39.

626 26 5
                                    

Liked by @andrasegyfasz and 391,281 others|@tomholland2013: tudom, hogy mindenki jelenleg ítélkezik bizonyos emberek felett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by @andrasegyfasz and 391,281 others
|@tomholland2013: tudom, hogy mindenki jelenleg ítélkezik bizonyos emberek felett. Mindenki tudja. Az egész internet rákattant a dologra. Így szeretnék mindenkit megkérni, hogy ha nem tudsz valami pozitívat írni/mondani a másiknak, akkor inkább maradj csöndben! Mindenki tanul a hibáiból, ők is fognak. Addig viszont, ne bántsunk senkit!
#bekind #love #kindness

View all 109,729 comments

@rebifans: ez így igaz!! Na ezért is shippellek téged jobban a Rebekával! Olyan jó szívű, kedves ember vagy!


@tombeka_shipper: ezért is kéne neked összejönnöd Rebivel! Milán teljesen rossz irányba viszi el őket..azelőtt meg olyan jópofák voltak, meg kedvesek!


@koros.kira13: #tombekaship !! Mindörökké 😍😊
↪️@nagylolall: csak a #tombekaship !


@tomhollandi2013: NAGYON NAGYON JÓ EMBER VAGY TOM!!! SOSE VÁLTOZZ MEG, KÉRLEK!🥺


@nagymilan_fan: Jezuuus😂 CSAK MILAN!!! Team milan❤️🥰😍😎


@stupid.julcsi: én nem akarlak leszólni..meg nem állok senki oldalán. De az azért nagyon gáz, hogy te felhívod arra a figyelmet, hogy létezik egy ilyen oldal a Rebiékről... gáz vagy, az az igazság.
↪️@rebifans: bocs, de nem kellett már felhívnia rá a figyelmet, mindenki ismeri azt az oldalt xdd szerintem meg nagyon aranyos tőle, hogy megkéri a többi embert, hogy ne bántsák a lányokat! Hisz csak tinik, akik szeretnek bulizni. Szerintem meg te vagy itt a gáz ;)
↪️@stupid.julcsi: jeeeeezus, hány eves vagy? 😂😂 mint valami harminc eves no
↪️@rebifans: 16 vagyok, de köszönöm kérdésed :)

Akaratlan HullámWhere stories live. Discover now