Ötödik rész!

3 0 0
                                    

Teltek a napok, suli és otthoni unalmas és egyben kegyetlen napjaim. Adri, még mindig nem kereset, került mindenhol és úgy tett mikor meglátott mint aki sose ismert volna. Egyszerűen az a tíz év, mintha nem is létezett volna, olyan szomórú és egyben idegesitő is volt. El döntöttem h beszélek vele, ez nem mehet tovább, vagy el mondja mi az igazi baj, vagy zárjuk le teljesen ezt a barátságot. Persze ezt csak mérgembe gondoltam hogy zárjuk le, hisz ő volt mindig velem, együtt csináltunk mindent. De vajon honnan tudta meg hogy más vagyok? miért viselkedik igy, csak mert nem mondtam el neki? vagy valami más is van a háttérben. Utána kell járnom, fel is kerestem suli után, amikor meglátott azt mondta...épp én is keresni akartalak. Hírtelen olyan könnyűnek éreztem a lelkem, lement az a súly amit napok óta hordoztam. Leültünk és azzal kezdte, el mondom mi bánt, mért kerültelek de addig ne mondj semmit amig mindent el nem mondok. Gondoltam igen na végre, most kiderül hogy mi az amivel ennyire meg bántottam az egyetlen igaz barátomat. Lassú mozdulattal a kezemhez nyúlt és csendesen azt kérdezte, miért nem mondtad hogy szeretsz, mért nem éreztem hogy szerelmes voltál végig belém? Miiiiiiiiiii kiabáltam hangosan, ezt ki mondta neked, honnan veszel ekkora hülyeséget.... Az arca teljesen kifehéredet és azt láttam hogy nem ezt várta, de meg se szólalt, én ismételtem neki hogy ki mondott ekkora szarságot, ki volt? Válaszként, én azt hittem.. amikor Anna el mondta hogy te is más vagy, akkor végig pörgött bennem hogy nekem mért nem mondtad el, titokba talán szeretsz, ez volt amitől féltem, mert bennem semmi ilyen nincs. Féltem ha veled vagyok akkor neked rosszabb lesz, mert én sose szeretnék úgy egy lányt. Álltam vagy ültem már nem tudom, de azt igen hogy annyira ideges voltam mint aki pillanatok alatt szét robban. Anna? Ő mondta neked hogy lesbi vagyok? csak ez fogta meg az agyam. Igen ő mesélte hogy lesbi vagy, és azt hitte én ezt tudtam és esetleg köztünk van e valami, de mondtam hogy te nem vagy lesbi. Ő csak erre mosolygott és azt mondta nekem, kérdezzek rá és mimden mozdulatomba látni, ahogy rá is ránéztem. Elég mondtam Adrinak, igen lesbikus vagyok szinte amióta az agyamat tudom, de nem foglalkoztam annyira vele, flörtöltem és jó érzést vált ki egy csaj ha vele vagyok, testileg és lelkileg. Mielőtt még azt hinnéd valaha is éreztem írántad, soha a barátságunk alatt nem néztem úgy rád, nekem annál több voltál mindig. Ohhh mondta, és a nyakamba bújt, de jó hogy ezt mondod, nem akartalak bántani és féltem ha érzel, és én nemet mondok akkor elveszitem a legjobb barátom. Ugyan te kis bolond, és nevetve jól megöleltem, és újból éreztem hogy teljes vagyok, vissza kaptam a legjobb barátom. A fejemben még ebben a szép pillanatban is Anna járt, kérdeztem is Adritól nem e nézünk át hozzá. De persze este akartam menni pizzát sűt, Niki nem lesz otthon és tuti örülne ha te is ott lennél. Mosolyogva rám kacsintott, mint aki sejt valamit ami Kerije és köztünk van. Vissza kacsintottam és azt feleltem, akarsz engem húsi, itt az ágy.. nem tudtam kihagyni, és mindketten nevetésben törtünk ki...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 26, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 Második rész!Where stories live. Discover now