-giriş-

22 2 2
                                    

Taehyung dinlenmek için masasına oturmak üzereydi ki çaylak polislerden birinin aceleyle masasına doğru geldiğini gördü.

"Terk edilmiş fabrikada bir erkek cesedi bulundu"

Taehyung başını salladı ve çekmeceden arabasının anahtarını alıp hızla kalktı.

Polis merkezinin hemen önüne park ettiği arabasına bindi ve önünden ilerleyen olay yeri ekibi arabasını takip etti.

Taehyung iyi bir dedektifti. Her cinayeti gün bitmeden çözerdi.

Ama bir süredir kafası dağınıktı. Güzel giden bir ilişkisi bitmişti. Bu onu tam anlamıyla dağıtmıştı ama işine odaklanıp adaleti sağlamaya yardım etmek zorundaydı.

Düşüncelerinin yine eski sevgilisine kaydığını fark eden Taehyung kafasını topladı ve arabayı durdurdu. Olay yerine gelmişlerdi.

Arabadan hızla indi ve terk edilmiş fabrikanın gıcırdayan kapısını açıp içeri girdi.

Cesedi gördüğü anda dünyası başına yıkılmıştı.

Taehyung'un bakmaya bile kıyamadığı sevgilisi Jungkook yerde ağzından köpükler akan morarmış bedeniyle yatıyordu.

Taehyung hissisleşmişti. Bir şey hissedemiyordu. Etrafı duyamıyordu. Hareket edemiyordu. Sadece nefes alabiliyordu.

Olay yeri inceleme ekibi Jungkook'un vücudunun her karesini fotoğraflarken Taehyung'un beyni hala donuktu.

"Bunu ona kim yapabilir"

Fısıldayarak söylediği şeyden sonra gözünden bir damla yaş akmıştı.

Sevgilisi, her şeyi dediği adam artık ölüydü. Taehyung ona kıyan canavarı bulup kara deliğe tıkmak zorundaydı. Bunu yapmak için de toparlanmak zorundaydı.

Nefes almak bile zor gelse de insanlara bir şey çaktırmayarak cesedim yanına ilerledi ve adli tıp uzmanı kızın gözlerinin içine baktı.

"Ona nolmuş"

Duymak istemiyordu. Sevgilisinin nasıl öldüğünü bilmek istemiyordu.

"Çok sağlam bir zehirle öldüğü kesin. Zavallı adamın canı çok yanmış olabilir çünkü bu şey asla normal bir zehirin yapabileceği bir şey değil"

Taehyung sessizce kafasını salladı ve bir hışımla fabrikadan çıkıp arabasına atladı.

Herkes kargaşa içinde cesetle ilgilendiği için onu gören olmazdı.

Bu yüzden ağladı Taehyung.

Deliler gibi.

Onun için yarın kalmamıştı.

Hayatın bir anlamı kalmamıştı.

Her şeyin bittiği noktaya gelmişti.

Ona bunu yapanı bulacaktı. Onun bakmaya bile kıyamadığı sevgilisine bunu yapanı bulup onu hak ettiği deliğe sokacaktı.
-
-
-
Merhaba!
Konuyu az çok anlamışsınızdır💗
Umarım beğenirsiniz ve benimle bu yolculuğa devam edersiniz💗
Kitabın gidişatı/ konusu/ karakterleri hakkında belirtmek istediğiniz şeyleri bana twitter üzerinden yazın ve beni takip etmeyi unutmayın twitter üzerinden💗

---Merhaba!Konuyu az çok anlamışsınızdır💗Umarım beğenirsiniz ve benimle bu yolculuğa devam edersiniz💗Kitabın gidişatı/ konusu/ karakterleri hakkında belirtmek istediğiniz şeyleri bana twitter üzerinden yazın ve beni takip etmeyi unutmayın twitte...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 26, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DEAD BODYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin