Herkese slm bu ilk ficim o yüzden heyecanlıyım, umarım hakettiği değeri alır. Bunda bana ilham veren StrayMins_e teşekkür ederim. Medyada ki şarkıyı dinlemeyi unutmayın.
Jeon Jungkook
Her öğrencinin bıktığı gibi, bende yine her günkü gibi oturduğum sıradan, ve derslerden sıkılmakla meşguldüm.
Fakat yanınızda sürekli şirinlik yapan ve konuşan bir Jimin varsa sıkılmak pek mümkün olmuyordu.
Yeni öğrencinin geldiği dedikodularını öğrenmiş, ve bana anlatıp duruyordu. Tanrım, kafam ağrımaya başlamıştı, herkesin neden onun hakkında bu kadar konuştuğunu merak ediyordum.
Ne özelliği olabilirdi ki?
Yüzümde bir sırıtış, hafif bir gülümseme belirdi bunu merak etmiş olucakki Jimin anında "Noldu yeni öğrenciye aşık oldun herhalde". Bende cevabı geciktirmeden "Jimin ciddi misin şuan başım ağrıyor ve bunu düşününcek bir durumda değilim" dedim.
Telaşlanmış olucakki ağrı kesici isteyip istemediğimi sordu ancak gerek olmadığını söyledim.
Tam uyuyucaktım ki
Sınıftan içeriye bir kız sürüsü girdi. Bu kadar sesli olmak zorunda mıydılar? Bağırdıları konu umarım uykumun bölünmesinden önemlidir.Hemen anlattıklarına kulak misafiri oldum.
Ne duyduğum şey doğru muydu? Yeni öğrenci bizim sınıfımıza mı geliyordu?
Daha şanssız olmazdım. Artık her ders gözler, o yüzünü bile bilmediğim kişide olucaktı.Buna ne kadar dayanabilirdim, bilmiyorum.
Bir an önce derse başlayıp eve gitsek iyi olucaktı, çünkü bugün gerçekten çok yorgun ve halsiz hissediyordum.
Tam o anda herkesin yüzü sınıfa giren çocuğa yüzünü çevirmişti.
Çok fazla okul değiştirmiş olmalıydı. O kadar rahat gözüküyordu ki sanki her zaman ki sınıfına gelmiş gibiydi.
Onu değerlendirirsem gerçekten çok yakışıklıydı,yüzü, elleri, fiziği, kısacası herşeyiyle mükemmel görünüyordu. tanrım ne diyorum ben, bir erkeğe karşı hiç böyle kelimeler söylememiştim.
Sınıfa girdiği anda o kahve gözleri benim gözlerimi buldu, ve o kadar boş yer varken benim yanıma oturdu.
Ciddi miydi? Tamam yakışıklı dedik ama niye benim yanıma oturdu.
Ben her zaman tek oturmayı severdim, bu yüzden yanıma biri oturmak için geldiğinde hemen oturmamasını söylerdim. Karşımdaki kişi ise üzgün görünürdü fakat bunlar benim umursadığım şeyler değildi. En yakın arkadaşım Jimin bile yanıma oturmuyordu.
Ama bu sefer birşeyler farklı gitti, ve ben yanıma oturan adını bile bilmediğim o yakışıklı çocuğa ağzımı açamamış birşey diyememiştim. Bunu anlayan Jimin, şaşırmış ve kısa bir gülümsemeyle tepkisini belli etmişti.
Ben ise hala bu çocuğun neden yanıma oturduğunu çözmeye çalışıyordum. Hiçbirşey demeden sessizce yanıma oturmuştu ve hala tek bir kelime etmemişti.
Hoca nerede kalmıştı? Hiç bu kadar geç kalmazdı. Ben bunları düşünürken sağımdaki bir sesle başımı ona doğru çevirdim o ise tek birşey söyledi:
"Selam, ben Kim Taehyung. Tanıştığımıza memnun oldum. Bu arada çok yakışıklı olduğunuzu söylemiş miydim?"
UMARIM BEĞENİRSİNİZ BİRAZ ACEMİYİM AMA FAZLA TAKILMAYIN.
KAPAK TASARIMI CANIM StrayMins_ E AİTTİR.OY VERMEYİ UNUTMAYIN.SİZİ SEVİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Love | Taekook
Fanfiction"Selam ben Kim Taehyung, tanıştığımıza memnun oldum. Bu arada çok yakışıklı olduğunuzu söylemiş miydim?"