Danielle
Dit kan nu niet Daan Zwierink zit naast me en ik zie er niet uit geen make uo rode ogen mainstreet trui. "Wat is er aan de hand meis" vraagt ie lief. "Niks" snik ik en ik kijk dood voor me uit. "Ben je nieuw?" Vraagt daan en ik knik. "Dacht al ik had je nog nooit gezien maar ik ben daan maar dat weet je waarschijnlijk al" zegt ie ik grinnek "ja ik ben nieuw en ik ben Danielle" lach ik naar hem. "Maar ik moet nu naar huis met Spike" zeg ik en sta op. "Welke straat moet je?" Vraagt ie "regenlaan 178" zeg ik en zn gezicht klaart op. "Ik woon tegen over je dus we kunnen samen lopen als je wilt." Zegt ie en samen lopen we naar huis. "Wil je nog wat drinken bij mij?" Vraagt daan. Ik knik en loop achter Daan aan ik stel me voor aan zn moeder. We praten wat over mijn vorige woonplaats en mn oude vrienden en nieuwe huis. Voor dat ik weet is het 6uur. "Uhmmm ik moet gaan" zeg ik en ik sta op. "Ik laat je wel ff uit" zegt daan waarna ik in de lach schiet. Samen lopen we lachend naar de deur ik zeg daan gedag en loop naar de overkant naar mijn huis. Ik loop naar binnen. "Je bent mooi optijd" zegt mn vader en ik ga aan tafel zitten. Hmm we eten hutspot mn lievelings eten. Ik eet het snel op. Ik help mn ouders met opruimen en loop daarna naar boven. Ik pak mn pyjama en schone ondergoed. Ik loop naar de badkamer en kleed me uit. Ik zet de douch aan en doe daarna mn ondergoed uit. Snel stap ik onder de warme douch en laat de warme stralen over mn heen lopen. Even vergeet ik alles om me heen. Ik pak de shampoo en ik maseer mn haar. Ik laat het intrekken enbwas mezelf met zwitsal. En spoel me af. Daarna spoel ik mn haar uit en pak cremespoeling ik smeer het in mn haar en doe daarna de douch uit. Ik droog mezelf af en doe mn pyjama aan. Ik loop nog ff op mn balkon en staar voor me uit zonder datvik t merk rolt er een traan oven mn wang. Wat mis ik mn oude leven.....