Şehir içinde keşfe çıkan aşıklar

61 0 0
                                    

Yolda yürürken almira birden sert bir tonla " nereye gidiyoruz ki biz " diye sordu.

- Alex ; nereye gittiğimiz önemli değil , yanımda sen varsan ben seninle ölümün kıyısına bile giderim diyerek cevap verdi

+ Almira ; haklısın aslında , bu sefer daha başka olsun aynı sokaklarda değilde istanbulun her yerinde bu aşıklar tanınsın istiyorum , bizi gören herkes ne farklı çiftler desin istiyorum ben seninle her anı mutlu ve aşkla yaşamak istiyorum diyerek cevap verdi .

- Alex ;gülümseyerek , peki şehir içinde keşfe çıkmaya ne dersin ?

+ Almira ; bu hiç fena fikir değil , evet her semtin gezilcek yeri bellidir ama keşfedilmeyi bekleyen , biz aşıkları bekleyen birçok yer vardır dedi .

- Alex ; almiranın gözlerinin içine baktı ve eğer herşeyi çekebildigim gibi gözlerimizin icindeki gülümsemeyi çekebilseydim bir farklılığımız daha olabilirdi ama gülümsememiz sadece birbirimize özel ve sadece beraberken gözlerimizin ici gülebiliyor dedi

+ Almira ; biliyor musun , ben çok şanslı bir kızım beni seven böyle yakışıklı bir adam var , ilklerimi yaşadığım ilkim olduğu gibi sonum olan tek bir adam var ve şuan cenneti senin yanında yaşıyorum diyerek cevap verdi .

....

Sonunda bir sürü yeri keşfetmeye başladılar , güldüler , birbirleriyle su savaşı bile yaptılar adeta çocuklar gibi eğleniyorlardı ikiside mutlulugu adlarından almış gibiydiler sonsuz bir aşk başlamıştı onlar için aşkın icinde sadece aşk yoktu , mutluluk da vardı zaten aşkın içinde iki seven varsa aşkdan çok kendileri vardır .Bunlarda doyasıya eğlendiler her gittikleri yerde fotoğraf çekildiler .

Mutluluk Onunla TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin