Pohled Tery:
Ráno:
Ráno jsem se vzbudila a cítila na svých bocích ruce tak se pomalu otočím a vidím.... Michala!? Cože jak jsem se tu ocitla? Ale z myšlenek mě najednou vytrhne Míša.
( M– Míša , J– Tery)
M: Dobré ráno
J: Dobré, jak jsem se tu ocitla Míšo?
M: Noo včera si se opila a jelikož si neměla klíč od bytu tak jsem tě vzal k sobě, nevadí?? Zeptal jsem opatrně.
J: Ne dobrý jinak mockrát děkuji že jsi mě tam nenechal spát někde na lavičce.
M: To byla maličkost. A mile se usmál.
M: Jinak jsi už dlouho vzhůru princezno.
J: Ani ne a pls neříkej mi princezno.
M: Jak si přeješ princezno. A ušklíbl se
M: Jsem si dát snídani?
J: Ok můžem.A tak jsme se šli nasnídat a po ní se už nic zajímavého nedělo tak jsem šla vedle do mého a Páji bytu. " Ťuk ťuk Pájo? Otevřeš mi pls?„ Pája: Ok když si to přeješ. A ušklíbla se.
Tak jsem vešla dovnitř a Pája se hned začala vyptávat " Tak povídej přeháněj „ "No jo pořád, tak kde bychom začali, no takže jsme šli do baru a já to tam kapku přehnala a Michal mě zanesl k němu do bytu. jelikož jsem si já hloupá zapomněla klíče. No a to je tak vše„ Dořekla jsem svůj proslov a sladí svého pokoje.Tak jo další část je tady po dooost dlouhé době jsem se dokopala k tomu abych napsala další část tak snad se vám líbí jo a omlouvám se že kapitola vyšla až tak pozdě jelikož jsem líný prase. Tak nezapomeň hodit vote a koment, já si je čtu!!!😂😂😂 Tak jo a zatím čauko.
ČTEŠ
Ty jsi Gejmr!?
FanfictionTento příběh je o dívce jménem Tereza která se přestěhovala do Prahy.... víc se dozvíš v příběhu😊 ... Will