Part-2 🌚🌚

1K 56 7
                                    

အိပ်ရာပေါ်တွင်ကလေးပေါက်စသတန် အိပ်ပျော်နေသော win ကို bright တွေ့လိုက်ရလေသည်

Bright:Ahhhh!!!ဒီကောင်လေးကဘာလို့အဲ့လောက်တောင်ချစ်ဖို့ကောင်းနေရတာလဲ!! မဟုတ်ဘူး မဟုတ်ဘူး!!Bright!!မင်းက ယောကျာ်းလေးနော်!!မင်းမှာအဲ့လိုစိတ် မရှိလောက်ပါဘူး!!ဟူးးးး

Bright စိတ်တွေမနည်းရအောင်ထိန်းနေချိန်မှာပဲ Win ဆိုသည့်ကလေးလေးက နှုတ်ခမ်းလေးကို ဆူပြီးသူ့အိပ်မက်လေးထဲမှာ ပျော်ပါးနေသည်ကို Bright စိတ်မထိန်းနိုင်တော့....

နူးညံ့လှပြီး စတော်ဘယ်ရီသီးကဲ့သို့ ချိုပြီး ဆွဲဆောင်မှုအပြည့်ရှိသော နှုတ်ခမ်းလေးများအား Bright ဆွဲနမ်းပစ်ပလိုက်သည်....

၁စက္ကန့်..
၂စက္ကန့်..
၃စက္ကန့်..
၄စက္ကန့်..
၅စက္ကန့် ကြာသည်အထိကို Bright စိတ်မထိန်းနိုင်သေး...

ထိုကောင်လေးကို Bright ဆွဲနမ်းနေရာမှ  လည်ပင်းများအထိပါ Bright ရောက်သွားပြီး win ၏ shirt ကို ဆွဲချွတ်တော့မည့်အချိန်တွင် bright ပြန်လည်၍သတိဝင်လာလေသည်...

Bright Win ကို ဆွဲလွှတ်ပေးလိုက်ပြီး အိပ်ရာမှအထ....နူးညံ့လှစွာသော လက်ချောင်းကလေးများက Bright ကို Win ခန္ဓာကိုယ်သို့ ပြန်ဆွဲချလိုက်လေသည်...

Winလည်းမဒီအမှတ်နဲ့ Bright ကိုစ၍နမ်းပါတော့တယ်..
ကြာလာတော့ Bright လည်း သည်ူမခံနိုင်တော့ပဲ win ကို ကုတင်ပေါ်သို့ တွန်းချ၍ စတင်သုံးဆောင်လေတော့သည်..

Bright:ငါစိတ်တွေဘာဖြစ်သွားလည်း မသိပေမဲ့ ကောင်လေး!!ဒီနေ့မင်းကငါ့အပိုင်ပဲ!!

Bright win ၏shirtကို ဆွဲချွတ်ကာ 🍒 လေးများကို စတင်ပွတ်သပ်ပြီး ချေလာပါတော့တယ်..
Win လည်း အိပ်မက်ကမ္ဘာထဲမှာ အလည်အပတ်ကောင်းနေတုန်း
Bright ၏လက်များက win ၏ 🌚 နားသို့ရောက်ရှိသွားလေသည်..
Bright တစ်ညတာလုံး Win ကို ကြမ်းခဲ့သမျှ win လေးမှာတော့ ဘာမှမသိရှာသေး...

To be continued..😛😛

𝐀𝐬 𝐮 𝐰𝐢𝐬𝐡🧸🍭(𝑩𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕𝑾𝒊𝒏)Where stories live. Discover now