲ"
ကြၽန္မအားသူဆုရေသာအ႐ုပ္အားေပးရင္းေမးလိုက္​၏..
"Oppa ဘယ္သြားခ်င္လဲ"
ကြၽန္မၿပဳံးကာျပန္ေမးလိုက္​သည္.. ထိုစကားေၾကာင့္Jungkook ခဏၿပဳံးလိုက္ကာ..
"လိုက္ခဲ့ ေနရာေရာက္ရင္သိလိမ့္မယ္"
Jungkookေခၚတဲ့အတိုင္းလိုက္သြားရာမွ...
"သရဲအိမ္?"
ထိုေနရာေရာက္တဲ့အခ်ိန္ကြၽန္မေက်ာက္႐ုပ္ျဖစ္သြား​၏.. မနက္ဆိုရင္ေတာ့ကိစၥမရွိေပမယ့္.. ညဘက္ႀကီးသရဲအိမ္?? Jungkook အားလွည့္ၾကည့္ရာ Jungkookမွာေတာ္ေတာ္တက္ႂကြေနသည့္ဟန္.. မျငင္းရက္ေတာ့.. ကြၽန္မေဆာ့ခ်င္တဲ့ေနရာအကုန္သူလိုက္ေပးတာပဲ.. သူသြားခ်င္တာလဲကြၽန္မလိုက္ရမွာေပါ့..
....
"အား!"
သရဲအိမ္ထဲဝင္ၿပီးခဏၾကာတာနဲ႔ကြၽန္မထေအာ္မိ​၏.. ဘယ္လ္ိုလုပ္ပင့္ကူ႐ုပ္ေတြကိုပစ္ခ်ရတာလဲ.. ေမွာင္မဲေနသည့္အျပင္ဝကၤပါလိုလမ္းကေပ်ာက္ေနေသး..  တစ္ခါတစ္ခါ အ႐ုပ္ေတြကလႈပ္လိုက္ေသးတယ္.. Jungkookနားပဲကပ္ေနမိ​၏.. တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ေနာက္ေက်ာမလုံသလိုခံစားရသျဖင့္ေနာက္လွည့္ၾကည့္ရာ ေဘးနားမွသရဲတစ္ေကာင္ျဖစ္သြား​၏..
"$@#¥&!!"
ကြၽန္မဘာ႐ြတ္မိမွန္းေတာင္မသိပဲ အနားေရာက္လာေသာသရဲဝတ္စုံႏွင့္လူအားထိုးခ်လိုက္သည္..
"မလုပ္နဲ႔"
"အား!"
Jungkookတားခ်ိန္ပင္မရလိုက္ လက္သီးကထိုလူ​၏မ်က္ႏွာအားမွန္သြား​ကာ ေနာက္လန္က်သြား​၏..
"အာ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ႐ုတ္တရက္ဆိုေတာ့လန႔္သြားလို႔"
ထိုလူအားျပန္ဆြဲထူကာကြၽန္မေတာင္းပန္လိုက္​သည္..
"ရပါတယ္ ကြၽန္ေတာ္လဲေတာ္ေတာ္ကပ္ေျခာက္မိသြားတယ္.. ဒါေပမယ့္ ဝွီးခနဲပဲေနာ္ ေရွာင္ခ်ိန္ေတာင္မရလိုက္ဘူး"
ထိုလူစိတ္မဆိုးသည့္အတြက္ပဲသက္ျပင္းခ်မိသည္.. သရဲအိမ္အဆုံးထိေလွ်ာက္သြားတဲ့တစ္ေလွ်ာက္လုံး အ႐ုပ္မ်ားပဲလာေတာ့​၏.. လူေတြထပ္မေျခာက္ၾကေတာ့..
"မထင္ထားဘူး ထထိုးမယ္လို႔"
အျပင္ေရာက္ေတာ့Jungkookရယ္ကာေျပာလိုက္သည္..
"အနားေရာက္လာေတာ့လန႔္ၿပီးထိုးမိတာေပါ့"
ကြၽန္မလဲရွက္သျဖင့္ အၾကည့္လႊဲကာေျဖလိုက္​၏..
"ဒါေပမယ့္ ထိုးတဲ့ပုံစံကနည္းက်တယ္ေနာ္ သင္တန္းမ်ားတက္ထားေသးလား"
Jungkook စကားေၾကာင့္ကြၽန္မေခတၱၿငိမ္သြားၿပီးမွ
"အာညီး.. Oppa တို႔လက္ေဝွ႔ထိုးတာကိုၾကည့္ရာကေနတတ္သြားတာ"
ကြၽန္မစကားေၾကာင့္Jungkookလဲၿငိမ္သြားၿပီးခဏၾကာမွရယ္ကာ
"ဘယ္ေလာက္ေတာင္ခဏခဏၾကည့္ေနလို႔ လက္ေဝွ႔ထိုးနည္းပါအလြတ္ရသြားတာလဲ"
ကြၽန္မဘာမွမေျပာပဲလွ်ာေလးထုတ္ကာၿပဳံးလိုက္​၏..
"ေနာက္ဘယ္သြားခ်င္ေသးလဲ"
ကြၽန္မေမးလိုက္ရာ
"PhotoBooth?" Jungkook ကြၽန္မဘက္လွည့္ကာေမးလိုက္​သည္..
"Nae.. သြားၾကတာေပါ့"
ကြၽန္မလဲျပန္ေျဖရင္း နီးရာPhotobooth ဆီသို႔ေလွ်ာက္သြားၾက​၏..  ထိုေရာက္ေသာ္ေျခာက္ပုံ႐ိုက္ရန္ဆုံးျဖတ္လိုက္သည္.. ဘယ္လို႐ိုက္လို႔႐ိုက္မွန္းမသိလိုက္ ပုံေတြထြက္လာေတာ့အခ်င္းခ်င္းၾကည့္ကာရယ္လိုက္ၾက​၏..
"ဘာလဲဟ.. poseေတြကေတာ္ေတာ္ရယ္ရတယ္"
အခန္းထဲမွာဘာposeေပးရမွန္းမသိပဲ ေလွ်ာက္ေပးၾကရာဒီလိုပုံေတြထြက္လာမယ္မထင္ခဲ့
"ဒါကJimin Hyung Dynamite တုန္းကposeမလား"
Jungkookရယ္ရင္းကြၽန္မအားပုံျပလိုက္​၏..
"အား အဲ့လိုposeေပးခဲ့တယ္တဲ့လား ကိုယ့္ကိုကိုယ္ေတာင္သတိမထားမိဘူး Oppaလဲဘာထူးလဲ ဒီမွာေလ မိုက္ကယ္ဂ်က္ဆင္ poseေပးထားၿပီး"
အခ်င္းခ်င္းပုံေတြၾကည့္ကာရယ္မိသည္..
"အာ.. ဗိုက္ဆာသြားၿပီ"
Jungkook ဗိုက္အားပြတ္လိုက္ကာေရ႐ြတ္လိုက္သည္.. အခ်ိန္ၾကည့္ေတာ့လဲထမင္းစားခ်ိန္ပင္ေရာက္ေန​၏..
"ဒါဆို ထမင္းစားၿပီးျပန္ၾကမလား?" ကြၽန္မ Jungkookအားလွမ္းေမးလိုက္ရာ Jungkookကေခါင္းၿငိမ့္ျပလိုက္​၏..
"Oppa ဘာစားခ်င္လဲ"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CappuccinoWhere stories live. Discover now