Yavuz ve ali kucukken kankardesi olmuslar .Adanalı yavuzun izmirden istanbula tayini cıkar. Maraz ali ise istanbulda bir organize suç çetesi lideridir. Aslında maraz ali ve adanalı yavuz eskiden birlikte polislik yapıyorlarmış. Ama maraz ali sinirlerine hakim olamadığı için bakanın oğluna tokat attığından bakan onu polislikten attırmıs . Maraz ali ise boyle kucuk bir sebepten polislikten atıldıgı icin intikam yemini eder. Polislerin ruhu bile duymadan butun istanbulu cetesiyle birlikte soyup sovana ceviriler. Organize suclarla mucadele subesi muduru Nevzat,amir idili maraz aliyi suc ustu yapmak icin gorevlendirir. İdil kendini Maraz ali ye bir ilk okul ogretmeni olarak tanıtır. Kendini yalandan maraz alinin arabasının onune atar ve maraz ali onu gorunce aşık olur. Aynı zamanda idilin eski nisanlısı leventi maraz alinin oldurdugunu sanar. Bu yuzden aynı zamanda maraz aliden intikam almaya calısır. Aslında maraz ali cok iyi bir insandır. Sadece iyileri soyanları soyar ve onların cezalarını verir. Aynı zamanda idil baskomser adanalı yavuzun amiridir. Yavuz idilden gıcık alıyordur. İdilin eski nisanlısı levent aynı zamanda yavuzun yardımcısı samet komiserin kardesidir. Samet komiserde maraz aliden intikam almaya calısır.
Devamını sonra yazıcam. Bu bir diziden alıntıdır .
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥