2. Ciudat=nou

19 0 0
                                    

Prima săptamana a trecut cu greu,naveta m-a obosit enorm. Ultima zi a trecut foarte greu urmand un ceai cu cateva colege si o tigare pentru a ne relaxa. Mergem intr-o cafenea,afara ploua si era destul de rece. Aveam o pereche de blugi albi,bocanci negri o bluza roz si o geaca subtire neagra,parul il aveam prins intr-o coada simpla,oricum el sta cum are chef nici de cum,cum vreau eu.

Intram in cafenea,nu era foarte aglomerat. Nu cunoasteam pe nimeni,doar colegele. Fiind atacata de raceala imi comand un ceai de fructe de padure. Maria imi face semn sa ma uit in spate,cred ca iar a vazut un baiat frumos,uneori ma amuza fata asta.

Cand ma intorc vad un baiat cam de inaltimea mea,blond cu ochii de un albastru spre verde.

-Nu-mi place,pare genul plin de sine cine stie ce VIP e si acesta. Ii spun Mariei iar ea isi mareste ochii cu fiecare cuvant spus de mine. Ma sperii si ma intorc,zarind baiatul blond uitandu-se ciudat la mine cred ca m-a auzit.

-Esti nebuna,e frumos si cred ca te-a auzit imi spune ea,admirandu-l.

-Nu ma intereseaza,n-am eu nas de el ii spun ironica. Atunci incepem sa radeam toate facand un zgomot cat de cat tare.

Ma intorc in spate simtind un parfum barbatesc strain. L-am vazut pe Andrei unul dintre colegi mei,ne-am salutat si am inceput sa povestim despre profesori si colegi. Stau linistita,fiind intr-o transa,fumand din tigare,de cateva ori mi s-a si stins. Ma uit la ceas si indica ora 14.58..

-Eu trebuie sa plec,la si-un sfert am autobuz,ne vedem luni dragele mele,le pup pe toate inclusiv si pe Andrei care ma anunta ca-mi plateste el ceaiul.

Ajung in autogara aproape goala si hotarasc sa-mi mai aprind o tigare pana vine autobuzul,ma indrept intr-un loc mai retras si in departare il zaresc pe blondul din cafenea,nu-mi dau seama cum am ajuns aici,nici nu ma chinui sa aflu..

-Am ceva pe fata?De te holbez in halul asta la mine..ma intrerupe din gandurile mele,vocea lui dura m-a facut sa tresar.

-Da,ii raspund cu intarziere avand vocea ragusita

-Cum ar fi? Ma intreaba amuzat in timp ce se aproprie de mine.

-2 ochii,ii ating usor ochii,iar el ii inchide. Nasul,trec usor cu degetul pe nasul lui. 2 buze,hmm,si il ating usor. El ramane neclintit parca speriat de gesturile mele.

Intorc privirea si vad ca mi-a ajuns autobuzul. Plec lasandu-l neclintit.Se uita dupa mine,mirat. Chiar si pe mine ma mira curajul care l-am avut,am momente cand pun privirea in pamant si ma fac stacojie la fata. Toate aceste ganduri ma obosesc,ochii lui sunt superbi iar buzele subțiri ma omoara. Nu m-ai vreau să mă găndesc la el. Gata,nu vrea să mă indragostesc.

Ajung acasă,drumul a durat in jur de jumate de ora. Mănânc si îmi ajut bunica la câteva treburi în jurul casei.

Oboseala ma cuprinde si ma hotarasc sa ma pun jumate de ora sa dorm,seara vroind sa ies putin cu prietenele mele.

Life is liveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum