Part 3

269 12 0
                                    

အခ်စ္ ခန္းဆီးေနာက္ကြယ္မွ ကႀကိဳးမ်ား Delexue Edition Part III (18+ Sexual Content Warning)
(ေက်းဇူးရွင္ ခင္ပြန္းႀကီးဆယ္ပါးကို ဦးထိပ္ပန္ဆင္၍ စာဖတ္သူ LGBT ပရိတ္သတ္မ်ားကို က်ေနာ္ y မွ ဂါရဝျပဳပါသည္)

ဟိန္းလက္ေမာင္းေပၚတြင္ ႏွစ္ၿခိဳက္စြာအိပ္သြားေသာ Y ကို ၾကည့္ရင္း ဟိန္းေတြးကာ တစ္ေယာက္တည္း စကားေတြေျပာေနမိသည္…

“မင္းေလး ကို ကိုယ္ခ်စ္တယ္… အခ်စ္သပ္သပ္နဲ႔ကိုခ်စ္တာ… ကိုယ္ လိုခ်င္တာကို ဇြတ္ယူတတ္ေပမယ့္ y ကိုေတာ့ ကိုယ္ေစာင့္တယ္… y ဆီက ကိုယ္လိုခ်င္တာ အခ်စ္ပါ… y ပါရမီျဖည့္စရာမလိုပါဘူး… y ပါရမီျဖည့္ေတာ့လည္း ပိုေကာင္းတာေပါ့… y ဘာေတြေတြးေန ခံစားေနရလဲ ကိုယ္သိပါတယ္… Step by step ကိုယ္ ကုစားေပးမယ္ Y”

“ေဖေဖက ကိုယ္နဲ႔ y ကို သေဘာတူပါတယ္… Company ဆက္ခံသူကိစၥေၾကာင့္ Company ကို လက္လြတ္ရ႐င္လည္း အမ်ားပိုင္လုပ္ေပးလိုက္မယ္ y… ကိုယ့္စည္းစိမ္က Company မရွိလည္း တစ္သက္ စားမကုန္ပါဘူး Y… ကိုယ္တတ္ထားတဲ့ ပညာေတြနဲ႔ Y ကို တင့္တင့္တယ္တယ္ထားႏိုင္ပါတယ္… ကိုယ္ ေရြးခ်ယ္မွာ y ပါ.. ကိုယ္ ခ်စ္ၿမဲ ခ်စ္ေနမွာပါ”

နားပါးေသာ Y တစ္ေယာက္ ဟိန္းတိုးညင္းစြာေျပာေနတာေတြကို ၾကားၿပီး မ်က္ရည္၀ဲမိသည္။

Y က်န္ရွိေနတဲ့သက္တမ္းကို ကိုယ္က အခ်စ္ေနာက္ကြယ္က ကႀကိဳးေတြနဲ႔ လွပစြာ y ကို တင္ဆက္ေပးပါ့မယ္♡♥♡♥♡♥

မနက္ခင္း ေလးက ေစာင့္ႀကိဳေနျပန္သည္…

y ႏိုးထလာၿပီ... ေအာ္ မနက္ျဖန္ ပြဲတက္ရမွာေပလား???

Y ေဘးမွာ ဟိန္း သည္ အိပ္ေပ်ာ္ေနသည္.. ညက Y အိပ္ေပ်ာ္ေနသည္ဟုထင္ကာ ဟိန္းတစ္ကိုယ္တည္း ေျပာေနသည့္ စကားေတြကို y ေတြးမိကာ ဟိန္း၏ အခ်စ္အတြက္ အားနာမိသည္...

"ဟိတ္… ဘာေတြေတြးလဲသိတယ္ေနာ္… ကိုယ္ company ခဏသြားမယ္… ညေန Yangon spa မွာ booking လုပ္ထားတယ္ေနာ္… ကိုယ့္ y ေလး မနက္ျဖန္ ျပည့္စံု မဂၤလာေဆာင္မွာ ေရာင္စဥ္ျဖာေနေအာင္"

"အြန္းထေတာ့… ေရသြားခ်ိဳးေတာ့… Y Breakfast လုပ္ေပးထားမယ္"

ဟိန္း company သြားေတာ့ y ရုပ္ရုင္ၾကည့္ကာ က်န္ခဲ့သည္… Twilight series ၾကည့္ရင္း အခ်စ္ေနာက္က ေပးဆပ္မႈ ကႀကိဳးကို ျမင္လာျပန္သည္… ျပည့္စံု ကို ခ်စ္၍ မိန္းမေကာင္းတဦး၏ ပါရမီျဖည့္ဖက္အတိုင္း ေဝယ်ာဝစၥေတြ လုပ္ေပးခဲ့သည္… မေရရာသည့္ ကႀကိဳးေတြထဲတြင္ y က အခ်စ္ကို ေရေရရာရာ နည္းမွန္လမ္းမွန္ ခ်စ္တတ္ၿပီလား???

အခ်စ္ခန္းဆီးေနာက္ကြယ္မွ ကႀကိဳးမ်ား (အချစ်ခန်းဆီးနောက်ကွယ်မှ ကကြိုးများ)Where stories live. Discover now