☁💬
"Βαριέμαι, τι να κάνουμε;"
Ρώτησε ο Jimin ξαπλωμένος στο κρεβάτι του Taehyung. Στα χέρια του κρατούσε ένα από τα comics του Taehyung και απλός έπαιζε με τις σελίδες.
"Άστο κάτω!"
Άρπαξε το comic από τα χέρια του Jimin και του έβαλε πίσω στην βιβλιοθήκη του, μαζί με τα άλλα.
"Chillαρε, δεν θα στο κλέψω."
"Μου το έκανε δώρο το αφεντικό των γονιών μου."
"Oh~ απέκτησες sugar daddy;"
"Σκάσε."
Ο Jimin rollαρε τα μάτια του και συνέχισε να κοιτάει το ταβάνι. 'Ποιός διαβάζει comics έτσι κι αλλιώς αυτές τις μέρες;'
"Τι θες να κάνουμε;"
"Γιατί δεν καλούμε τους άλλους;"
Πριν καν απαντήσει, ο Jimin είχε βγάλει ήδη το κινητό του από την τσέπη της ζακέτας του και έστειλε στον Seokjin και τον Hoseok να περάσουν από εκεί.
"Δε νομίζω."
"Γιατί καλέ;"
"Θα κάνουν το σπίτι άνω κάτω και δεν έχω όρεξη να καθαρίζω."
"Ε, άστα για άυριο τότε. Έτσι κι αλλιώς οι γονείς σου σε επαγγελματικό ταξίδι δεν είναι;"
"Άυριο δεν προλαβαίνω, έχω σχολείο φροντιστήριο και volley. Άσε που δεν μπορώ να κοιμάμαι μες την βρωμιά."
"Κρίμα."
"Τι-"
Το κουδούνι χτύπησε και ο Taehyung κοίταξε τον Jimin μ'ενα δολοφονικό βλέμμα.
"Τους πήρε λιγότερο από όσο νόμιζα."
"Είσαι απίστευτος."
"Το ξέρω για αυτό με αγαπάς και δεν θα μου θυμώσεις."
Είπε και έτρεξε, για να ανοίξει την πόρτα.
"Heyy!"
Φώναξε ο Hoseok και αγκάλιασε σφιχτά το ξανθό αγόρι.
"Να κάνετε λίγο στην άκρη; Πάγο κολόνα κοντεύω να γίνω."
Έσπρωξε τους δύο στην άκρη και μπήκε μέσα τινάζοντας το παλτό του από το χιόνι. Τότε βγήκε και ο Taehyung από το δωμάτιο του και τους πλησίασε. (Ναι, μου λείπει ο χειμώνας)
"Tae! Γεια σου"
Είπε ο μεγαλύτερος και τον αγκάλιασε.
"Το σπίτι σου είναι τόσο ζεστό, like damn"
Είχε ήδη βγάλει τα παπούτσια του στην εξώπορτα προτού μπει, μιας που ήξερε πως ενοχλούσε τον Taehyung όταν γυρνάνε μέσα στο σπίτι με τα παπούτσια.
YOU ARE READING
𝘜𝘯𝘬𝘯𝘰𝘸𝘯.ʞʇ
Fanfiction"Where Taehyung gets challenged by his friends to text a random number." ☁💬 •texts mostly •top!: kook bottom!: tae