Din perspectiva lui Pitic
E dimineață și e școală. Înjur ca de fiecare data deoarece nu dorm cât vreau. Le aud și pe celelalte doua țipând în camerele lor. Ma dau jos din pat adormită și ma duc la baie. Ma duc sa vad în ce stadiu ma aflu.Ma simt ca proaspăt fututa. Aveam parul ciufulit și la gura aveam saliva.. Saliva?!!!Ce dracu?!!!!!Ma bag în dus lăsând apa calda sa ma dezmorțească deoarece ma dureau toate cele.Aleg sa ma spăl cu un gel de dus cu vanilie deoarece e o zi speciala.Ies din baie și ma duc sa îmi usuc parul. Aleg o pereche de dresuri negre, o pereche de pantaloni scurți negrii, un tricou larg și un hanorac negru. Sunt... Gata... Mai am decât sa ma machiez.. Îmi dau cu fond de ten rimel și tuș făcând codițe.Parul blond natural era prea lung și aleg sa îl prind în doua cozi lăsând câteva fire de par în voia sortii. Se pare ca nu numai eu eram gata. Diia și Ami ieșeau și ele din camere, aranjate și pregătite de prima zi.Ne punem ghiozdanul în spate și plecam. Încui ușa și îmi pun căștile :"
Diia -Azi dam de bunaciunii!!!
Ami -lasă fa băieții și concentrează-te!!!
Eu-terminati idioatelor!! Diana ce autobuz trebuia sa luam? 311 sau 312?
Diia-Nu îmi aduc aminte. Dar cred ca 312."
Atunci eram în stație și venise și autobuzul dar am o presimțire... În fine revenind...Urcam și ne așezăm pe scaunele autobuzului așteptând sa ajungem.. Mergeam și mergeam. Ce dracu?!!Autobuzul se oprește brusc și am coborât din el.Dar eram la capătul orașului!!!!:"
Eu-Diano unde mama dracu ne-ai adus cretino???!!!!
Diia-credeam ca asta e cel bun!! Asa ca suck!!
Ami-taceti Proastelor!!! Așteptăm 311 și o sa Ajungem!!"
Am ajuns la liceu. Intram în el și Înaintăm spre clasa.Apăs pe clanță și pășim înăuntru. Acolo dam ochii cu un profesor foarte tânăr care se uita confuz la noi. Diia se uita la el fiind roșie. Ami și Diia se fastaceau asa ca eu eram cea mai calma intervin :"
Eu-Buna ziua! Va rog frumos să ne scuzați ca am întârziat.
Profu-Inteleg.Ei bine eu sunt Park Jimin. Am 23 de ani și predau Istoria. Voi sunteți?
Diia-Eu sunt Diana și am 16 ani.
Ami-sunt Amalia și am 16 ani.
Eu-sunt Andreea am 16 ani.Sunt copil petarda și în acest moment cea mai calma se pare..*Jimin chicoteste *
Jimin-Ma bucur sa va cunosc. Puteți lua loc. "
A început sa predea acolo și se uita din când în când la Diana. Iar când ii zâmbea ea roșea:
"Eu-Diia îți cam place profu nebuno!
Diia-datias la mue.
Ami-vrei cu profu nebuno!
Diia -nu vreau nimic și nu îl plac asa ca tăceți Idioatelor!!încerc sa fiu atenta!!
Din perspectiva Lui AmiEu-atenta la ce?La prof?
Diia -la ora proasto!!
Eu-tu atenta?la ora?
Pitic -Never!
Jim -De ce vorbiți?!!!!
Diia -pentru ca avem gura!!!"
Eu și Pitic ne uitam uimite de ce a spus Diana:"
Pitic *șoaptă *proasto.
Diia-ce?
Jimi -Domnișoara Diana... În fata clasei acum!!!"
CITEȘTI
Profesorul e de vina!! (BTS)
RomanceEste o întâmplare ca 3 prietene sa ajungă la cel mai bun liceu de arta dar acesta este în Soul Koreea. Aceasta ajung acolo și încep sa se întâmple multe lucruri.Întâlnesc acolo 3 profesori. Ele se îndrăgostesc și nu își dau seama ca sunt folosite. O...