| |

35 9 31
                                    

Umarım beğenirsiniz..

Uyandığımda her yerim ağrıyordu çünkü sandalyede, bilgisayarın karşısında uyuya kalmıştım. Gözlerim, acıdan açılmıyordu pek.. O halim ile yarıya kadar içtiğim kahveme baktım. Yavaşça kalkmaya çalıştım ama olmuyordu, her yerim ağırıyordu. Açık kalan bilgisayarımdan bildirim sesini duyduğumda hemen diklendim, ağrılarımı bir anda unutmuştum. Gelen bildirim blogger hesabımdandı, açtım ve okumaya başladım..

je0ngguk
Günaydınn!!

tataehy
Günaydın.

je0ngguk
Yine uyumadın, değil mi?

tataehy
Y-yoo..

je0ngguk
Ahh, sana kaç kere dedim?!
Sabaha kadar niye oturuyorsun?!?

tataehy
Uykum gelmediği için olabilir mi?

je0ngguk
BU BENİ ALAKADAR ETMEZ!!
Of, bundan sonra yatacaksın..
DUYDUN MU?!

tataehy
Tamam ya söz, yatacağım.

je0ngguk
Aferim, biraz söz dinle.

tataehy
-_-

görüldü.

Diz üstü bilgisayarımın kapağını yavaşça kapattım ve geriye yaslandım, düşünmeye başladım. "je0ungguk" adında bir kullanıcı, sanki benim sevgilim ya da kardeşimmiş gibi benimle ilgileniyor. Daha tanışalı 2 ay olmuştu oysa ki.. Dün geceden kalma kahvemi elime aldım ve yudumladım, kış olduğu için kahvem soğuktu. İrkilerek kahvemi yerine koydum. Birden odama giren kardeşim Jennie bağırarak "GÜNAYDIN!!" dedi. Kapıya doğru döndüm ve sandalyeden kalktım, bağırmasına kızarak cevap verdim.

"NEDEN PAT DİYE ODAMA GİRİYORSUN?!?"

Sinirlenmeme gülerek omzuma vurdu ve kulağıma fısıldadı. "yemek hazır abicim.." Gülmesine daha da çok kızarak odadan çıktım ve mutfağa doğru ilerledim. Masaya bakıp 'çok güzel' anlamında ıslık çaldım.

"Mükkkemmmeeeel bir kahvaltı, acaba kim hazırladı?"

Anneme dönüp baktım, gülümsediğinde onu anlından öpüp masaya geçtim. "canım annem benim!" yanağını sıktım ve çatalı elime alıp bir dilim domatese batırdım. "bugün napıyorsun Jennie hanım?" bana yan yan bakarken dilim domatesi ağzıma götürmüş çiğniyordum. "okul, okul ve okul.." dedi sıkılarak. "olsun olsun, çalış.." iç çekerek "sonra benim gibi kötü liselere gitme, tamam mıı??" kafasını salladıktan sonra telefonum üst üste titremeye başlamıştı, elime alıp açtım. Yazan yine Je0ngguk'du..

je0ngguk
Kahvaltı yaptın mı?
Nasılsın, iyi misin?
Beni merak etme ben de iyiyim.
Eee, ne zamandır hesabında bir şey paylaşmıyorsun, paylaşacak mısın?

tataehy
Delimi bu |
Yaptım, bitti kahvaltım.
İyiyim, merak etme..
Yarın paylaşmayı düşünüyorum.
Yine meraklılığı tuttu bunun |

Yazıyor..

tataehy
Ah, benim gitmem gerek..
Sonra konuşuruz olur mu?

je0ngguk
Ama bir şey diyecektim.. |
Hmhmm, olur.

görüldü.

Telefonu kapattım. Ardından masadan acele ile kalkıp merdivenlere doğru ilerledim, arkamdan gelen sesleri aldırmadan yukarı çıkmıştım. Odama girip hemen tişörtümü çıkarttım ve aynanın karşısına geçtim. Vücudumu süzdüm bir kaç dakika, kas çalışmalarım işe yarıyordu git gide.. Eşofmanımıda çıkarttım ve sırıtarak tekrar baktım aynaya. Ardından okul pantolonumu ve tişörtümü alıp giydim yavaşça, parfüm sıkıp çantamı aldım ve odamdan çıktım. Hızlıca merdivenleri indikten sonra masadakilere elim ile öpücük yolladım "görüşürüz, sizi seviyorumm!". Kapıyı açıp evden çıktım..

Evden çıkalı 10-15 dakika olmuştu, hala yürüyordum. Okula geç kalmıştım ama umrumda değildi, buna rağmen hâlâ yavaş yürüyordum. "lanet okul." diyerek iç çektim. Nihayet okula varmıştım, hızlı adımlarla okula girdim ve sınıfıma doğru çıktım. Acele ile yerde ki kola kutusuna basıp düşmüştüm. Kalçamı ovalayarak ayağa kalktım, sınıfa geldiğimde kapıyı tıklayıp içeri girdim. Öğretmenden azar işitsemde aldırmadan sırama oturdum, ders dinliyor gibi yapıyordum ama dinlemiyordum. Yavaşça gözlerim kapanmaya başlamıştı çünkü ders çok sıkıcıydı. Bu yüzden kafamı sıraya gömdüm ve gözlerimi kapattım. Tam uykuya dalacağım sırada cebimde ki telefonun titremesi ile irkildim. Yazan yine je0ngguk'tu, gözlerimi kocaman açıp attığı mesaja baktım..

je0ngguk
Niye dersi dinlemiyorsun?!?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MOONLIGHT | taekook (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin