გარშემო სიცილის და მუსიკის ხმები ისმოდა ყველა გახარებული იყო ზოგი ცეკვავდა ზოგიც მაგიდებთან იყო მიმსხდარი და ტკბილ მოგონებებს იხსენებდნენ დარბაზის შუა გულს ორი ულამაზესი წყვილი ამშვენებდა ვერ იტყოდი პატარძალი ჯობიაო რადგან ორივე სიმშვენიერეს ასხივებდა უამრავი მომღიმარი თვალი ადევნებდა მათ საუბარში გართულ სხეულებს თუ როგორ იღიმოდნენ და ერთმანეთს რაღაც გაუგებარს უჩურჩულებდნენ არავინ იცოდა რა გამოიარეს ამ წყვილმა ყველა ფიქრობდა, ალბათ ერთმანეთს შეეჯახნენ ბიბლიოთეკაში ან თუნდაც კაფეში მაგრამ მათი ურთიერთობა სულაც არ დაწყებულა სხვა წყვილების მსგავსად ერთი მეორეს ვერ იტანდა მაგრამ მეორეს ის ერთი დანახვით შეუყვარდა განა შესაძლებელია? ვიღაც იტყვის "ეს სისულელეა, ერთი ნახვით სიყვარული უბრალოდ ილუზიაა და მეტი არაფერი" არავინ ამბობს რომ პირველივე დანახვისას სიგიჟემდე შეუყვარდება ვინმე მაგრამ როცა დაინახავ მას რაღაც ნაპერწკალი ღვივდება ჩნდება უხილავი კავშირი, ასე დაემართა ბიჭსაც რომელსაც უკვე ხელი ქონდა ჩაქნეული ცხოვრებაზე და უბრალოდ გოგონებით ერთობოდა მაგრამ ახლა გვერდით უზის ულამაზესი გოგონა თაფლისფერი თვალებით და ხვდება რომ სამყაროში ყველანაირ ღირებულებებს დათმობდა ოღონდ ის ყოფილიყო მის გვერდით, გოგონა დაღლილი ჩანდა ალბათ ორსულობის ბრალია ხალხმა რა იცოდა ის თუ ბავშვს ატარებდა მუცლით ყველა საცეკვაოდ იწვევდა ეუბნებოდნენ უფრო გახალისდი შენი ქორწილიაო მაგრამ მას სუნთქვაც კი უჭირდა მომდგარი კაბის გამო რომელ ცეკვაზეა ლაპარაკი...
-პატარავ გინდა წავიდეთ? სახეზე ფერი არ გადევს ცუდად ხომ არ ხარ?-დანაღვლიანებული სახით ჩასჩურჩულა ჯონგუკმა ფიბის
-ჰაერი არ მყოფნის გთხოვ წავიდეთ-გოგონამ ძლივს მოსწყვიტა ეს სიტყვები ბაგეებს
-კარგი მოდი წავიდეთ-ხელი ჩაშჭიდა და ორივე ერთად წამოდგნენ ჯონგუკმა ხმამაღლა განაცხადა რომ მისი გოგო გადაიღალა და უნდა წასულიყვნენ ბიჭებმა კითხეს ხომ კარგად არისო თანხმობის ნიშნად თავი დაუქნია და დარბაზი დატოვეს შემდეგ კი შენობაც
YOU ARE READING
🖤⚠️მოსამსახურე⚠️🖤
Romanceგოგონა რომელსაც სჭირდება სამსახური რომ იარსებოს მისი მეგობრების რჩევით მოხვდება ერთ ერთ ყველაზე მდიდრულ ვილაში მფლობელი კი დაუნდობელი და ფლეიბოი ჯონგუკია ვნახოთ რა მოხდება...