גיני הלא גיני

52 6 0
                                    

בוונשוט הזה אני אל מתייחסת לשום אחד מהארועים בכל הספרים של ריק האלים קיימים וגם פרסבת קיימים

נ.מ כללית
פרסי ואנבת החליטו ללכת ללמוד יחד בתיכון נחמד שהם מצאו בניו יורק . ביום הראשון ללימודים כמובן שאנבת היתה בכיתת מצוינות ופרסי בכיתה רגילה .
אנבת הלכה לכיתה שלה ופרסי הלך לכיתה שלו , לפרסי השעתיים הראשונות היו משעממות הכירות וכאלה, לא משהוא שעניין אותו במיוחד.
לבנתיים בכיתת מצוינות אנבת נהנתה מאוד אומנם היה לה קצת קשה בגלל הדיסלקציה שלה .
בהפסקה אנבת הלכה לשרותים לסדר את השיער ולנסות להיזכר באיזה מספר כיתה פרסי.
פרסי יצא מהכיתה משועמם והלך ללוקר שלו לבדוק איפה חוברת מטמתיקה שלו כי זה השיעור הבא.
הוא מצא את הספר ושם אותו על השולחן שלו בכיתה והלך לחפש את אנבת הסתכל מסביבו ושמע קול מאחוריו שאומר :"היי אתה מחפס מישהוא?" הוא הסתובב, וראה ילדה בגובה שלו עם עיניים חומות ושיער שחור ארוך מתולתל ומלא .
והוא ענה :"כן אני מחפס את החברה שלי , קצת יותר נמוכה ממך ועם שיער בלונדיני במקום שחור " והיא ענתה: אאאני חושבת שראיתי אחת כזו שהלכה בכיוון השרותים ,היא עם עיניים אפורות נכון? פרסי ענה שכן
יופי, בוא .
פרסי הלך אחרי ובינתיים חשב איך קוראים לה בטח משהוא בסגנון של הבנות מביטן דמטר או אפולו לא מהסוג הסנובי.
ובדיוק כשחשב על זה היא שאלה:"אני גיני איך קוראים לך?"
הוא ענה שפרסי .
הוא הופתע . השם הזה לא התאים לה בכלל .
כי היא לא סנובית פלרטטנית כמו הבנות מביטן אפרודיטה .
הוא זיהה את אנבת בצד השני של המסדרון אז הלך אליה, כמובן שהיא לא היתה מאושרת לראות את פרסי עם בת אחרת אז נישקה אותו לידה.
כדי סוג של להראות לה שיש לו חברה
גיני הבינה את הרמז אבל רק הסתכלה עליהם במבט לא מובן ואז היא פשוט אמרה אווווווו איזה חמודייםםם אתםםם .
פרסי ואנבת היו מופטעים היא הבת הראשונה שרואה את פרסי ואנבת ולא מנסה להפריד אותם כדי לקחת את פרסי ...
לבסוף, אנבת וגיני ניהיו חברות טובות ואנבת גילתה שגיני אוהבת אדריכלות כמוה אז הן עיצבו יחד הרבה.
בנוגע לפרסי, הוא וגיני והחבר שלה עשו פרויקטים שהם קיבלו בכיתה והיא עזרה לו להסתדר עם הדיסלקציה בבית הספר.
ואנבת לא התנגדה בכלל, כי היתה אפשרות ללכת לחצי כיתת מצוינות ככה שנשארים בבית הספר לשיעורים נוספים 3 פעמים בשבוע.
גם אנבת היתה בחלקם אז הן היו יחד שם ושמרו על קשר
אממממ רוצים עוד כאלה?

דברים רנדומלייםWhere stories live. Discover now