Heei allemaal ik verveelde me en had lang niet geschreven en vind dat het de hoogste tijd werd dus daarom ni hoofdstuk 2 hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vinden en geef pleaseee een reactie over wat jullie ervan vinden twijfel namelijk of het wel een goed verhaal is
XXX mij ly all
Ochtend dag later
-------------------------------------------------------------ik schrok wakker en keek op mn wekker shit verslapen moet al een half uur op school zijn. Ik pakte mn mobiel en melde me ziek. Ik liep in mn pyama naar de keuken om wat te eten en zag een briefje op de koelkast hangen het is van mn moeder ik las het hardop er stond: heei schat ala je dit leest ben ik niet thuis ben bij martijn. Martijn?? Wie de fuck is dat?? Het zal wel dacht ik en las verder. Er ligt pizza in de oven en kom vanacht thuis ga naar de kroeg met martijn. K*t dat ga je niet menen mijn moeder met een gozer die ik niet eens ken maar ja ik hing het briefje terug op de koelkast en besloot wat te eten en ging daarna gelijk naar mn kamer. Ik deed mijn laptop aan en chackte mn email en zag een bericht in mn inbox ik zag dat hij van sofie was en wou niet kijken maar deed het toch. he waar blijf je? Moet je weer alleen thuis zitten omdat je ma weer uit is met een vriend haha zou vast wel Succes he met de vriendjes van je ma en je ma zelf.
doei gr Sofie
Nou dat kon er ook nog wel bij NOT
lag derest van de dag alleen maar op bed met wat te eten een laptop en een telefoon en besloot om 11 uur ( s'avonds ) naar beneden gegaan en keek tv ondertussen was het half twee snachts en hootde ik geluiden voor onze voordeur maar het boeide hellemaal niks. 2 minuten later komen er twee gedaantes de kamer in wandelen en ze staan wild te zoenen ik zit nog steeds op de stowl in de woonkamer voor de tv met een gedachte van ze zien me vast wel en stoppen met dat gezoen maar nee ze kleede elkaar uit en stonden naakt in de woonkamer en gingen samen op de bank liggen ze gingen hard tekeer. Ik ging gauw naar mn kamer was erg moe en ging slapen.
=====================================
Dat was dan hoofdstuk 3 hoop dat het niet te kort was en zeg ook even wat je er van vond Love you all xxx my
JE LEEST
the gossip
Teen Fictionde vriendinnen ( tessa, Marleen, sofie en kimberly ) waren erg close hun vriendschap werd onderbroken door een roddel die werd verspreid en kimberly was het slachtoffer ze werd gepest en verhuisde naar een andere stad en starte een nieuw leven op zi...