(Z)
Jen.. ဟိုဘက်ဒီဘက်လှည့်တဲ့အချိန်မှာ သူတွေ့လိုက်ရတာ chae သူ့ကို သေချာကြည့်နေမျက်တောင်ကို မခက် Jen ချောင်းဟန့်လိုက်မှ chaeလဲ လန့်သွားတာကို Jenတစ်ယောက် ရီမိလိုက်သည် ဟဲ့ chae ငါ့ကို မမြင်ဖူးတာကျနေတာပဲ ကြည့်နေလိုက်တာများ အသက်ရှိသေးလား မှတ်ရတယ်😅....
Chae.. ငါမကြည့်ပါဘူး နင့်ကို ငါက နင်ဆွဲနေတဲ့အရှေ့ကပန်းချီကားကို ကြည့်နေတာပါ နင့်ဘာသာနင် အထင်ကြီးမနေနဲ့ ငါကြည့်တာ နင်မဟုတ်ဘူး chaeလဲ ရှက်ရှက်နဲ့ ပန်းချီးကားကိုသာ ကြည့်ပီး ပြောနေမိသည် အေးပေါ့လေ ငါ့ကိုမကြည့်ဖူးဆိုတော့လဲ မကြည့်ဘူးပေါ့ဟယ် ထားပါတော့..
သူတို့နှစ်ယောက်ကို သေချာကြည့်နေမိတဲ့သူကိုတော့ သူတို့မသိခဲ့ပါ ထိုသူကတော့ Jenပြုံးရယ်နေတာလေးကို ကြိုက်နှစ်သက်ပေမဲ့ အခြားသူရှေ့မှာ သူ့စိတ်ထဲ ဘဝင္မကျသလိုဖြစ်နေမိတာတော့ ဘာကြောင့်လဲ အ့လိုရယ်မောကျနေတာကိုတော့သိချေ ခက္ကတာ သူ့ကိုပဲ အာရုံစိုက်စိုက်နေမိတာကိုပဲ ခက်နေတာ သူ့ကိုလဲမမြင်ဘူးမတွေ့ဘူး အခုကပထမဆုံးသူ့ကိုတွေ့ဖူးချင်းပါ သူကေတာ့ ကိုယ့်ကို ရှိတယ်လို့တောင် မထင်သလို သိရောသိရဲ့လား မသိပါဘူး မသိသရာအကြောင်သလဲ မရှိပါဘူး (ငါလို ချောချောလှလှစမတ်ကျတဲ့ နာမည်ကြီးအဆိုတော်ကို မသိတာ မဖစ်နိုင်ဘူး သိမွာပါ😁)Lisaကတော့သူအတွေးနဲ့သူ စီးမျောနေပေမဲ့ဘေးက mangerဖစ္သူ Jisooခေါ်နေတာ ၁၀ခါမကသူမကြားမိ လက်ကို ရိုက်လိုက်မှ jisooကို လှည့်ကြည့်မိတယ် ဘာလဲ unnie Lisaကို ရိုက်လိုက်တာ ဘာလို့လဲ ဘာလုပ်မိလို့လဲ😑😑 ဟဲ့ငါခေါ်နေတာ အသက်ထွက်တော့မယ် နင့်ကို ခေါ်မကြားအော်မကြားဖသ်နေရအောင် နင်က ဘယ်ကို ငေးပီးဘာဒေတွေးနေတာလဲ ပြောပါအုံး🙂 အော် အ့တာလား lisaက ဟိုးဘက်မှာတွေ့လား ပန်းချီဆွဲနေတဲ့တစ်ယောက် သူလှလို ချစ်စရာကောင်းလို့ ကြည့်နာ သဘောကျတယ်ဆို ပိုမှန်မယ် jisooလဲ Lisaပြရာ ကြည့်လိုက်တော့ သူ crushနေတဲ့တစ်ယောက်ရဲ့ဘေးက ကောင်မလေးဖစ်နေတယ် Lisaပြောမှ သတိထားမိတယ် အ့ကောင်မလေးကို လွသားပဲ ချစ်ဖို့တော့ကောင်းသားသိုပေမဲ့ Jisooအကြည့်ဒေက ပန်းချီဆွဲနေသူရဲ့ဘေးကကောင်မလေးကို ပြန်ကြည့်မိတယ် သူက ပိုဆွဲဆောင်မှုရှိတယ် Oppa typeပဲ မ်က္ႏွာၾကည့္ရတာ တည္ၿငိမ္တယ္ ေအးေဆးတယ္ နာမည္လုိက္ပါေပတယ္ Park chaeyoungယဲ ႐ွင္ကအခုလုိေနရာေဒလဲ သြားတတ္တာလား မသိခဲ့ဘူး..