PETER PARKER

612 24 13
                                    

Sen ve Liz çok yakın arkadaşsınızdır ama senin Peter'a aşık olman işleri zorlaştırıyordur sonuçta Peter, Liz'i seviyordu. Peter'la aynı sınıfta olman işine geliyordu çünkü derste doya doya onu izleyebiliyordun.

Çıkışta Liz ile birlikte cafeye gidecektiniz bu yüzden hızlıca çantanı topladın ve okuldan çıktın. Liz'in yanına gittiğinde Ned ile bir şeyler konuşuyordu sende selam vererek yanlarına gittin. Ned seni görünce gülümsedi.

NED:Merhaba S/A (SENİN/ADIN)

LİZ:Eeee senin için sorun olmazsa bugün Ned ve Peter'da bize katılacaklar.

Sen sorun yok anlamında kafanı salladın kalbin ise şuan halay çekiyordu.

Cafe ye vardığınızda Peter'in sizi beklediğini gördünüz.

LİZ:Naber Peter?

PETER:İyi Liz sen nasılsın?

LİZ:Bende iyiyim. Hadi şurdaki masaya oturalım diye ilerideki mavi masayı işaret etti. Sen hiçbirşey demeden masaya ilerledin Peter'in seni görmezden gelmesine dayanamıyordun halbuki Peter senin kendisini sevdiğini biliyordu.

Biraz oturup bir şeyler içtikten sonra sen bir işinin olduğunu söyleyip kalktın Peter sana baktı "İstersen seni evine bırakabilirim S/A" sen birşey demezken Ned hızla atladı "evet evet hadi siz gidin" Ned'e anlamaz bakışlar atarken Peter'a dönüp onaylayan mırıltılar çıkardın. Peter gülümseyip yanına geldi. Diğerlerine el sallayarak senin evine doğru ilerlediniz. Peter birden durdu ve sana döndü. "Cidden çok safsın" dedi. Sen daha ne olduğunu anlamadan seni arkasına çekti. Hızla karşınıza baktığında bir soygun yapıldığını gördün. Peter sana dönüp burda kalmanı söyledi ve birden bire örümcek adama dönüştü sen ona şokla bakarken sana gülümsedi ve içerdekileri engellemeye gitti. İçeridekiler ve Peter biraz boğuştuktan sonra birinin Peter'ın arkasından elektroşok cihazıyla yaklaştığını gördün hızla yerde bulduğun büyük bir taşı alıp adamın kafasına attın adam yere düşerken çıkardığı sesten dolayı Peter dönüp sana baktı sende ona en masum gülümsemeni gönderdin. Peter hepsini halledince yanına geldi ve seni birden kucağına aldı. "Burası birazdan haberci kaynar burdan tüymemiz lazım." Diyerek ağlarını ata ata ilerledi. "Peter nereye gidiyoruz." Peter sana baktı ve alaylı bir ses tonuyla cevap verdi "Kaçırıyorum seni prenses;)"

BZeynepNeva

;)

MULTİFANDOM İMAGİNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin