Songs:
1-The Diamonds - Bubblegum Bitch
2- Meghan Trainor-My Name Is No
3- Halsey- Gasoline
4- Fleurie- Hurts Like HellKonu: Oswin Oswald 13.Doktor ile karşılaşmış olsaydı
•••
Oswin saçını at kuyruğu yapıp sandalyesine oturdu.
Uzay gemisinde tek başına yolculuk yapmaya bayılıyordu.
Oswin asosyal biri değildi. Fakat hiç arkadaş edinecek zamanı da olmamıştı.
Uzay gemisinde büyümüş de denebilirdi.
O sırada aklına gelen fikirle sufle yapmak için ayağa kalktı.
Stoğunu doldurmuştu seyahate çıkmadan önce.
Tam adım atacakken bir ses duymaya başladı.
Sesin ardından görüntü de gelmeye başlamıştı.
Clara donakalmış şekilde gemisinde beliren polis kulübesini izledi.
Lacivert renkteki kulübe yavaş yavaş geminin tam ortasına yerleşirken Clara hayal gördüğünü zannediyordu.
Kendi kendini cimciklediğinde hemen koşarak bir çubuk aldı eline.
Kalın metal bir çubuktu. Gelen her neyse veya kimse kendini koruyabilmeliydi.
Birkaç dakika sonra polis kulübesinin kapısı açıldı ve dışarı sarışın küt saçlı bir kadın çıktı.
Oswin çubuğu kadına doğrulttuğunda kadın hemen ellerini havaya kaldırdı. Yüzünde samimi bir gülümseme vardı. Ama Oswin'i gördüğünde yüzünde ki gülümseme dondu.
"Clara?" Diye sordu gözleri dolu bir şekilde. Ardından devam etti. "Doktor ben. Hatırlıyorsun değil mi? Neredeyiz şuan? Bilim fuarı gibi bir yer mi?"
"Kimsin bilmiyorum ve kendi ismimin Clara olmadığını da biliyorum. Gemimde ne işin var?" Dedi Oswin sertçe.
Doktor şaşırdı. Fakat bozuntuya da vermedi. "Peki peki peki... Baştan başlayalım. Ben Doktor. Bu da benim gemim Tardis. Senin ismin ne?"
"Oswin Oswald. Ve şuan içinde bulunduğumuz gemi de benim gemim. Şimdi söyle bu gemi nasıl buraya böyle girebildi?"
Doktor yutkundu. Oswin'in dalekler tarafından yakalanmadan önce ki hali ile karşı karşıyaydı.
"Gemim zamanda ve uzayda seyahat edebiliyor. Nerede belireceğine ben karar vermiyorum." Dedi Doktor saçını kulağının arkasına atarken.
Oswin önce ne saçmaladığını sormak istedi. Fakat daha sonra onu kendi oyunuyla şah-mat etmek istediğine karar verdi.
"Kim karar veriyormuş peki?" Diye sordu sinsice.
Doktor derin bir nefes aldı. "Onu buraya bir şey çekmiş olmalı."
"Buna inanmamı mı bekliyorsun? Gemin eski bir polis kulübesi. Içinde herhangi bir tuş bulunması dahi imkansız." Dedi Oswin fikir yürüterek.