Part-1

1.5K 69 12
                                    

Boss,မေမဒီကမသေဘူးတဲ့နော်..သူအဲ့နေ့ကမသေပဲသူ့ကို လူတစ်ယောက်ကလာကယ်သွားတာတဲ့!!ကျွန်တော်တို့ဘယ်လိုလုပ်ကြမလဲဟင်??

ဘာမှလုပ်မနေနဲ့ အဲ့မိန်းမနောက်ကို ခြေရာခံပြီး ဒီနေ့ညပဲ ရှင်းလိုက်တော့!!

YES BOSS

ထိုသို့ပြောပြီး ထိုBossရဲ့ တပည့်တွေအကုန်လုံးထွက်သွားကြလေသည်။

ခြောက်သွေ့ပြီးမှောင်မဲလှသော အခန်းထဲတွင်မူ Bright ဆိုသည့်လူတစ်ယောက်သာကျန်ခဲ့လေသည်..

သူ့တပည့်များကလည်းသူဌေးခိုင်း၍သာလုပ်နေရတာ သူတို့သူဌေးရဲ့ဘဝအဖြစ်မှန်ကို ဘယ်သူ့မှမသိကြပေ..

အားးးးး ကိုရေ!!ကယ်ပါအုံး!!မဒီကို ပြန်သတ်ဖို့ကြိုးစားနေကြပြီ..
ဖုန်းထဲမှအသံကိုကောင်လေးတစ်ယောက်ကြားလိုက်ရသည်....

မဒီ..ကိုယ်လာပြီနော်!!မကြောက်နဲ့!!

ထိုအချိန်တွင်အဲ့ကောင်လေး ဖုန်းထဲမှ တစ်ဘက်လူ၏ ဓားဖြင့် ဆူးရှစွာအထိုးခံလိုက်ရသည်ကို ကြားလိုက်ရသည်....

မဒီ!!!!!!

Time Skips--

ရဲများကအလောင်းကိုစစ်ဆေးနေကြသည်.
ထိုကောင်လေးလည်းရူးသလိုပေါသလိုနှင့် လက်များတဆက်ဆက်တုန်ကာ ကြောက်ရွံ့နေလေသည်..
မဒီရယ်...
ကိုယ့်ကိုထားခဲ့ပြီလားလို့!!!
မင်းမရှိတဲ့ဘဝမှာကိုယ်မနေချင်ဘူးကွာ!!!
မဒီ!!!!

Win..သူငယ်ချင်းရယ်...အဲ့လောက်ကျည်းလဲ ခံစားမနေပါနဲ့..လူဆိုတာသေချိန်တန်ရင်သေပါပဲလေ!!ဟုတ်တယ်ဟုတ်??

Win-ဟုတ်တယ်လေ..ဒါပေမယ့် မဒီနဲ့ငါနဲ့က လူတွေ..ဒါပေမယ့် ငါတို့နှစ်ယောက်က ဝိညာဉ်တွေ ချိတ်ဆက်နေတာ..ငါတို့က
ဖူးစာဖက်တွေကွ!!!

Win..မင်းအဲ့လောက်လည်းမရူးနဲ့လေကွာ..

Win-တော်စမ်းပါကွာ!!မင့်ငါပြောလည်း နားလည်မှာမဟုတ်ဘူး..ဆိုပြီး Win အခင်းဖြစ်ရာနေရာမှ ထွက်သွားလေသည်..

လက်တစ်ဖက်တွင် ဘီယာတစ်လုံး....
ကြုံရာနေရာသို့သွားနေသော Win..

Bright ကလည်းClubကအပြန်..

Win နဲ့ Bright နဲ့ ဝင်တိုက်မိပြီး Win ရဲ့ခန္ဓာကိုယ်လေးက Bright ရဲ့ရင်ခွင်ထဲသို့ ရောက်သွားလေသည်...

Win-ဦးလေးကြီး..ကျွန်တော်တောင်းပန်ပါတယ်ဗျာ..

Bright to himself-ဟေ..ဒီချာတိတ်ကငါ့ကို ဦးလေးကြီးတဲ့!!😕 ပြီးတော့..ပြီးတော့ ငါ..ငါဘာလို့ ရင်တွေခုန်မိနေတာပါလိမ့်??

ထိုသို့စဥ်းစားနေစဥ်,Bright ရဲ့ ရင်ခွင်ထဲသို့ ထိုချာတိတ်လေးထပ်မံ၍ ဝင်ရောက်လာပြန်သည်...

သေချာပြီ..ဒီကောင်လေးအရက်မူးနေပြီဆိုတာ...

Bright-ဟေ့ ချာတိတ် ချာတိတ်!!ထလေ!!လမ်းလယ်ခေါင်ကြီးမှာ!!

Bright ကိုမဒီဟုမြင်နေသော Win မှာတော့ မဒီ..ကိုယ့်ဆီပြန်လာတယ်ဟုတ်လား??ဝါး!!ပျော်လိုက်တာ!!
မဒီကိုယ့်ကိုခေါ်သွားနော် မဒီနော်!!နော်!!လို့

Bright လည်း ဘာမှမစဥ်းစားတော့ပဲ ကူညီကောင်းပါတယ်..ဆိုပြီး ထိုချာတိတ်ကလေးကို Bright ၏ခမ်းနားထယ်ဝါလှသော စံအိမ်ထဲသို့ခေါ်ဆောင်သွားတော့သည်...

To be continued....

𝐀𝐬 𝐮 𝐰𝐢𝐬𝐡🧸🍭(𝑩𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕𝑾𝒊𝒏)Where stories live. Discover now