Tanıtım

63 1 0
                                    

Merhaba bu benim ilk hikayem inşallah beğenirsiniz.Yazım yanlışlarım olursa kusura bakmayın.Elimden geldiğince yapmamaya çalışıcam.Keyifli okumalar..

Sokağı dönüp koşmaya devam ettim.Arkamı dönüp hala geliyor  mu diye döndüğümde sert bir şekilde beni kovalayan adama çarpıp yere yığıldım

"Nereye gittiğini zannediyosun güzelim? "

Adamın yüzündeki sırıtışı görünce bi an ürpersemde elimden geldiğince belli etmemeye çalışıyordum.Üzerime doğru yürümeye başlayınca içimden kocaman bi "Siktir!" çektim.

"Benden kaçabileceğini mi zannettin? "

Pislik adam hala sırıtıyo bi yandan da üzerime doğru gelmeye başladı.Gözlerimi hızlı bi şekilde etrafta gezindirip kurtulmak için birşeyler aradım.İlerde çöp konteynırın yanıda gördüğüm kırık beyzbol sopasıyla içimden Rabbime teşekkür ettim.Kafamı adama çevirdiğimde bana şaşırmış bi halde baktığını gördüm.

"Ne o hoşuna mı gitti? Ne sırıtıyosun?"

O söyleyene kadar güldüğümün farkında bile değildim.Yavaş ve seri haraketlerle yerimden doğruldum.Aramızda kalan son bi adımı da ben kapattım.Surat ifadesindeki şaşkınlık paha biçilmezdi doğrusu.

Yavaşça elimi yanağına uzattım ve okşamaya başladım.Dudağı kıvrıldığında memnun olduğunu anladım.Yavaşça elimi ensesine götürüp dudaklarımızı yaklaştırmaya başladım.Dudaklarımızın arasında 2 santim kala hızla ensesini elimle aşağı çekip suratına tekme attım.Bunu bana babam öğretmişti.İçimden babama teşekkürler yağdırırken o acıyla burnunu tutuyordu.Hızla yerden beyzbol sopasını alıp kafasına geçirdim.O yere yığılırken ben sokağa kalabalığın arasına karışmıştım bile..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin