Chapter 1
School chu phur fahran chuan ka kala kà nikhatna anih bakah kà school duh ber mai ka lut dawna chu chuan min ti phur zual iva hma ve jimin chuan min rawn kuah chawta... Nia ka phur tawh em alawm ka bunny lang thu chuan ka nuia.. School kàn thleng tep tihah gate bulah chuan car pakhat chu arawn dinga kà mit ala nghal zar mai mipa a hmel chu tha tih hian a sawi fiah zolo a in chei dan atang chuan mi sual pawl mi te pawh a âng lek" a mit meng thim ram mai chuan a hawi kuala à hmelah chuan hlimna reng kà hmulo ka en reng lai chuan nge I en reng jimin chuan min kai lut dawr"a..
Class ah chuan introduction chu kà neia chibai ú ka hming chu jeon jungkook ania tha taka kanin kawm tlan theih kà beisei kà tihchuan kut chu àn Lo beng dur"a jimin bulah sawn va thu rawh ati chiah chu phur fahran chuan ka thu nghala class chu àn tan mawp"a...kawngkar lampang chu kà en leh zeuh thina tu nge kâ nghah pawh ka hre chuang lo.. Rin lo tak mai in nichina kà hmuh pa khan kàn class room arawn kal pela kà ding nghal awta..
Eng nge buaina I nei em ni zirtirtu chuan min en kar chuan min zawta jimin pawh chuan min melh zeuh" pah chuan min sik suk" a.. Ahh. Miss bathroom kà hmang lawk thei ngem kà tita ringawta... Awle kal rawh mahse tun hnu atang chuan break nghak tawh thin âng che atih chuan Ole miss hmanhmawh zet chuan ka chhuaka..
Bathroom chu kà pan nghala eng nge maw kà hriat hi kà awmdan mai" chu kà haw hle mai mahse a hmeltha takzet ani hmeltha ngawih"..eng mah pawh ti lem lo chuan bathroom atang chuan ka chhuaka.. Tu emaw chu ka su deuh chawrha min kalsan nghal mai atuma.. Hey I à mi min su thlu à kal ringawt I tuma ka mawng tuai vung" pah chuan ka ti vin hlara..
Rawn hawi let pahin buaina I nei em ni ka mita enkalh chung chuan min rawn zawta.. Avan hmeltha chiang tak.. Ahh.. Ihh.. Buaina kà nei kà tia mi I kal thei tihpah chuan keimah zawk chu ka kal nghal nal"a..
Class àh chuan ka thu a kà thin chu ala phu dup" thei hialin kà hria a mitmeng thip ram maia min melh phei kha cuan eih ana kut min sik nà lutk eng nge I hriata jimin tawng avang chuan ka suangtuahna atang chuan ka harh deuh zawka...jimin kut kà en mai chu kà lo sik hrep chu ni in.. Tihpalh lutk Jimine kà tum dan pawh nilo a chul sak sawk"a.."A pawilo kook buaina I nei mi "..aih chutiang pawh nilo ka tihrual chuan jungkook leh jimin kha tawng tawh suh ú zirtirtuin arawn tih chuan ka thu tha nghal sawk"a..class lamah chuan rilru chu ka dah deuh ta a..
Skip..
School kàn bang chu vawina kâ hmuh pa ringawt kha kà rilru àh a awma a hming tal lo hria ila tha tur keimah chuan ka phun bul"a..ka ngaihtuahna kà kawm tui deuh aniang I kal nà en ta che tih ri ka hriat chuan ka hawi chhuak zawka amah bawk chu lo ni in.. Kà en leh vung" tawh hey kà tawng chu I hrelo mi engtin nge khaw en reng laia min sut theiha à leh lutk mai tihpah chuan min kalsan nal"a..
Kei erawh kà dinna ngai ah ka la ding reng ti nge a bula ka awm hian tawng nachang kà hriat ngai loh le ka tukhum nuai nawk" pah chuan kal liam lai chu kà thlir zui vawng"a...mahse ti nge kanin tawn hun hi a
fuh loh theih em" le ka ning lutk mahni inbiak hi sim ka ngai ani kanin lam pan chuan ka kal leh hna"a..Kà khum dup takah chuan ka mu â.. Jin hyung chu ka calla alo haw tlai tur thu min hrilh avang chuan ka ph chu kà khawih melh"a..rin loh takin kà lo chhingzui leh nghala..
Kawngkhar in khar ri ka hriat chuan ka meng rial"a..jin hyung anih chu ka ph chu kà bana ava tlai tawh ve kâ inperh tho nghala.. Room atang chuan ka chhuaka chhuata thisen kai kà hmuh chuan mak kà ti takzet jin hyung I tha em kawngkhar chu kà hawng thuaia...lo inthlak à tum meka à kawra thisen â kai nei nuai bawk phawk tak chuan min rawn ena. Kook engmah nilo accident chhe tè ka tawka kawngkhar kha kharla shower kà neih zawhah kâ rawn chhuk ang aw dam diai chuan arawn tia ka lu chu kà busapa kawngkhar pawh chu kharin Inhnuailamah chuan ka chhuka..
YOU ARE READING
Too Hot For Mafia
Romancechhiar tawp rawh bottom kook top tae yoonmin leh namjin chu sawi buai lo mai âng 😆💜💜💜