Bua ji: bachah may khana lai ho kha lay
Sana: bua ji mera maan nai hay khanay ka
Bua ji: bachay khana kha lay toh nay dupehar say kuch nai khaya beemar ho jay gi bachay....
Sana: thk hay ap rakh do may kha logi or plzz mujay thori der akela chor do
Bua ji: thk hay bacha ja rahi ho may or agar koi bat hay toh bta dey shayad may Teri madad kar do....
Sana: Bua ji koi b bat nai hay bs sar dard ho raha Hay ise liye kaha
Bua ji: thk hay bacha medicine lay layna sar dard ki or pehlay khana kha layna phir hi medicine khana....... saying this bua ji leave's the room....
Sana eat the food and checked her phone that sid messaged her but sid didn't messagesd her......
Sid's POV:
Aj nai karo ga message may osay akhir may b hurt howa ho ose kay lafzo say nai karo ga koi msg may b
Sid's POV ends***Sana's POV:
Pata tha mujay tum nai karo gay message mujay par may kia karo mujay dar lagta hay jab koi apna muj say dor hota hay ise liye may tum say attached nai hona chahti koi na mat karo message.....
Sana's POV ends***Both fall asleep thinking about each other's.....
Few days were passed nor sid or sana try to call each other or nor messaged each other both were restless ( sid was hurt and sana tried to control her feelings )
Before 2 days of her marriage Mahi comes to sana house that they can spend sometime with each other before her marriage....
Mahi greeted bua ji and goes to her room and she saw Sana was lost somewhere...mahi slightly shake her shoulder and sana comes to reality and saw Mahi was standing infront of her....
Mahi: kaha goom hay ap madam g....
Sana: nhi kahi nai toh kaysay aii....
Mahi: sana bta kia soch rahi thi or may tujay kal raat ko b call ki or anay say pehlay b call Ki par toh uthai hi nai call.....kia jijs say batay karti rehti hay Jo meray liye time hi Mai hay ab......(said all this dramatically and teased her)
Sana: (murmered) wohi toh call nai kar Rana
Mahi: kia kaha tohnay maynay sun lia hay sahi say bta kia howa ......yeh mat kahi Kay toh nay contract wala raita phila dia hay.....
Sana nodded her head in "yes" (pouted sadly)
Mahi: yaar sana toh chahti kia hay yaar wo banda tujh say pyar karnay lag para hay or toh kia kar rahi hay ..... Jijs ko call kar or sara philaya howa raita thk kar....
Sana: nahi may aysa kuch nai kar rahi ab bs 8 mahinay ose kay sath raho gi phir divorce phir may Canada challi jao gi or apna dream pora Karo GI dance school kholnay ka......
Mahi: wah wah ton yeah sab jitni easily kah rahi hayna waysa kuch nahi hay dono families kay baray may socha toh nay nahi na.......
Sana: mahi mat kar plzz mera pehla hi dimag kharab howa para hay
Mahi: acha jijs nay kab say bat nai ki tujh say....
Sana: jab say wo contract sign kar kay gaya
Mahi : hayyy meri bhuli sanu agar onho nay bat nai ki toh tum bat kar lo.....
Sana: nahi may nai kar Rahi wo b toh kar sakta tha na buhat kehta hay pyar karta ho yeh hay pyar ose ka......
Mahi: sana wo hurt ho gaya hay teray ose stupid contract ki waja say meri bat maan ose ko call kar or bat kar ose say 2 dino bad shadi hay teri or aysay kaysay reh pay gi ose kay sath husband/ wife walla relation mat rakh par friendship Kat lay ose Kay Sath......
Sana: thk hay Socho GI.....( hayyy bs karo sana baby bs karo mat socho itna)
YOU ARE READING
Dil Ka Rishta
FanfictionSo this fiction is based on our beloved "Sidnaaz".......how they met and fell for each other??? this is just my imagination......So let's see how the plot unfold???