Osjetila sam blago udaranje u nogu pogledala sam u njih dvije i stigla je poruka Marijani na telefon...Pogledala me je i krenula da ustaje.
Ja;Gdje ides?
Marijana;samo da odgovorim na poruku
Ana;Ja moram sada da idem kuci caoo..!
Ja;vi ste ozbiljne?
Ana;Ahaaaa,ozbiljne smo.
Idite kvragu vas dvije ostavljate me vrlo sexy momcima...Pogledala sam u njih i vidjela Yoongija kako me malo "cudno,, gleda,samo sam spustila pogled prema podu,jer mi je bilo veoma neprijatno ni sama ne znam zasto ali eto...Prvi put me tako neko gleda,a nisam znala procitati taj pogled nije mi to nista govorilo sto sam ga vise posmatrala vise mi se cinilo da cu se izgubiti u njegovim ocima.
X;Hej ljudi ko je ova cura s vama?
Pogledala sam prema izvoru glasa ali kada sam vidjela sva sam se zacrvenila u licu bio je to Jimin,a iza njega su bili Jungkook,Taehyung,Seokjin...Marijana je bas u tom trenutku krenula prema nama i zaobisla je njih gledajuci u telefon i sjela pokraj mene.
Namjoon;ovo su Milana I Marijana...Sada smo ih upoznali,a sto ste se toliko zadrzali kuci?
Jungkook;Nismo bili u kuci do sada smarali su nas fanovi vani sa autogramuima i slikanjima
Marijana je pogledala iza sebe kada je vidjela svog biasa Taehyunga.Pogledala je onda mene i sva pocrvenila u licu stavila je ruku na lice I onda spustila glavu...Znam da je malo zaljubljena u Taehyunga.
Ja;Maki,daj nije dosao bog...
Govorila sam joj tiho kako bi samo ona mogla cuti ali izgleda da nije toliko tiho osjetila sam ruku na ramenu i necije spustanje izmedju nas dvije bio je to Taehyung....