EGO+++

2.6K 197 9
                                    

Jung kookထိုနေ့က ကိစ္စအတွက်သူအဖြေရှာရင်းအချိန်တွေတောင်တော်တော်လေးကုန်ခဲ့ပြီ.....

Jung kookနောက်ဆုံးတော့လက်လျော့ခံနီး
သူ့စီသတင်းတစ်ခုဝင်လာခဲ့တယ်....

*သူဋ္ဌေးကျွန်တော်သတင်းတစ်ခုရထားတယ်*

Jung kookထိုသတင်းကြားပြီးနောက်ပျော်သွားတာတော့အမှန်ဘဲ...

သူ့အတွက်မျှော်လင့်ချက်တစ်ခုရသွားသလိုဘဲ...

*ဘယ်မှာလာတွေ့ရမလဲ*

*#%&ပါသူဋ္ဌေး*(ကိုယ်လည်းလမ်းအတိအကျမရေးတော့ဘူးနော်😅)

Jung kookချက်ချင်းအဲ့နေရာကိုလာခဲ့တယ်

ရောက်လည်းရောက်တော့

-သူဋ္ဌေး...သူပါ...

-ကျွန်တော့်ကိုအဲ့နေ့ကအ​ေကြာင်းဦးလေးသိသလောက်ပြောပြပါ...

-ဟို.....အဲ့နေ့က....

ထိုအချိန်Jung kookရဲ့body guardမှ

-ပြောလေ!!. .

-ဟို.......အဲ့နေ့က....အဘလည်းသေသေချာချာတော့မသိပါဘူး....ဒါပေမယ့်...အဲ့လူက..အဘ့ကိုအဲ့အကြောင်းကိုလူတစ်ယောက်ယောက်ကိုပြောရင်သတ်မယ်ဆိုပြီး.......

-ဦးလေးကချိန်းခြောက်ခံရတာလား....

-ဟုတ်....ဟုတ်ပါတယ်....

-နောက်ပြီး....အဲ့လူက...jeon. ..jeon jung kookနဲ့kim. ..taeတို့ကိုအဓိကမပြောခိုင်းဘူး.....အဲ့.... အဲ့....အဲ့တာကြောင့်... နောကိပြီ....ပြော...ပြောလိုက်ရင်....အဘရဲ့မြေးလေးရော...မိန်းမ..ရော...ကလေး....တွေရောပါသတ်မယ်တဲ့....အဘ့ကိုချမ်းသာပေးပါဗျာ...အဘသေလည်းဘာမှတော့မဖြစ်ဘူး...ဒါပေမယ့် .....ဒါပေမယ့်....အဘ့​မိသားစုကိုတော့ချမ်းသာပေးပါ....

-ဒီမှာ....အဘ....အဘကျွန်တော့်ကိုသာအဲ့နေ့ကအကြောင်းအကုန်ပြောပြရင်အဘမိသားစုကိုကျွန်တော်ကာကွယ်ပေးမယ်....

-ဒါပေမယ့်....ဒါပေမယ့်....မရဘူး....သူ....သူက....အင်အားကြီးတယ်...မရဘူး...

-ဒီမှာကျွန်တော်ကjeon jung kook. Jeon companyရဲ့ceoကျွန်တော်ကလည်းkoreaမှာအင်အားကြီးနဲ့companyတစ်ခုကိုပိုင်ဆိုင်ထားတယ်...

-ဒါပေမယ့်....

-ကျွန်တော်အဘတို့မိသားစုကိုအနီးကပ်စောင့်ရှောက်ခိုင်းမှာပါ...မပူပါနဲ့....အဲ့နေ့ကကိစ္စကိုသာပြော...

EGO+++{uni+zawgyi}(complete)Where stories live. Discover now