V-ați gândit vreodată cum e să mori? Nu faza cu raiul, iadul și mai nou și reîncarnarea. Gândiți puțin mai amplu răspunsul. Ce înseamnă să mori? Bani cheltuiți pe haine noi mai elegante față de orice ai purtat toată viața ta și de ce urma să porți dacă ai tăi nu trebuiau să ia banii bunicii de înmormântare pentru înmormântarea ta. Ok, gata, am râs, am glumit, acum hai să trecem la lucruri mai serioase.
Probabil sunt mulți adolescenți și nu numai care vor să dea colțul, efectiv vor să scape de ce li se pare că este prea mult și prea greu și de cele mai multe ori, nedrept pentru ei. Ok, nu vă contrazic, poate chiar este mult prea mult pentru voi, ori că poate e o despărțire, ori că poate sunteți ciuca miștourilor în clasă. Bun, vă înțeleg, e prea mult, dar odată o prietenă mi-a zis ,,Moartea e pentru lași" și chiar așa e. De ce? Păi hai să o gândim. Sunt 2 tembeli în clasă care mereu se găsesc să râdă de tine din nimic, frate, chiar nimic. Pur și simplu stai frumos în banca ta pe telefon și se gândesc ei dintr-odată (a, nu, scuze, mai greu cu procesul ,,gândire" la ei, rectific: le amorțiseră gâtul și și-au mișcat puțin capul ca să se dezmorțească) și nu știu cum se face, chiar nu știu, unul dă cu privirea de tine, apoi îl împunge ușor pe celălalt cu cotul și hei, ce să vezi? Și privirea lui se oprește la tine. Ce coincidență, nu îmi vine să cred. Și minunații tăi colegi încep să râdă, hlizească, cum vreți voi să îi spuneți, dar zâmbit nu era în niciun orice caz. Tu te uiți în ecranul telefonului dacă ai ceva pe față, nimic. Mai e și varianta că poate râd de cineva din spatele tău. Și dacă în spatele tău e un perete? Doar nu râd la un per... ok, îi cred în stare, poate asta era.
Și revenind la ideea inițială ,,Moartea e pentru lași". Pățești chestia asta sau chestii asemănătoare cu acești 2 indivizi minunați sau cu alți 2 asemănători ăstora la fel de minunați. Nu mai bine le stai în gât și vezi până unde pot merge, decât să îi scapi de tine și ei sa ducă o viață minunată bucurându-se că au scăpat de tine și doar puțin să fie triști că nu mai au de cine râde? Fraților, trebuie să le stați ca un ghimpe în ... unde vreți voi. Ok?
Dacă atât îi duce pe ei capul, de ce să te superi tu? Atâta pot oamenii, ce vrei mai mult?
CITEȘTI
Toată Lumea Suferă Uneori
RandomCând crezi că nimic nu mai contează, când crezi că totul este pierdut și nu mai are rost ... trebuie doar să schimbi unghiul din care privești.