Konečne domov. Vo firme to je teraz zaujímavé. Naši obchodní partneri zamietli ponuku a teraz musím dohadovať schôdzky a všetky povinnosti akurát padajú na mňa.Áno je pravda je to moja firma ale pred tym to robila asistentka len som zistila že ma okradala tak som ju vyhodila.
Obliekla som si kabát a išla do auta. Vyparkovala som a namierila som to domov. Doma ma čakal moj husky Dunky. Privítal ma dala som mu jesť a išla k počítaču. Pozrela som emaily. Samé reklamy. Išla som sa najesť keď mi zazvonil mobil.
,,Za 15 minút tam kde vždy."
A zložila. No super a progam na dnes mám. Je piatok takže dnes to bude zábava. Obliekla som sa do krátkych šatov aj keď je vonku zima, do auta je to krátko. Dala som si topánky na vysokom opatku a trošku namalovala. Môžem vyraziť.Pred barom bolo plno a v bare ešte plnšie. SBSkár ma pustil dnu a sranda sa mohla začať. Pri bare som uvidela Jasmin ako sa koketne rozpráva s barmanom. Prišla som za ňou a ona zapišťala od radosti akoby sme sa nevideli naposledy včera. Objednali sme si a porozhliadli sme sa kto bude dnes náš úlovok. Zrazu som zbadala skupinku chlapov ako na nás pozerajú. Boli piati. Dvaja z nich vyzerali identicky takže dvojičky, boli sexy. Jeden čiernovlasý s pircingom v nose. Ďalší brunet so zelenými očami, tento je ešte viac sexy a posledný na toho slov nemám. Čierne vlasy ktoré mu padali do tváre, pircing v pere do ktorej by ste sa najradšej zakusli. Telo priam z neba. Oh ano. Tento bude môj. Pozrela som sa na Jasmin. Ona na nich tiež pozerala.
,, Ten brunet je môj ''
povedala a pozrela na mna spytavym pohľadom.
,,Ten s čiernymi vlasmy pircing v pere.'' Pozrela sa naňho a skoro odpadla
,,Toho som si nevšímla.''
,, Neskoro ten je môj. Ideme na to?''
,, Jasné.''
A vyrazili sme. Išli sme na parket hneď vedľa nich. Začali sme hýbať bokmy do rytmu pesničky.
YOU ARE READING
Ľadové srdce
Teen FictionMyslela si, že už nebude schopná milovať. Po tom, čo jej mama zomrela a otec opustil si povedala, že už nechce k nikomu cítiť nič. Zmení sa to, keď spozná príťažlivého muža, ktorý jej nedá pokoj? Začiatkom jej to príde otravné, až nepríjemné ale čas...