The party#2

102 14 1
                                    

Και η 6 βρισκοντουσαν μεσα στην αιθουσα του παρτυ ο καθενας σε διαφορετικα σημεια , με διαφορετικη παρεα καο διαθεση.

Μεχρι την ωρα που jimin ηρθε.

Jimins pov

"Σκασε ηλιθιο αργησαμε παλι!"ειπα στον lucas καθως τον εσπρωχνα

"Εε δεν φταιω εγω εσυ αργησες να ετοιμαστεις!"

"Ξερεις ποσοι ωραιοι θα ειναι εκει μεσα!!"

"Προετοιμασου θα εχει πολλους παπαρατζι!"

Φτασαμε στην εισοδο και τα φλας πεφτουν σαν βροχη, απειροι φωτογραφοι και δημοσιογραφοι σχεδον σε καθε γωνια της εισοδου με χιλια ζορια μπηκαμε μεσα.

Ανοιξαμε την πορτα και χωθηκαμε στον πληθος.

"Μην με τραβας ετσι lucas θα πεσω το πατωμα γλιστρ-"ειμουν ετοιμος να γινω ενα με το πατωμα μεχρι που ενα κοριτσι με στηριξε για να μην γινω ρεζιλι.

"Χιλια ευχαριστω!"

"Δεν κανει τιποτα"ειπε και κοκκινησε

Πολυ αργα βεβαια. Ολο το μαγαζι ειχε γυρισει και με κοιταζε. Αμεσως κοκκινησα και κοιταξα αλλου.

Ο lucas μην ξερωντας τι να κανει με πηρε απο το χερι και πηγαμε προς το μπαρ.

Μας πλησιασε η aisha.

"Ακομα δεν ηρθε jimin μου εκανες και εντυπωσιακη εισοδο!"

"Και εμενα μου ελειψες aishaa!"ειπα και την αγκαλιασα.

"Χαχαχ και μενα. Λοιπον ελατε να σας γνωρισω στους αλλους!"

Yoongi's pov

Ολος ο κοσμος μου φωτιστηκε ενιωθα ενα θερμο χαμογελο να κανει την εμφανιση του και πεταλουδες στο στομαχι μου.

Ειναι ενα αγγελος, ειναι πανεμορφος. Τα ροζ-μοβ μαλλια του ξεχωριζουν.

Πηγε να πεσει και αμεσως σηκωθηκα.

Ομως προλαβε καποια αλλη να τον πιασει.

Αμεσως η καρδια μου να χτυπαει πιο γρηγορα. Γρηγορα σηκωθηκα και πηγα στην τουαλετα.

Bangtan stories : The night we metWhere stories live. Discover now