Egész éjjel az estére gondoltam, eljött a reggel és én magamat se értve hangosan róla beszéltem. Tudtam h délutánra el hivott magához minket, de éreztem h képtelen lennék újbol a szemében nézni, hisz én se tudtam mit váltott ki bennem, és mért gondolok ennyit rá. Úgy gondoltam hogy nem veszek erről most tudomást és élem a mindennapos tini életem. Eljött újból a hétvége és felhívtam barátnőm hogy nincs e kedve talizni velem, hisz olyan hírtelen ott hagytam a multkori bulin. Taliztunk egy parkban, ahol hírtelen megjelent az a NŐ akire egész hétre próbáltam nem gondolni. Azt se tudtam hírtelen hol vagyok, mit keres itt, Adri barátnőm nem mondta hogy ő is jön, és mért lógna pont velünk. Ezer kérdés, érzés a fejemben, mikor halkan odaszólt hogy mehetünk? Ránéztem és láttam a haja a szemébe lógott, szája mosolyra állt, tudtam hogy ő érzi azt ami vagyok,(MÁS) Ezt mások gondolják így, én inkább úgy fogalmaznék hogy különlegesek, mivel ki merjük mondani hogy kik vagyunk, ezáltal azok lehetünk aminek születtünk, lelkileg. Vissza kérdeztem hogy hova, mire ő kedves hangon hogy hát az elmaradt filmezét bepótolni. Magamban, úr isten ezt hogy magyarázom ki, én nem mehetek, nem tudom mit keresnék ott. Adri látta hogy hírtelen a nagy dumás, vidám barátnőjéböl egy néma, zavart csaj lett. Rám nézett és azt mondta, nyugi jó fej Keri és nála mindig van votka. Végre el kezdtem mosolyodni és azt mondtam jó menjünk, mi bajom lehet? Van egy jó fej Keri aki majd vigyázz ránk, pénzünkbe se kerül a pia. El indultunk hozzá, én hátul ültem a kocsiba, és teljesen rabul ejtett a finom kellemes édes illata, kezei kormányon kecses és nőies. Le se tudtam venni a szemem róla, éreztem émelygek és mint amikor felelnem kellet a suliba, piros voltam, égett az arcom, fülem. Oda érve ahogy nyitotta az ajtott, hátra nézett és azt mondta: ime az otthon ahová bármikor jöhettek. Ez annyira jól esett, és mintha kicseréltek volna, minden zavartság a semmibe tünt. Gyorsan ledobtuk magunkat hozott nekünk vodkát, be kapcsolta a zenét és el kezdtünk táncolni. Jobbra balra forgattuk egymást, nagyon jól éreztünk magunkat, amikor hírtelen egy szőke vele egykorú nő ott állt az ajtóban.