1.

8 0 0
                                    

Co tam zase dělají pomyslela jsem si, když mě ráno  probudila rána a  musela jsem otevřít oči.
Zvedla jsem se a potichu mumlala nadávky.
Aby jste věděli, žiju se svými střelenými kamarády Sussie,která vedle v pokoji nejspíš  má pánskou návštěvu a celkem hlasitě si to užívají  a potom je tu Brad ,moje zlato on je totiž gay , ale nikdo ho za to neodsuzuje.
        Vstala jsem z postele a jdu do kuchyně,kde najdu u jídelní stolu sedět Brada se sluchátkama v uších,ani se nedivím ,ty zvuky byli slyšet po celém bytě . Sedla jsem si vedle Brada na židli ,jakmile si mě všiml,tak si sluchátka sundá a říká „ Dobré ráno , i když dobré asi tak ne." zasmál se.
„Jak vidíš,tak moc ne,když je někdo neohleduplnej a ví ,že musím do školy" řekla jsem více nahlas. Brad se zvedl od stolu a podal mi misku s jogurtem a ovocem .
„Děkuji ty si moje láska " řekla  jsem . A všimla si kluka ,co právě vycházel z pokoje od Suzzie.
Jakmile nás uviděl šel za námi .
„Ahoj jsem Ryen a ty musíš být Brad a ty Maddie že?". Zeptal se nás
„Jo to jsme,dáš si s námi snídani ?" zeptal se Brad. „Jo byli byste hodný, děkuji."odpověděl hned. Já se mezitím zvedla a šla se obléci (viz.obrázek nahoře ) vlasy jsem si nechala rozpuštěné a šla si udělat ranní hygienu a šla zpátky do kuchyně .
„Tak jo já budu muset jít,vrátím se kolem deváté večer ,mám ještě práci po škole " oznámila jsem
To už tam byla i Suzzie,když najednou řekla že mě Ryen hodí,protože prej chodí do stejné školy jako já,kdyby jste nevěděli chodíme na vysokou .Rozloučila jsem se se svými spolubydlícími a Ryen se rozloučil se Suzzie polibkem.

Když jsme dojeli poděkovala jsem a vystoupila jsem . Rozloučili jsme se,protože teď nemáme společnou přednášku.

Škola utekla celkem rychle ,měla jsem jenom pár přednášek . Když jsem chtěla jít na autobus a chtěla jsem přejít před cestu ,někdo na mě zakřičel a strhnul mě na stranu. Byla jsem v šoku a až po chvíli jsem si uvědomila, že mě malém srazilo auto a že na někom ležím. Zvedla jsem se a chtěla jsem mu poděkovat .
Koukala jsem v tváří tvář klukovi, který mi zachránil život. Byl tak krásný. Měl špinavé blond vlasy, lícní kosti měl vystouplé a koženou bundu mu obepínali svaly.
   „Děkuji ti" pověděla jsem
„ Příště koukej na cestu ". Odpověděl a odcházel pryč .
Ten je,ale milej pomyslela jsem si .  Musela jsem čekat 20 minut na jinej autobus. Kdyby jste nevěděli auto mám, ale nejezdím s ním každý den. Autobus mi zastavil před malou kavárnou v centru města.
Vešla jsem dovnitř a pozdravila Lussy se kterou jsem se měla vyměnit. Vzala jsem si zástěru a šla se věnovat zákazníkům. Po dvou hodinách přišla Suzzie a dala si kafe, když jsem měla čas sedla jsem si k ni a všechno jsem jí pověděla .
„ A byl alespoň hezkej?" ptá se mi
Než jsem stačila odpovědět někdo vešel do kavárny. Ten někdo byl přesněji Ryen se dvěma kamarádama, toho 1 neznám, ale toho druhého ano . Je to ten pan příjemný,co mě zachránil.
Když k nám došli tak mi pan neznámý řekl
„Už zase ty?"
„Vy se znáte ?" Zeptal se Ryen
„Jo to je to tele,co se nerozhlédlo,když přechází cestu." Odpověděl a ušklíbnul se náš pan neznámý
„Ale říkal si ,že neznáš její jméno,tak ti představují Maddie, Maddie to je Chris." Představil nás Ryen
„Dáte si něco? Ale za půl hodinu zavírám." Nabídla jsem jim
„Ne přišli jsme vás zvednout a potom jdeme na party" odpověděl ten třetí Luke se jmenuje.
„Sorry ,ale jsem dost unavená a šla bych raději domů." Řekla  jsem jim
„To v žádným případě, ty jdeš taky , protože Brad tam má pánskou návštěvu." Vložila se do toho Suzzie

Za půl hodiny jsem měli uklizenou kavárnu. Pomohla mi Suzzie a kluci seděli a všichni byli na telefonu . Pár krát jsem na sobě ucítila něčí pohledy, ty pohledy byli od Chrise.
A teď jsme na cestě domů tam jsme se převlékli,namalovali a učesali se Suzzie.
Suzzie:

Suzzie:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já:

A přesto jsem si hodila černou koženou bundu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A přesto jsem si hodila černou koženou bundu .
Když jsme vyšli ven kluci.
Měli pusu dokořán.
Jelo nás celkem hodně a proto jsem musela jet s Chrisem. V autě bylo naprostý ticho a když jsme přijeli před dům a zaparkovali jsme,tak jsem vyskočila z auta a běžela rychle dovnitř k baru a musela jsem si dát panáka vodky.
    Dobře tak těch panáků bylo víc. Všichni se mi někam ztratili . Tančila jsem a tančila když kolem mých boků se ocitli ruce a vedli mě ven .
„Nechceš si užit kočičko ?" Zeptal se mě slizoun
„Ne nechtěla" řekla jsem a chtěla jsem odejít .
Jenže on mě chytil a začal  mě líbat a osahával mě . Křičela jsem ,ale nikdo mě neslyšel.
Bundu už jsem měla roztrženou a tílko taky , když najednou ty ruce byli pryč. Otevřela jsem oči a viděla jsem,jak Chris mlátí toho slizouna.
„Říkali ti několikrát, aby si ji nechal být ! Ještě jednou se ji dotkni a ty ruce ti urazím!" Křičel na něj Chris
Po chvíli za mnou přišel a pohladil mi po tváři.
„Slibuji ,že už ti neublíží. Na vezmi si mojí bundu" řekl mi a pomohl mi do jeho bundy,kterou následně zapnul.
Skoro jsem se na nohách neudržela,jak jsem byla unavená a cítila jsem už jenom ,jak padám, ale Chris mě zachytil a vzal mě do náručí a někam mě nesl. Položil mi do auta na přední sedadlo a připoutal mě . Potom si sednou na místo řidiče a za chvíli už jsme byli mimo tuhle ulici a slyšela jsem ,jak Chris z někým mluví . A potom jsem usnula.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahoj toto je první kapitola budu ráda za každé přečtení.

958 slov

Do you love me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat