0,0

21 0 0
                                    


"Ben kim namjoon şunu temin ederim..."

Son sözleri bunlardı kral kim namjoonun, sonunu bile getiremeden son nefesini vermişti. Halkta mutluluk ile derin bir nefes almıştı. Karanlık günler geride kalmıştı artık o yoktu.

Kim Namjoon ailesinin intikamını almıştı halktan. Onun ailesini bir yalnış anlaşılmadan dolayı diri diri yakmışlardı. Kral ve kraliçeyi diri diri yakmışlardı. Namjoon ise bunu görmüştü, annesinin çığlıklarını, babasının son sözlerini duymuştu.

Halka yapmadığını bırakmamıştı Namjoon. Kimseyi affetmemişti, her hata yapanı gördüğünde diri diri yanan ailesi gelmişti gözüne ve o da çeşitli işkenceler uygulanmıştı. Namjoon güç için halkının yarısını harap etmişti. Onun karşısına çıkanlar tir tir titrerlerdi.

Namjoon hep bir karısı ve güzel bir kızı olsun mutlu olsun isterlerdi ama o intikam almayı seçip bu hayatı elleri ile kenara itmişti. Karşısına hwasa çıkana kadar...

Bir gün namjoon ormanda yürüyüş yaparken bir kadın sesi duymuştu. Annesinin sesine benzettiği için hemen harekete geçti.

Bu kendi krallığından kaçan hwasanın sesiydi. Namjoonu görünce ona birden satılmıştı. Onun kim olduğunu bilmiyordu. Herkesi öldüren rm olduğunu bilmiyordu sadece satılmıştı.

İkisi böyle tanışmıştı. Namjoon bahaneler uydurup haftada iki kez ormana gitmeye başlamıştı. Ormandaki gizli evde ikisi beraber vakit geçirirdi.

Baba olacağını öğrendiğinde ise onun düşünceleri değişmişti artık daha acımasızdı çünkü ondan sonra gelebilecek biri vardı tahta.

Hwasa ise tedirgindi. Kızının bunlara maruz kalmasını istememişti. Namjoonu uyarmak için kızını ormanda yaşayan arkadaşı ayrıca isyankar olan kwon jinyona namıdeğer Gdragona bırakıp namjoonun yanına gitmişti.

Ne olduysa o zaman olmuştu. Halk bir plan yapmıştı, kim namjoon öldürülmeliydi. Ayaklanma için hazırlardı. Namjoon odasında uyurken onu bağlayıp annesi ve babası gibi yakmak için meydana çıkarmışlardı.

Hwasa meydanda ki topluluğun sebebini öğrenmek için baktığında namjoon son sözlerini bitirmeden onu yakmışlardı namjoon hiç bağırmadan can vermişti.

Hwasa o anki öfkesi ve şaşkınlığı ile yanan bedene ilerledi ve bağırdı "Kızımın babası..." halk duydukları ile şok oldu. Görevliler hiç düşünmeden onu da bağlamıştı çığlıklar arasında hwasa da yakılmıştı.

Gdragon olanları öğrendiğinde o küçük kızı intikam için eğiteceğine yemin etmişti. Onu kendisi gibi yetiştiricekti asi, asil, intikam ateşi ile yanan, savaşçı ve zeki... Daha sonra ise onu halka taktim edip kraliçe yapıcaktı.

O her krallığı yöneten evrensel bir kraliçe olucaktı. Onun adını duymayan kalmayacaktı. Jennieyi öyle eğiticekti...

𝑸𝒖𝒆𝒆𝒏 𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin