Aga gençlikten pek bişey anlamadım açıkçası. şöyle söyleyeyim;
her gencin duyduğu şu var:Yeğenim yaşınızın kıymetini bilin,ah şu an genç olsaydım,ben senin gibi delikanlı olacam ohooo, bunu yakaladınız değil mi herkesin çevresinde böyle insanlar vardır. ah tabiki haklılık payları var gençliğin güzel yanları var tabiki ama gençliğe girince iki kısma ayrılıyor.
1.kısım: Hemen büyümek isteyenler(çoğunluk)
2.kısım:hep küçük kalmak isteyenler
yani ben büyümek isteyen taraftayım çünkü yaşın getirdiği bir çok şey var yanlış mıyım ?
bikere 18 yaş havası var abi polis market falan sigara veya alkol alınacağı zaman;
Reşit misiniz?sorusuna verilen sözcüksüz cevap ve o cüzdandan kimliğin çıkışı...
tek avantajı da bu değil reşitliğin bir çok avantajı var benim aklıma gelen ilk örnek buydu yani.
bu kitabı yazmaya 20 eylül 2020 saat 04:02 de başladım ve bir genç olarak gençliğin sorunlarını ele almak istiyorum bakalım bu yazdığım pdf dosyasında mı kalacak yoksa siz bunları evinizde işinizde veya bir kitap satıcısının rafları arasında kaybolurken mi okuyacaksınız :)
Şu yaşadığım zaman diliminde şunu farkettim: 2000 yılından sonraki nesil gittikçe küçülüyor yani 2000-2004 arasında sıkıntı yok ama 2005-2006 nesline baktığımda vücut oranları olarak bizden çok küçükler ve biraz daha çocuksu. bu teknolojiye bağlı mı bilmiyorum çünkü 2 yaşındaki bebeğin elinde kocaman tableti de gördüm, gözleri kocaman açık şekilde. yani çocuklar böyle büyüyor anne babaların sussun rezil etmesin diye ellerine verdikleri kocaman tabletler aslında bebeklerin ebeveynleri oluyor.ebeveynin kelime anlamı anne ve baba,ama anne ve baba çocuğuyla ilgilenmiyor tablet çocukla ilgileniyor. bunu yanlış buluyorum çünkü o tür bebeklere yaklaşılmıyor bile direk saldırıyorlar size. bebekleri çok seven birisi olarak söylüyorum o tür bebeklerden pek hoşlanmıyorum.
eğitim basamaklarını bir bir çıkarken aslında hayatınızda da yukarı çıktığınızı fark edeceksiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyümek Zordur Arkadaş!
Non-FictionBüyümenin ve gençliğin kolay olduğunu sananlara cevap niteliğinde olan bu kitap,kişisel deneyimlerim ile harmanlanılarak size sunulmuştur :))