Ep😘10

2.8K 200 17
                                    

Lisa
"မန္ဒူေ၇..."

Mandu
"၇ွင္.......ေမာလို႔ပါ...လူႀကီး၇ဲ့..."

ေမာေနတဲ့ကေလးကို...အေမာေျပ...အၾကင္နာေပးၿပီး...ေက်ာပိုးေခၚခဲ့၇ပါေသးသည္....

Lisa
"ကဲဆင္းေတာ့ကြယ္...မနက္ကမွၾကမ္းတိုက္ထားလို႔ခါးက်ိဳးေနတာကို...ခုေက်ာပိုး၇ျပန္ပီ..."

Mandu
"၀ြန္း...လူႀကီးကၿငိဳျငင္တာလား...အခ်စ္ေပါ့တာလား..."

Lisa
"ေဟာကြာ...ၿငိဳလဲမၿငိဳျငင္ပါဘူး...အခ်စ္လဲမေပါ့၇ပါဘူးကြယ္..."

Mandu
"အ့ေၾကာင့္ခ်စ္ေန၇တာ...လူႀကီး...အိမ္ထဲ၀င္ေသးနဲ႔ဦး...ဒန္းစီးခ်င္ေသးတယ္ေနာ္..."

Lisa
"ကဲ...စီးေစကြာ..."

မန္ဒူေလးဆိုးသမ်ွကို...မၿငိဳမျငင္လုပ္ေပး၇ွာပါသည္...ဘာလို႔ဆို...မန္ဒူနဲ႔၇ွိေနခ်ိန္ေလး...အေကာင္းဆံုးေတြပဲျဖစ္ခ်င္တာမို႔...

ဒန္းကိုအ၇မ္းလႊဲလိုက္တိုင္း...ေအာ္ေနတဲ့ကေလးသံေလး...ေဘးနားကလူႀကီးကအခ်စ္ေတြပို...ငိုမဲ့မဲ့နဲ႔ျပန္ျပန္ေအာ္ေနတဲ့အေသးေလး...ျပန္ျပန္ေခ်ာ့ေန၇တဲ့လူႀကီး...သူတို႔နွစ္ေယာက္လံုးက...ေဘးလူအားက်ဖြယ္အတိ...

ဒီျမင္ကြင္းကိုျမင္သူတစ္ဦးလဲ၇ွိပါေသးသည္...

ျပတင္းေပါက္နားေလးမွာထိုင္ၿပီး...ေက်နပ္ေနသူတစ္ဦးပါ...

Jisooလဲရိုဂ်ယ္ေပ်ာက္လို႔လိုက္၇ွာေနသည္...ေတြ႕ပါပီရိုဂ်ယ္...ေတြေတြေလးေငးေနသူေလး...ဘာကုိေငးမွန္းမသိေတာ့...Jisooလဲၿခံထဲၾကည့္လိုက္ေတာ့...

Jisoo
"ရိုဂ်ယ္..."

ရိုဂ်ယ္လက္ေလးကာျပၿပီး...ျပန္ၿပံဳးေနေလတယ္...အသက္ပါပါေလးၿပံဳးပါရိုဂ်ယ္၇ယ္...

Jisoo
"မန္ဒူနဲ႔Lisaနဲ႔က..."

Rose
"ခ်စ္ေနၾကမွန္းငါသိပါတယ္..."

ေျပာ၇င္း...ထိုေန၇ာေလးကိုပဲၾကည့္ၿပီး...မ်က္၇ည္၀ဲေနတဲ့ေကာင္မေလး...

Jisoo
"ခံစားေန၇မွာပဲေနာ္..."

Jisooစကားေၾကာင့္...၀ိုင္းေနတဲ့မ်က္၇ည္ကက်လာေတာ့သည္...Jisooဘက္ကိုလွည့္ၾကည့္ခဲ့့ၿပီး...စိတ္ထဲကမပါတဲ့အၿပံဳးနဲ႔ၿပံဳးျပျပန္တယ္...

💥ဟိတ္💥(Zaw+Uni)Where stories live. Discover now