Too hot for Mafia

305 48 11
                                    

Chapter 2

Jungkook pov..

Thei leh theilo chuan ka leh hawia nikhaw hrelo a tluk tawp mai te ka duh rum"...a pistol chuan min rawn tina eng nge I hmuh a aw atang chuan thinrim hmel khawp mai... Kà chil chu ka lemkhawlha.. Min han en vang"a..ngawi teh nanghi vawin ami kha ini tiraw min han enkual vela.. Aih nilo âng aw khur der" chuan ka chhanga.. Nui hak pah chuan engmah I hmulo I hria em I thil hmuh kha I sawi chhuak anih chuan nangchang nilo in I chhungte zawng" nen ka that âng che u... I chhungte ruang I hmuh duh loh chuan tunah hian rang takin tlan bo nghal rawh min tihchuan ka bu sapa aranga rang chuan ka tlansana...

End JK pov..

Ti nge a taehyung I kàl tir ringawta engkim a hmuh kha Hobie chuan serious hmel tak chuan ahan zawta.. Theihnghilh rawh Hoseok engmah a sawi chhuak lo ang tih ka chiang let âng u Kàn hna kan zawh chuan amah chu kal nghal nulha... Hoseok chu thaw sapa car lam chu apan ve leha...

__________________

Jungkook chu thaw hlawk" chuan inchhungah chuan a luta.. I tha em kook ti nge jin chuan alo buaipui vata.. Ih jin hyung.. Nichin khan ahan ngawi data.. Engmah ni leh Lo a thim lutka ka hlau deuha ati ta ringawta.. Jin chu nui suka kà kookie hi thim hlau maw Lo kal teh tihpah chuan a kuah hle"a...kâ tha tawh alawm jin hyung hei kàn thlan tla leh vek shower ka han nei nge a room lam chu apana..

Room chu alo thim mupa.. Light chu ahan on à.. A pen leh dawn chiah tihah à thim leha.. Nga ti nge a tihpah chuan a on tha leha pen a tum leh chiah tihah arawn thim leha.. Hyung ti nge a light hi lo chho teh tihpah chuan a au lawng"a..a awmna chu a thim hrupa pen thawm à hriat takah chuan jin nih ringin kawngkhar chu ahawng vata... Mahse tumah a hmuh tak lo ah chuan a ph light chu onin a khumlam chu apana khumah chuan a bawkthlawpa..






A hriat loh hlan chuan alo muhil dera.. Jin chuan jungkook room ah chuan aluta light chu ona a eng reng hi kook ahan tihchuan jungkook chu tui tak chuan alo muhila.. Jin chu nuisap pah chuan anau duat em" chu puan chu sin that tira... Light chu offin a room lam chu pan veleha..

A ph chu rawn ri ral"a.."hello joon nge nita "babe I nau chu I hrilh tawh em pakhat chuan arawn tia.. Jin chu thaw sapa la hrilh lo joon naktuk lamah ka hrilh ang ka chau deuha kà dah o namjoon chhanna pawh ngaithla lo chuan ph chu off a..

Rei vak lohah arawn ri leha.. Aw nge ni ph pick up pah chuan ti nghal vata.. Amak jin hyung thin hi chu naktukah Taehyungin a hmu duh che vawin I hna avang khan a hlim viau ni awm e 11 àh aw tlai hlek suh aw hun Taehyungin a ngaih pawimawh zia I hriat kha Thu a pek zawh hnu chuan ph chu offa..

Jin chu khumah chuan hruhnawka a biangah chuan mittui alo luang ngiai"a..eomma appa ti nge min kalsan hetiang hringnun hi ka hman ngai lo tur tap rik hlau tak chuan atap feih"a...anau lah chuan a hyung tap tih hrelek Lo in tui tak chuan amuhila...

JK pov..

Peih lo zet chuan ka mit chu kà menga ni pawh lang leh và tawh.. Nge maw a hmanhmawh em" ni mut ka la duh sin le.. Phun bul" chuan ka khum atang chuan ka tho a.. Bathroom kà pan nghala..

Zai har" pah chuan shower chu kà nei a.. Kook breakfast ei ahun nia jin hyungin arawn tih takah chuan ka hmanhmawh deuha inthlak fel hnu chuan inhnuai lam chu ka pana..

Kook thil hrilh tur che ka neia jin hyung chu ka bulah chuan arawn thu a ei tuam" pah chuan nge ni kâ lo tivata.. Pasal kà nei dawna zam tak chuan min hrilha kâ thu hriat kha min deng nghal awk hian ka hria...nu leh pa ka nei tawh lo a jin hyung chiah ka nei tawha tunah ani lah pasal a neih duh thu min hrilha min kalsan a tum tihna em ni keimah chiahin min kalsan I tum em ni tap pur chuan ka tia...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 02, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Too Hot For Mafia Where stories live. Discover now