Evelline pov
Ah,prima zi de clasa a 10 a. Dabea astept! Am auzit ca voi avea colegi noi in clasa ,in special baieti si sper sa fie frumosi. Aproape uitasem sa ma prezint,eu sunt Evelline si am 16 ani. Sunt zodia leu si sunt la liceul Iohannis cel Viteaz din capitala. Sunt destul de inalta si am parul saten. Era sa uit. Trebuie sa ma grabesc sa ajung la metrou unde ma intalnesc cu o proasta, Lenuta,care intarzie cate 2 ore zilnic pentru ca joaca ceva joc Rainbow pana tarziu. (Un pic cam gae but ok)
-time skip-
-locatie: in clasa-Am ajuns in clasa si am inceput sa ma uit sa vad daca vreun coleg nou a ajuns. Spre ghinoionul meu nu. Ma asez langa Lenuta si fiica mea, Vasilica. Nu,nu e fiica mea,dar e fiica mea.
Dupa cateva minute vad ca intra pe usa un baiat foarte inalt si aratos care se aseaza la o banca distanta de mine. Am simtit cum incep sa am sentimente pentru el...
-time skip: dupa liceu-
Am aflat ca il cheama Sebastian si este foarte destept. Merg inapoi inspre casa alaturi de Lenuta si Tanța,una dintre colege noi care pare de treaba.
Eu: fetelor,trebuie sa va zic ceva
Lenuta si Tanța: ?
Eu: cred ca m am indragostit de Sebastian...
Tanța: OMG!!!! GIRL!!!!
Lenuta: AAAAAAAAA! NU CREDDD
Eu: e asa dragut si destept si inalt...ma intreb ce zodie e
Tanța: ar trebui sa il intrebi
Eu: ai dreptate *imi scot telefonul si ii dau mesaj* doamne ajutaVa urma...
CITEȘTI
My tocilar bad boy <3
RomanceEvelline - o fata obisnuita,foarte energetica si prietenoasa Sebastian - un tocilar,dar si bad boyul liceului Ce se va intampla cand ea se va indragostii de el? Vor putea ei fi impreuna?