Mutluluk Onunla Tamamland

323 2 0
                                    

Amerikada doğmuş bir genç kız adı almira istanbula 2010 sabahı sonbahar aylarında taşınmışlardı ama kısa sürede oraya alışmış bogaziçi üniversitesinde okuyordu arkadaşları arasında sevilen biriydi ve arkadaş ortamları vardı 8kişilik bunun 4 kız 4 erkekdi kimisi istanbulda edindiği arkadaşları kimisi ise amerikadan eski dostlarıydı.
Almiranın babası bir özel şirkette çalıştığı için zengin bir kızdı .
Okulun ilk günüydü ,almira akşamdan alarmını kurmuş sabahın ilk ışıklarında alarmın çalmasıyla uyanmıştı .
- Koşarak yüzünü yıkamaya gitti , babası onun bu telaşına anlam verememişti ve odadan bir alaycı tonla babası ; "almira yavaş ol biraz düşüceksin , hem bu telaşın ne senin " diye sordu .
Almira onu dinlemiyordu bile .
Yüzünü yıkadı , hızlı adımlarla odasına giderek hazırlanmaya başladı siyah minik eteğiyle üstüne kısa bu senenin modası olan bordo kazak giyerek şık bir kombin oluşturmuştu sacları uzun olduğu için fön yapma taraftarıydı , artık hazırdı siyah topuklu ayakkabasını giyerek merdivenlerden koşar adımlarla "Günaydın Canlarım " diye bağırdı , okulun ilk günü olduğu icin pek neşeliydi
- Babası ; "bu telaşın neden kızım ? " diye sordu ufak bir gülümsemeyle
+ Almira ; "unuttun heralde babacım , bugün okul var ve hafta sonu senin işlerin yogun oldugu icin evde tıkılıp kalmıştım , hem arkadaşlarımı da çok özledim "dedi .
- Babası ; "haklısın kızım bunu telafi edicem sana diyerek yanağına bir öpücük kondurdu kızının "
+ Almira ; " gülümseyerek babacım sen benim yanımda olarak ve yanağıma kondurdugun öpücükle zaten telafi ettin ama olur bu hafta sonu beraber bir şeyler yaparız " dedi.
-Babası ; "gülerek peki kızım " diye cevap verdi .
Babası sofradan kalkarak işe gitti ve kızıyla eşini öperek yola koyuldu.
+ Almira artık hazırlanıp mini cooper arabasına binerek okul yolunu tuttu .
Sonunda okula gelmişti arabadan tam ineceği sırada arkasından sessiz bir şekilde yaklaşan biri omzuna dokundu , almira ürkmüştü birden ama omzuna dokunan kişiyi tanımıyordu
+ Siz kimsiniz diye sordu ?
- Gerçekten beni tanımadın mı diye cevap verdi.
+ Almira beynini yokluyordu , bir süre düşündü ve amerikada istanbula taşıncağı için ayrılmak zorunda kaldığı eski sevgilisi alex di .Ama çok değişmişti Alex zaten yakışıklı , sarışın ,mavi gözlü , uzun boylu biriydi .Ama biraz vücut çalışması yaptığı için tanıyamamıştı almira .
+birden almira ; sennnn ..... diyerek kaldı hala inanamıyordu karşısındakinin alex olduguna çünkü yarım kalmış bir aşkları vardı birdaha aynı olabilirmiydiki , eskisi gibi yine biz olabilir miydi bilmiyordu
- alex ; evet ben diye cevap verdi .Ve almiraya sarılarak sonunda kavuştum sana dedi .
Almira ne yapacağını bilmiyordu , donup kaldı . Ama kafası bir hayli karışıktı ,madem gelecekti neden ayrılmıştı ki birden ağlamaya başladılar belliydi yarım kalan birşeylerin olduğu ne kadar birbirlerine kırgın dahi olsalar özledikleri ikisinin de gözlerinden anlaşılıyordu .
Daha sonra alex ; evet ,şimdi neden ayrıldı bu benden diyceksin demi ? dedi . Ama sen sormadan ben söyleyeyim
- Annem tam sizin gideceğiniz gün hastalanmıştı seninle son buluştuğumuz o parkta daha senin gelmene dakikalar kalmışken babam aradı annemi hastaneye kaldırdıklarını söyledi , zaten bilirsin babam sevgisini belli etmezdi hiç hep işi önemliydi onun için bir tek annem vardı benim icin babam hiç yok gibiydi,kızgındım babama neden ilk haber vermemişti diye sonra tam telefonu kapadım sen geldin ne diycegimi bile bilemiyordum senin karşında . Eğer annem hasta olmasaydı o gün seninle gelicektim çok ugraştım seni bulmak için telefon numaranı değiştirmiştin zaten sen gidince kimsesiz kalmış biri gibiydim , eksiktim , her sokakta anımız vardı tek başıma o sokaklardan geçmek dahi istemiyordum nasıl alışacaktım ki bu duruma ? Sonunda annem iyileşmişti , bende fırsat bilip destelyayı aradım aynı okulda oldugunuzu söyledi mutlu olmuştum hemen kaydımı buraya aldırdım dedi .
+ Almira ; ne diyecegimi bilmiyorum aslında kırgındım ama annene ne kadar bağlı oldugunu biliyorum zaten çok iyi insandı annem diye güldü
- Alex ; annem mi diye sordu ufak tebessümle
+ Almira ; evet öyle değil mi yoksa ? dedi ciddi bir şekilde .
- Alex ; hayır ondan degil çok hoşuma gitti öyle demen diyerek güldü
+ Almira ; çok utangac birşekilde ııı evet dedi gülümseyerek
- Alex ; sen benim en utangaç böcegimsin diye cevap verdi
+ Almira ; sende benim tüm ilklerimi yaşadığım en büyük neşemsin diye cevap verdi . Daha sonra arkadaşları almiranın yanına yaklaştı hepsi zaten alexi tanıyordu bir sürü fotografları vardı almira hepsini albüm yapıp arkadaşlarına göstermişti , herkes şaşkındı ama bir o kadar mutluydular .Çünkü bunların aşkı sonsuzdu , gerçekten ruh ikizilerdi .
Gruptan kürşad ; artık burda soğuktan ölürüz , dersi de burda sizin aşkınız diye işleriz , hocamızda siz olursunuz diye alaycı bir şekilde gülerek söyledi. Zaten kürşad grubun en espirilisi , dobra , arkadaşlarına bağlı biridir
+ Almira ; gülerek aslında hic fena olmaz o dedi , sende artık birini bulursun demi kürşad dedi
- Kürşad ; lafı değiştirerek ben halimden memnunum hem sizin ki gibi bir aşk çıkmadı karşıma diyerek güldü .
+ Alex ; bencede kürşad haklı okula girelim artık dedi gülümseyerek
.....
Hep birlikte okula girdiler , herkes derslerine gitti alex zaten destalyadan almiranın sınfını öğrenerek o sınıfa yazılmıştı herşeyi planlamıştı bir nevi , artık gözünün önünden bile ayırmak istemiyordu almirayı .Çünkü ona çok aşıktı amerikanın en gözde çiftlerinden birilerdi zaten , herkes kıskanırdı onları . Bir sevgili gibiler , aşıklarda ama diğer çiftlerden daha farklılardı birbirleriyle arkadaş , aile bağını kurabilen kaç çift vardı ki ? Bunu tabikide bilemeyiz ama nadir vardır öyle çiftler bunlarda o nadir çiftlerden biriler işte .
Sonunda sınıfa girdiler , hocada arkalarındaydı , beraber sınıfa girmişlerdi .
Selahattin hoca almirayı çok sever ve hep onla şakalaşırdı . çünkü kazada kaybettiği kızı buse almiraya oldukça benziyordu bu yüzden almiranın hep mutlu olmasını istiyordu , kızı gibi seviyordu onu .
Birden almiraya dogru baktı ve
+ almiracım gözlerinin içinin gülmesini neye borçluyuz dedi gülümseyerek .
- Almira utanmıştı belli ki çünkü yüzü kızarmıştı ııı .. Şey diye cevap vermeye çalıştı sonra hocam alex geldi dedi , hani size bahsettiğim erkek arkadaşım diye cevap verdi.
+ selahattin hoca gülerek alexe senden çok bahsetti bu cadı kız dedi , belli seni cok seviyor ama ikinizin gözlerinin ici adeta gülüyor sanki birbiriniz icin yaratılmışsınız diye karşılık vererek neyse derse geçelim dedi gülerek ...
Nihayet derse gecmişlerdi almirayla ,alex rahatlamıştı çünkü ikiside utanmıştı sonunda ders bitti alex almirayla bütün gün olmak istiyordu ama almira icin babası sorundu o yüzden hayır diye cevap verdi alexe ,
- alex ; babanı arayıp izin alır mısın kır çiçeğim dedi ,
+ almira ; gülümseyerek peki dedi ve babasını aradı , babasına destelyada kalcağını ders çalışcaklarını söyledi babası peki kızım ama birşey olursa beni ara , o telefonun hep acık olsun diye cevap verdi . Almira son olarak destelyayı arayarak olayı anlattı oda tamam birşey söylemem keyfinize bakın siz dedi . alexle , almira çok mutluydu ..

Mutluluk Onunla TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin