0.1

196 19 31
                                    

Başlıyoruz..

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Jeon Jungkook~

'Tch Tch Tch sana hiç yakıştıramadım park chaeyoung' hiç acımadan elimdeki silahı başına doğru tuttum.

'Y -yalvarırım y-yapma ailem-'
'TANRI AŞKINA CHAEYOUNG SENCE AİLEN UMRUMDA MI? TCH!AİLEN S*KİMDE BİLE DEĞİL'

'Hyung! Dur!'
'Ne var yine eunwoo!'
'Polis...Polis geliyor Hyung kaçmamız lazım'
'Kahretsin!'
Silahı belime koydum.Ve chaeyoung'a döndüm.
'Beni görmedin!'
'T-tamam'

Kekelemişti çok korkuyor herhalde.Yazık.Yanımdan Sun Yeon'un kahkaha sesi geldi.
'Sevgilim hadi gidelim yakalanmak istemeyiz hem evde işlerimiz var.'
'Geliyorum'
Arkamızı dönüp çıkışa doğru ilerlemeye başladık.Depodan çıkmadan önce omzumun üzerinden chaeyoung'a baktım ve

'Bu burda bitmedi park chaeyoung!'bağırdığım için irkilmişti.

Hızlıca depodan çıktık.Polislere görünmeden arka taraftan kaçtık.En son duyduğum ses ise bayan park'ın chaeyoung! diye bağırışını duymuştum.Sanırım bayıldı.

3 saat sonra..

Eve gelip kendimi koltuğa attım.Sun yeon elinde içki şişeleriyle geldi ve tam yanıma oturdu.
'Ah sun yeon beni deli ediyorsun bebeğim ama bugün olmaz'
'Neden ama jungkook-shhi~'

'Aegyo yapma sun yeon'
'Neden tahrik mi oluyorsun?'
'Hayır aegyo yapınca domuza benziyorsun.'

Sun yeon yüzünü buruşturup diğer koltuğa geçti.Bozuldu herhalde.

Kumandayı alıp televizyonu açtım bu saatte kanallarda haber olurdu ve tahmin ettiğim gibi her kanalda aynı haber vardı.

"Ünlü park ailesinin kızı park chaeyoung kaçırılmasının üzerinden geçen 10 günün ardından bugün jeju adasında bir depoda bulundu park chaeyoung'un herhangi bir zarar görmemesi hepimizin içini rah-"

Televizyonu kapatıp Kumandayı yere attım.Elimdeki içki den bir yudum aldım ve arkama yaslandım.

'S*ktirin yalancılar hepiniz prim için yapıyorsunuz!'
'Sakin ol bebeğim'
'Sakin olmayacağım sun yeon park chaeyoung'u öldürüp o holdinglerin başına geçmediğim sürece sakin olmayacağım.'

🔪🔪🔪

Park Chaeyoung

Gözümü beyaz hastane odasında açmıştım.

Keşke ölseydim..

Jeon jungkook..benim katilim.Ruhumun katili.Benim ruhumu öldürdü.Keşke bedenimi de öldürseydi.Keşke..kapı açılınca başımı kapıya çevirdim hemşirenin geldiğini görünce ifadesiz bir şekilde onu izlemeye başladım.

'Bayan park! uyanmışsınız'
'Evet uyandım ama keşke gözlerimi bir daha açmamak üzere kapatsam.
'Böyle konuşmayın bayan park'
'Herneyse.Ne zaman çıkacağım burdan?'
'2 saat sonra efendim'

'Pekala terasa çıkabilir miyim?'
'Aile-
'Sadece hava almak istiyorum lütfen'
'Pekala bayan park size eşlik etmemi ister misiniz?'
'Hayır'

Yavaşça yataktan kalktım ve kenarda duran hastane terliklerini giydim. Hemşirenin peşinden bende odadan çıktım.Kapıda duran korumalar benimle gelmek istediler ama ben kesin bir dille reddettiğimde mecburi olarak orda kalmak zorunda kaldılar.Terasa çıktım ve demirlere yaklaştım. Soğuk havayı Derince içime çektim.Aşağı baktığımda buranın bayağı bir yüksek olduğunu fark ettim.

Acaba burdan atlasam mı?

Düşünmeden edemiyorum işte ben ölmek istiyorum.Jeon jungkook ' tan kurtulmak istiyorum.Adım sesleri duyunca başımı çevirmedim çünkü biliyordum o gelmişti.

'Tch atlamayı mı düşünüyorsunuz yoksa bayan park'

Alayla konuşmuştu.Ve ben buna sinir olmuştum.

'Evet atlamayı düşünüyorum'
'Aaa olmaz park chaeyoung neden biliyormusun?'

Hâlâ aşağı bakıyordum. Yavaşça kulağıma yaklaştı ve kırmızı saçlarımı sırtıma doğru ittirdi.Kulağıma yaklaştığında sıcak nefesini hissediyordum.Sessizce konuşmaya başladı.

'Neden biliyor musun park chaeyoung seni ben öldüreceğim emin ol bunu zevkle yapacağım şimdi..içeri gir malum bana lazımsın ve sapasağlam lazımsın'
'Neden yapıyorsun bunu'
'Sence çok belli değil mi amacım'
'Belli'

Yavaşça bende uzaklaştı ve maskesini tekrar yukarı çekip terastan çıktı.Onun ardından bende içeri girdim.Ne annem ne babam burdaydı üvey annem ve üvey babam mı demeliyim yoksa.Evet doğru ben üvey evladım.

Asıl adım kim chaeyoung.

Yıllarca gizlediler benim asıl kimliğimi evet ben ünlü iş adamı kim taehyung'un kuzeniyim babalarımız kardeş.Yani benim öz babama ve onun babası kardeş.Beni almaya çalışıyorlar.Bir sürü mahkemeye katıldım ve hepsinde beni park ailesinde kama istiyorum demem icn zorladılar.Umarım alabilirsiniz beni umarım..

Yavaşça odama ilerledim ve odama girdim. Yatağıma yatıp olanları düşünmeye başladım

Bana 10 tane holding verdiler,jeon jungkook beni öldürecek,jungkook beni öldürecek,ben jeon jungkook'un avıyım ve benden holdingleri alacak,ben öleceğim,evet ben öleceğim.

Yatağımdan kalktım ve odamın büyük penceresine ilerledim.Resmen insanlar kolayca intihar etsin diye büyük yapmışlar.

Hayır chaeyoung sen delisin insanların intihar etmesini niye istesinler.Pencereyi açtım ve önce aşağı baktım kimse görünmüyordu. Güzel hayat bana intihar et diye şans tanıyor.Odamın kapısına ilerledim ve kapıyı açıp kafamı dışarı uzattım koridorda sadece öğle yemeğine inen hemşireler görünüyordu.

Kimsenin beni durdurmasını istemiyordum. Büyük ihtimalle jeongguk gitmişti.Kafamı içeri soktum ve kapımı kapattım.Pencereme yaklaştığımda temiz havayı içime çektim.Önce sağ ayağımı dışarı çıkardım.Sol ayağımı da dışarı çıkarıp sarkıttım.Pencerenin kenarına oturdum.Tam kendimi aşağı bırakacağım sırada belimdeki eller beni içeri çekti.

Jeon jungkook...gitmemişmiydi?

'Demek intihar ha! biliyor musun chaeyoung intihar etmene asla izin vermeyeceğim'
'Sana artık niye ben diye sormayacağım jeongguk çünkü artık nedenini biliyorum'
'Yaa öyle mi neymiş nedenim?'

Bana doğru gelmeye başladığında bende geri geri gitmeye başladım.

'N-ne yapıyorsun?'

Sırtım soğuk duvarla buluştuğunda kapana kısıldığımı anlamıştım.Jeongguk'un sıcak nefesi yüzüme geliyordu. Kafasını bana doğru eğdiğinde aramızda milimetreler vardı.

Öpücek miydi?

Hayır..

Kulağıma eğildiğinde nefesimi tuttuğumu yeni anlıyordum. Sıcak nefesini bu sefer kulağım ve boynumda hissediyordum.Sadece benim duyabileceğim bir ses tonunda konuşmaya başladı.

'Senin ölmene izin vermeyeceğim park chaeyoung her kendine zarar vermeye kalkıştığın anda ben burda olacağım senin her hareketini izliyorum park chaeyoung bunu unutma'

Yavaşça benden uzaklaştı ve odadan çıkıp gitti.Dediklerini değil de kokusunu düşünüyordum. Çok güzel kokuyordu.Hani bir koku vardır ya çikolatalı kurabiye ile süt kokusunun karışımı olan ve benim bayıldığım o koku.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Evet birinci bölüm ile karşınızdayım.

Bölümü nasıl buldunuz?

diğer bölümü yazmaya başlayacağım.

Rose sizi seviyor💟

PCY&JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin