Lisa:
Offf bugün neden bu botanik bahçeye geldik ki (birden rose u gördü) o rose değil mi belki o şu ipin ne olduğunu biliyordur tam rose nin yanına gidecektim ama yanında uzun boylu bi çocuk vardı ama bir dakika Rose da da ip vardı.
Yazardan :Lisa gezinmeye başladı ve birden aklına o çocuğu tanığı geldi .O yan okuldandı ama orası ortaokuldu rose nin ne işi olurdu ki o çocukla diye düşünmeden edemedi .
_______________________________________
AKŞAMILisa:
Otele gelmiştik eşyaları yerleştirirken hyun bana vurdu ve "git aşşadan çantamı getir " dedi of bu kıza gıcık oluyorum çantayı almaya giderken akşam kilisede karşılaştığımız bazı kızları gördüm...Çantayı getirdim ve akşam gördüğümüz kızlardan biri sanırım adı min ji ydi bize "pijama partisi yapmaya ne dersiniz" dedi .
Yazardan :Lisa ve sınıftaki kızlar Roseların odasına geçer ama min ji "ben şu ezikle aynı havayı solumak istemiyorum " deyip Rose u balkona itip kapıyı kilitler ardından Hyun da "bende şu Lisa eziği ile aynı havayı solumak istemiyorum "deyip Lisayı Rose un yanına itip kapıyı kilitlerler.
Lisa:Harika bütün gece dışarda uyuycaz...
Oy vermeyi unutmayın bölüm biraz geç geldi ama benimde geçerli sebeplerim var yinede kusura bakmayın.
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM 💜