1.bölüm

48 8 5
                                    

"Hayal edebileceğin şeyler gerçektir"

'Huzur'bu kelime bana bir hayli uzak bir kelimeydi .Nedeni ise fazla düşünmemdi çok fazla düşünen insan asla huzurlu olamaz. Tabi bu benim fikrimdi ,bu hayatta çok fazla düşüneceğim unsur vardı. En fazla üzerinde durduğum konu ise "fedakârlık" yapabilirmiydim?
Ben park jimin sevdiğim adamı kardeşim dediğim adam için görmezden gelebilecekmiydim?
Çok fazla düşünüyordum.
Biz üç arkadaş,arkadaş demek doğru olmaz çünkü arkadaşlar birbirine aşık olmaz,arzulamaz,aşkla bakmaz ,geceler boyu ağlamaz .biz arkadaşı değildik.

Sahil kenarındaydık,hepimiz susmuş
Denizin huzur veren sesini dinliyorduk.ellerimizde bira kutuları içiyorduk .Aslında bugün aynı üniversiyteyi kazanmamızı kutluyorduk,ne kutlamak ama...
Gözlerim sağ tarafımda duran jungkook 'a kaydı elini yanağına koymuş beni izliyordu ,gözlerim gözlerine takılı kaldı o an benim için denizin huzur veren sesi kesilmiş onun gözlerinde ki huzur kalbime işlemişti ,gülümsedim gülümsedi beklemediğim bir şey söyledi kalbimin ritmi hızlandı.

"Çok güzelsin denizin güzelliği yanında sönük kalıyor"

Sarhoşluğuna vermek istedim ama bencil Tarafım sevinmemi istedi.

Fırlatılan bira kutusu ile kendime geldim gözlerimi sol tarafıma çevirdim taehyung bana kızarmış gözlerle bakıyordu o an kalbimde tarifsiz bir sızı hissettim.
Gözlerine daha fazla bakamadım
Bu durumdan kurtulmak için Ayağa kalktım ,
"Hadi gidelim hava soğudu "ikiside çakır keyfindelerdi "Hadi sizi koca bebekler"kollarından tutup kaldırdım.
Evlerimiz sahile fazla uzak değildi
Yolumuz üzerinde ilk olan jungkook'un eviydi onu eve bırakıp yola devam etmiştik tabi güzel bir azar yemiştik bayan jeon'dan
Taehyung elini omzuma attı
"Sence ben sevilmeyecek bir insanmıyım?"durdum
"Sarhoşsun bunları yarın konuşabiliriz"diyip yolumuza devam ettik ."jimin eve gitmek istemiyorum saatlerce kollarında ağlamak istiyorum 'Ben derin bir nefes aldı '
Ben dayanamıyorum kalbim 'elini omzumdan çekip sol göğsünün üzerine koydu 'burası çok acıyor"
Sarhoş olduğu için böyle konuştuğunu biliyordum normalde sadece ağlardı konuşmazdı içme fikrini Kabul eden aklıma lanet okuyordum jeon'un bakışlarına lanet ediyordum ,en değer verdiğim insanı ağlattığım için kendime lanet okuyordum .
"Tae sen çok özel bir çocuksun hadi şimdi bize gidelim güzel bir duş alıp beraber uyuruz hem annene haber veririm hadi"tatlı bir gülümsene sundu bana bu teşşekür ederim gülümsemesiydi ,bende ona tebbessüm ettim.
"Hadi gidelim jiminie " yürümeye devam ettik.
Sonunda eve gelmiştik evdekiler uyumuştu yedek anahtarlarımla sessizce kapıyı açtım neyseki tae kendinde değildi annemin bizi böyle görmesini istemezdik ,kapıyı sessizce tekrardan kapattım ,ayakkabılarımızı çıkarıp ayakkabılığa koydum .Tae'nin elini sessizce tutup merdivenlerden odama sağ salim çıktık tae hemen kendini yatağıma attı zaman kaybetmeden banyoya girip suyu hazırladım temiz havlu birde temiz iç çamaşırı ayarladım tae sık sık bizde kaldığı için burda kıyafetleri vardı herşey hazır olunca yanına gidip onu dürttüm"tae hadi banyo hazır hadi kalk"kolundan tutup kaldırdım banyoya yönlendirdim Ben hallederim mırıltılarını çıkardı onu banyoda bırakıp çıktım utandığımdan değil onunda beraber banyo yapmışlığımız vardı aradaki fark artık biz küçük masum çocuklar değildik ,ağrı kesici ve suyu komidinin yanına bırakıp,pjamalarımı giydim yaklaşık 15 dakika sonra tae 'de çıkmıştı .
"Ağrı kesici şurda iç başın ağrımasın"elimle işaret ederek
Ağrı kesiciyi içti yatağa girdi yanını patpatladı hemen girdim ,göğsüme sokuldu gözyaşları usul usul ona ağlama diyemezdim bu çok zordu
"Bir tek sana sahibim"daha da sokuldu göğsüme "sakın kendini suçlama bu senin suçun değil bu benim suçum yanlış kişiye aşık oldum yanlış kişiyi sevdim Ben "
Ağlamaya devam etti ,bende onunla beraber ağladım ,saçlarını okşadım öpücüklere boğdum
"Hadi uyu jungkook seni şişmiş çirkin bir suratla görsün istemezsin"
İkimizde kıkırdadık gözlerini sildi
O gece bir kez daha emin olmuştum biz jeon jungkook ile olamazdık Ben bencil biri olamazdım .






Merhaba
Acemi bir yazarım hatalarımı maruz görün umarım zamanla daha iyi bir yazıcı olabilirim .
Kendinize iyi bakın:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 30, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Elysian ●jikook●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin