Persahabatan

2 1 0
                                    

Seorang budak perempuan berhodie purple keluar dari studio rakaman dan menuju ke suatu tempat terpencil di dalam hutan.Di dalam hutan itu dia memasuki sebuah pondok kecil yang dihiasi taman-taman bunga .

"aku dah pulang kawan-kawan!"
budak perempuan itu membuka hodie nya dan meletakan di atas meja yang disediakan di dalam pondok itu.

"kitaorang kat bilik ni...."
Kedengaran suara malas dari bilik yang ada dalam pondok itu .
Gadis itu menuju ke bilik dan membuka pintu.Kelihatan dua orang budak lelaki sedang bermain komputer di atas sebuah meja.

"mana hana dan stuki?"kata gadis itu sambil menyisir rambut hitam kilat paras bawah dada menggunakan jari jemarinya.

"Tak tau.."kata budak leleki yang berambut coklat.
"Hana pergi beli makanan dan Stuki tak dapat datang sebab daddy dan mummy dia ajak dia pergi bercuti."kata seorang lagi budak berambut merah kehitam hitaman.

"Huhh....dah lama tak jumpa Stuki kan..."kata budak perempuan itu.
"Untung anak dato datin....."keluh budak berambut coklat.

Ya,diantara mereka berlima hanya Stuki sahaja orang berada yang lain hanya orang kebanyakan sahaja.Walaupun Stuki budak berada dia tidak pernah menunjuk-nunjuk itulah sebab Stuki banyak kawan.

Mereka berlima berkawan sejak tujuh tahun lagi.Tetapi mungkin satu hari nanti......tiada siapa-siapa akan tahu masa hadapan kecuali yang ada mirecle..........hehehe

the last songWhere stories live. Discover now