-JENNİE-
Sonra zilin çalmasıyla istemeye istemeye sınıfa yürüdük.Ders matematikti.Kitaplarımı çıkarp derse hazırlandım sonra irene eliyle beni sırasına çağırdı ne oldu der gibi bir haraket yaptım ama görmedi.Oraay geldiğim irene beni kendine çekip "yanındaki hep sana bakıyor fark etmiyor musun" ben kafamı çevirdiğimde gösterdiği kişinin sıra arkadaşım olduğunu gördüm. "Neden bana baksın ki "diye yanıtladım. Sonra hocanın sınfıa girmesiyle konuşmamız yarım kaldı. "Çocuklar bugün size bir projeden bahsedeğim" diye başladı hemen.Sonra devam etti "sizi 4 lü gruplara ayıracağım ve sizden seuldaki restorantları gezmenizi ve yemeklerini puanlamanızı isteyeceğim.Sonra 10 ar dakikalık videolar oluşturarak sınıfa sunmanızı isteyeceğim." dedi sonra listeden ilk dört kişinin ismini okudu "dahyun kai mina ve sehun siz bir grupsunuz" sonra devam etti derken "jennie tae irene ve jin" dedi yanmdaki taehyung olmalıydı ismini bile bilmiyordum ama jin diyince ön sıradaki çocuk irene ile bakışıp "yanlış duymadım demi hocam" dedi o an taehyung bana "jennie sen olmalısın dedi. bende "evet sende taehyung olmalısın" dedim oda "evet" dedi sonra zil çaldı irene ve jin sıramıza geldiler irene "bugün saat 18.00 da herkes okulun ordaki kafede olsun dedi jini de alıp sınıftan çıktı. küçük çaplı bir şok yaşadım normalde beni kolumdan tutup sınıftan çıkaracağını düşünmüştüm yanılmışım.
taehyung bana " madem aynı projedeyiz tanışmalıyız değil mi" dedi bende "jin ve ireneyi tanıyorsu sanırım" diye yanıtladım oda "evet geçen sene bu okuldalardı onları tanıuorum."
"peki ben kim jennie kısacası jennie 18 yaşındayım" dedim oda
"ben kim taehyung kısacası tae 19 yaşındayım bir sene sınıfta kaldığım için burdayım"
"çok açıksözlüsün bakıyorum"
"memnun oldum jen"
dediğinden sonra biiraz afallasam da
"bende tae" diyerek konuşmamızı sonalndırdım.
zilin çalmasıyla herkes sınıfa doluştu ders lanet olası edebiyattı.. bu dersten nefret ediyordum haka da ediyorum.
kusursuz sıkıcı bir edebiyet dersinden çııkınca rose nin sınfına yürüdüm sınıfa girince herkesin bakışlarının bende olması çok rahatsız ediciydi.
hey
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taennie
Horrorneden bu kadar yorgunsun.. ölmek istemiyorum bana yardım et,sıkıldım beni ne zaman çözeceksin,bir sandalye ve bir gözbağı, ne kadar psikolojinizi etkileyebilir ki.sevgin ilaçtan çok jilet izi..