multideki şarkı çok güzel yani dinlerseniz güzel olur^^
başlıyor ama şunu söyleyeceğim (bu kelimenin devamındaki cümleleri defalarca yazıp yazıp sildim) söyleyecek şeyim yok boş verin hikayede kopukluklar olabilir bu benim kafamın içindeki düşüncelerden kaynaklı. onun dışında da çok beklentiniz olduğunu sanmıyorum ondan beklentiniz olmasın demeyeceğim benim de yok öylesine deyip geçmek de istemiyorum hikayelerde saçmalıyorum skzkwmkskw yahu tamam geçsenize burayı hadi bölüme başlayın siz
---işte oradaydı. karşımda duruyordu. ne zaman soracak acaba? çok üzülmüş müdür? çok kırılmış mıdır? kime soruyorsam zaten... bana yapılsa paramparça olacağım şeyi ben bir başkasına, ona yaptım. gerçekten harika.
dudaklarını araladı, galiba soracak. "neden bana güvenmiyorsun? güvenini kıracak ne yaptım?" diyecek. ne diyebilirim? hiçbir şey.
***
her şeyi başa alalım mı? anlatıyorum
geçen gece birlikte bir kitap okuyorduk ve kitap çocukluk aşklarını yaşlılığa kadar taşıyan bir çifti anlatıyordu. Barlas bir anda "eminim biz de bu yaşlarımıza kadar birlikte kalacağız. çok güzel bir geleceğimiz olacak tabi eğer biz birlikte olursak." deyince ani bir dürtüyle düşünmeden "o yaşlarımıza kadar birlikte olacağımızı nereden biliyorsun?" demiştim.
eğer her şeyi başa sarabilecek olsaydık asla onu demez susardım. keşke dönebilsek geçmişe, keşke.
o da ona güvenmemi, o yaşlardayken bile hâlâ birbirimize aşık kalacağımızı, hâlâ birlikte olacağımızı söylemişti ama ben inanmamış gibi bir tavır sergilemiştim.
NEDEN?
o zamandan sonra ona güvenip güvenmediğimle ilgili şüpheye düşmüştü ve yine bir gün bu konu açıldığında "kimseye güvenmiyorum" diye bağırmıştım çünkü güven konusu artık aramızda en çok konuşulan konu olmuştu ve eskisi gibi değildik bunlar fazla geldi ve ben de patlama noktasına gelince olanlar oldu.
hiçkimseye güvenmediğimi insanların sözlerine kolay kolay inanmadığımı bana söylenen çoğu söze yalan olarak baktığımı söyledim.bir süre konuşmadık. bir hafta. o günden şu zamana kadar geçen süre. ta bugüne kadar hiç konuşmadık. aklım almıyor, o haklı evet ve ona söylediklerimi, bir hafta boyu konuşmadığımız gerçeğini aklım almıyor. nasıl ya nasıl...
***
dudaklarını araladı, galiba soracak. "neden bana güvenmiyorsun? güvenini kıracak ne yaptım?" diyecek. ne diyebilirim? hiçbir şey. ve konuşmaya başladı
"anlamıyorum ben sana şu ana kadar ne yalan söyledim? senin güvenini boşa çıkaracak ne yaptım? anlayamıyorum bir haftadır düşünüyorum aklım almıyor anlıyor musun aklım almıyor! ben kendim anlayamadım sen anlat. SEN ANLAT HADİ KONUŞSANA"
galiba dürüst olmam gerek. kesinlikle!
ve anlatmaya başladım
"bak bir filmde bir söz vardı seri katiller en yakınlarına, suç ortaklarına bile güvenmezler diye."
bu ne alaka der gibi bakıyordu. şu anlık anlamaması normal tabi. neyse devam ediyorum anlatmaya
"şu an anlam veremiyorsun sözlerime evet farkındayım ama anlayacaksın. benim aşırı dürüst olmadığımı bilirsin. belki sana karşı yalancı değildim hatta hiç yalan söylemedim, güvenmediğimi bile açık açık söyledim biliyorsun. ama dünyada tanıdığım tek insan sen değilsin Barlas. dürüst olduğum tek kişi sensin ama tanıdığım tek kişi sen değilsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐑𝐔𝐓𝐇 𝐇𝐔𝐑𝐓𝐒
NouvellesDont trust anyone' ciddi bir kitap değil arkadaşlar bu MWKMDKWKXKWOXKWOXKWK yani evet hikaye ama komik işte