𝙾𝚗𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚌𝚔𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚍𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚊𝚕𝚕, 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚑𝚎 𝚊𝚝𝚎 𝚍𝚒𝚗𝚗𝚎𝚛. 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚎𝚊𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚔𝚊 𝚜𝚊𝚠 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐, 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚘𝚘𝚔, 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚙𝚎𝚗. 𝙰𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚗𝚝 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚒𝚝 𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚘𝚖𝚖𝚘𝚛𝚘𝚠. 𝙾𝚗𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚌𝚔𝚊 𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕𝚢 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔. 𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚌𝚔𝚊'𝚜 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚒𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚕𝚞𝚌𝚔𝚢 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚑𝚎𝚛. 𝙱𝚎𝚌𝚔𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚌𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚏𝚏'𝚜 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚋𝚘𝚘𝚔 ,𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚏𝚏 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚢𝚒𝚗𝚐. 𝙱𝚎𝚌𝚔𝚊 𝚊𝚝𝚎 𝚍𝚒𝚗𝚗𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚜𝚝 𝚝𝚘 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚘𝚗 𝚙𝚒𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚌𝚔𝚊 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚜𝚊𝚒𝚍-𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚋𝚘𝚘𝚔. 𝙱𝚎𝚌𝚔𝚊 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘 𝚜𝚑𝚘𝚔𝚎𝚍. 𝙱𝚎𝚌𝚔𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘𝚠 𝚜𝚘 𝚘𝚋𝚜𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚛𝚎𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚊𝚝𝚎 𝚛𝚎𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚛𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝𝚏𝚒𝚝𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚝'𝚜 𝚘𝚗 𝚊 𝚛𝚎𝚍 𝚌𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚌𝚔𝚊 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚎𝚝 𝚘𝚗 𝚊 𝚗𝚘𝚗 𝚛𝚎𝚍 𝚌𝚘𝚕𝚕𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚜 𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊 𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚒𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚍𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚐𝚎'𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚝 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚏 𝚞 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚍𝚘 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚍 𝚞 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚙𝚞𝚗𝚒𝚜𝚑 𝚜𝚘 𝚋𝚎𝚌𝚔𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚝𝚎 𝚋𝚎 𝚙𝚞𝚗𝚒𝚜𝚑 𝚜𝚘 𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍'𝚜, 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜𝚖𝚊𝚝𝚎'𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚞𝚗 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛, 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚏𝚏'𝚜 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚛𝚎𝚍 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚋𝚎𝚌𝚔𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝. 𝙾𝚗𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚘𝚗 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝 𝚜𝚊𝚢𝚜. 𝙾𝚗𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚌𝚔𝚊 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚜𝚘 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑 𝚒𝚝 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚞𝚛 𝚛𝚎𝚍𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚎𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚍𝚘𝚜𝚎𝚗𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚞𝚙𝚒𝚍 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍. 𝙱𝚎𝚌𝚔𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚜𝚜. 𝙱𝚎𝚌𝚔𝚊 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚝 𝚋𝚎𝚕𝚘𝚗𝚐𝚜. 𝙰𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚍𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚜𝚎𝚗𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚛 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚍, 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚎.
ᵗʰᵉ ᵉⁿᵈ